Voilà Skrevet 31. mai 2013 #26 Skrevet 31. mai 2013 Hipster. Jeg prøver å være en litt nøytral hipster, og går ikke "all in" hele tiden. Men nå er jeg student, på et av de største hipster-studiene, så jeg sklir jo rett inn. Men nå gjenspeiler jo klærne mine hvilken person jeg er, for jeg er ikke bare hipster i klesstilen Har også innslag av 50's og classy casual. Hva er hipster-studiene? (Opplys en akterutseilt småbarnsmor i det private næringslivet, please :-p) Sv-fag? Semi-kunstfag som Westerdals? Kunstfag? Westerdals er jeg litt usikker på, for de jeg vet om der er ikke særlig hipster. Men i hovedsak sv-fag, enkelte hf-fag og div. kunststudier, selv om sistnevnte har mer en blanding av ALT Også miljøstudier har en del hipstere, har jeg merket:)
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #27 Skrevet 31. mai 2013 Alltid sminke, diskret Alltid skjørt eller kjoler, (eier en treningsbukse og en turbukse) har ikke gått i bukser på 10 år. Kåper Støvletter, hæler(5 cm) Det er herlig å være jente! Er ingen dolle, helt plain Anonym poster: 81766705d14a0b4e6236bae9159ca0ab
Berta_78 Skrevet 31. mai 2013 #28 Skrevet 31. mai 2013 Hipster. Jeg prøver å være en litt nøytral hipster, og går ikke "all in" hele tiden. Men nå er jeg student, på et av de største hipster-studiene, så jeg sklir jo rett inn. Men nå gjenspeiler jo klærne mine hvilken person jeg er, for jeg er ikke bare hipster i klesstilen Har også innslag av 50's og classy casual. Hva er hipster-studiene? (Opplys en akterutseilt småbarnsmor i det private næringslivet, please :-p) Sv-fag? Semi-kunstfag som Westerdals? Kunstfag? Westerdals er jeg litt usikker på, for de jeg vet om der er ikke særlig hipster. Men i hovedsak sv-fag, enkelte hf-fag og div. kunststudier, selv om sistnevnte har mer en blanding av ALT Også miljøstudier har en del hipstere, har jeg merket:) Nu vel, takk for det! Da har jeg mer interresant info til mine kolleger i lunsjen :-D Har endel både HF og SV-fag selv, men på den tiden eksisterte ikke hipsterne :-)
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #29 Skrevet 31. mai 2013 Jeg har en veldig feminin og klassisk stil, mannen min sier jeg ser ut som en kristen korpike Han liker sporty klær og kan gå med ganske fargeglade klær. Stilene våre er ganske bom i lag, heldigvis "matcher" personligheten våres Anonym poster: d6b8f3ba9d65f6f1e590a580b68a5ac6
♥Madam Mim♥ Skrevet 31. mai 2013 #30 Skrevet 31. mai 2013 Er i hverdagen ganske så avslappet i stilen. Er glad i klær med litt farger så i sommer så har jeg hivd meg oitt over den pastell trenden. Gikk i mange, mange år kun med mørke farger så forsøker å la det være nå. Typisk meg på hverdager er olabukse, singlet og en eller annen topp over eller en cardigan. Liker også å pynte meg så har jo selvsagt en del kjoler, skjørt og tunikaer også dersom jeg skal noen plass! Mannen har den stilen hvor garasje-smoking står høyest trives best i arbeidsklær. Han har et håndtverkeryrke og på fritiden hjemme så ordner han også alltid med ett eller annet. Vanlige klær for han er olabukser og t-skjorte/genser. Litt kjedelig i stilen, men så lenge han kler seg greit og med rene klær ute blandt folk så er jeg fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå