Gå til innhold

Hva slags klesstil har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hipster.

Jeg prøver å være en litt nøytral hipster, og går ikke "all in" hele tiden.

Men nå er jeg student, på et av de største hipster-studiene, så jeg sklir jo rett inn.

Men nå gjenspeiler jo klærne mine hvilken person jeg er, for jeg er ikke bare hipster i klesstilen ;)

Har også innslag av 50's og classy casual.

Hva er hipster-studiene? (Opplys en akterutseilt småbarnsmor i det private næringslivet, please :-p) Sv-fag? Semi-kunstfag som Westerdals? Kunstfag?

Westerdals er jeg litt usikker på, for de jeg vet om der er ikke særlig hipster.

Men i hovedsak sv-fag, enkelte hf-fag og div. kunststudier, selv om sistnevnte har mer en blanding av ALT :P

Også miljøstudier har en del hipstere, har jeg merket:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid sminke, diskret

Alltid skjørt eller kjoler, (eier en treningsbukse og en turbukse) har ikke gått i bukser på 10 år.

Kåper

Støvletter, hæler(5 cm)

Det er herlig å være jente! :D

Er ingen dolle, helt plain :)

Anonym poster: 81766705d14a0b4e6236bae9159ca0ab

Skrevet

Hipster.

Jeg prøver å være en litt nøytral hipster, og går ikke "all in" hele tiden.

Men nå er jeg student, på et av de største hipster-studiene, så jeg sklir jo rett inn.

Men nå gjenspeiler jo klærne mine hvilken person jeg er, for jeg er ikke bare hipster i klesstilen ;)

Har også innslag av 50's og classy casual.

Hva er hipster-studiene? (Opplys en akterutseilt småbarnsmor i det private næringslivet, please :-p) Sv-fag? Semi-kunstfag som Westerdals? Kunstfag?

Westerdals er jeg litt usikker på, for de jeg vet om der er ikke særlig hipster.

Men i hovedsak sv-fag, enkelte hf-fag og div. kunststudier, selv om sistnevnte har mer en blanding av ALT :P

Også miljøstudier har en del hipstere, har jeg merket:)

Nu vel, takk for det! Da har jeg mer interresant info til mine kolleger i lunsjen :-D Har endel både HF og SV-fag selv, men på den tiden eksisterte ikke hipsterne :-)

Skrevet

Jeg har en veldig feminin og klassisk stil, mannen min sier jeg ser ut som en kristen korpike :P

Han liker sporty klær og kan gå med ganske fargeglade klær. Stilene våre er ganske bom i lag, heldigvis "matcher" personligheten våres :P

Anonym poster: d6b8f3ba9d65f6f1e590a580b68a5ac6

Skrevet

Er i hverdagen ganske så avslappet i stilen. Er glad i klær med litt farger så i sommer så har jeg hivd meg oitt over den pastell trenden. Gikk i mange, mange år kun med mørke farger så forsøker å la det være nå.

Typisk meg på hverdager er olabukse, singlet og en eller annen topp over eller en cardigan.

Liker også å pynte meg så har jo selvsagt en del kjoler, skjørt og tunikaer også dersom jeg skal noen plass!

Mannen har den stilen hvor garasje-smoking står høyest :D trives best i arbeidsklær. Han har et håndtverkeryrke og på fritiden hjemme så ordner han også alltid med ett eller annet. Vanlige klær for han er olabukser og t-skjorte/genser.

Litt kjedelig i stilen, men så lenge han kler seg greit og med rene klær ute blandt folk så er jeg fornøyd :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...