Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #1 Skrevet 30. mai 2013 Har du snobbestil, hipster f.eks? og har din mann lik klesstil som deg? Anonym poster: bdc5da2ba116cd1cfbfaffc5633130de
vaffeljernet <3 Skrevet 30. mai 2013 #2 Skrevet 30. mai 2013 Jeg har ingen stil og jeg har ingen mann...
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #3 Skrevet 30. mai 2013 ok Anonym poster: aedfdb45120c24ad18cd67cc581adc9d
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #4 Skrevet 30. mai 2013 Stil og stil fru blom.. Jeg slenger rundt i jeans og joggesko.. sporty stil kanskje. Uten at jeg er så sporty egentlig Anonym poster: 9e6f7447c780eb39a456d3290179cef9
Rivjernet Skrevet 30. mai 2013 #6 Skrevet 30. mai 2013 Lyser nok lang vei at jeg er småbarnsmor! Jeans, joggesko og håret i hestehale
Rivjernet Skrevet 30. mai 2013 #7 Skrevet 30. mai 2013 Lyser nok lang vei at jeg er småbarnsmor! Jeans, joggesko og håret i hestehale
M og gutta Skrevet 30. mai 2013 #9 Skrevet 30. mai 2013 En blanding av rokka og litt hip-hopaktig.... Mannen har absolutt ikke samme. . Collegegenser og dressmannbukse og bryr seg pent lite om hvordan han ser ut. .. Må tvinge han til å klippe seg når håret blir for langt. .. han er egentlig kjekk, hadde han brydd seg litt om utseendet ihvertfall
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #10 Skrevet 30. mai 2013 Sliten husmor, utvaska lindex, ingenting passer egentlig sammen stilen. Anonym poster: 5333784a7f379a0b0dac41d828c51a8c
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #11 Skrevet 30. mai 2013 Hestehale,kjedelig klær litt bil ringer ser ut som en mor både i kroppen og klærne. Anonym poster: 63a344e9c0d79a8fe5d076c5b6e29e07
MammantilNurket Skrevet 30. mai 2013 #12 Skrevet 30. mai 2013 (endret) Gravidklær - spektakulært fargeløst og kjedelig! Har aldri hatt så mye klær i beige (grøss) og grått i garderoben min. Vanligvis er stilen min klassisk og feminin, men jeg er glad i sterke farger: rødt, lilla, rosa ... Liker kjoler, høyhælte sko og bruker perlekjede/øredobber til alt. Har en forkjærlighet for STORE solbriller, bruker alltid neglelakk og har alltid farge på leppene. Kjæresten er konservativ, men leken, i stilen og er glad i pene skjorter. På fritiden bruker han litt nerdete t-skjorter Endret 30. mai 2013 av MammantilNurket
Line-mamma til to herlige Skrevet 30. mai 2013 #13 Skrevet 30. mai 2013 vet ikke åssen stil jeg har. går nesten bare i tunikaer/lange overdeler å tights. liker lange smykker og skjerf.. bruker alltid sminke å håret mitt er alltid stelt.. mange syns nok jeg er litt jålete:) men liker å se sånn nogelunde ut ihvertfall!!
Line-mamma til to herlige Skrevet 30. mai 2013 #14 Skrevet 30. mai 2013 å samboeren min er også sånn at han alltid er stelt å fin i tøyet:)
Kaklehøna Skrevet 30. mai 2013 #15 Skrevet 30. mai 2013 (endret) Varierer fra dag til dag. Jeans med bluse. Skjørt med bluse/genser. Om sommeren blir det mye kjoler. Alltid sko med hæler på ca 3-7 cm. Kun gifteringen, men jeg har alltid smykke og øredobber på. Den sorte dressjakken er med meg de fleste steder. Så jeg har vel ingen spesiell stil. Mannen min går mest med jeans og skjorte. Endret 30. mai 2013 av Kaklehøna
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #16 Skrevet 31. mai 2013 Her går det i alt fra jeans, joggebukse, chinos til tunikaer, skjorter, bluser, merke t skjorter og collegegensere... Så hva slags stil jeg har måtte gudene vite. Mannen går oftest i jeans og skjorte, innimellom collegegenser og joggebukse (men aldri hjemmefra). Sko går det i alt fra kawasaki og converse til støvletter og stiletter.. Mannen i skinnsko eller sneakers. Anonym poster: 0dd1c919a2b85b31741c1973b6dbc147
Bøllefrød Skrevet 31. mai 2013 #17 Skrevet 31. mai 2013 (endret) Stilen kommer an på humøret. Alt fra blonder, hvit og rosa til nike shox og baseball jakke. Handler som regel på bik bok, vero moda, h&m ol. Har alltid perle øredobber ganske store å to på hver side, stoooor klokke og store solbriller om det er sol. Liker tilbehør som synes godt, slik at man ser litt fresh ut selv om man kansje bare har tatt på seg en enkel jens og topp. Samboeren går i det jeg kjøper til han ;p kule jeans og overdeler. Ikke noe smykker og dill. Hadde det vært opp til han hadde han nok godt i arbeidsklær hele tiden (jobber på verksted) Endret 31. mai 2013 av Bøllefrød
Voilà Skrevet 31. mai 2013 #18 Skrevet 31. mai 2013 Hipster. Jeg prøver å være en litt nøytral hipster, og går ikke "all in" hele tiden. Men nå er jeg student, på et av de største hipster-studiene, så jeg sklir jo rett inn. Men nå gjenspeiler jo klærne mine hvilken person jeg er, for jeg er ikke bare hipster i klesstilen Har også innslag av 50's og classy casual.
Berta_78 Skrevet 31. mai 2013 #19 Skrevet 31. mai 2013 Hipster. Jeg prøver å være en litt nøytral hipster, og går ikke "all in" hele tiden. Men nå er jeg student, på et av de største hipster-studiene, så jeg sklir jo rett inn. Men nå gjenspeiler jo klærne mine hvilken person jeg er, for jeg er ikke bare hipster i klesstilen Har også innslag av 50's og classy casual. Hva er hipster-studiene? (Opplys en akterutseilt småbarnsmor i det private næringslivet, please :-p) Sv-fag? Semi-kunstfag som Westerdals? Kunstfag?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #20 Skrevet 31. mai 2013 Jeg har ikke noen spesiell stil. Er innom alt, men ikke sånn svart gotherstil da;P Mer sporty, snobbete, klassisk, feminint. Men jeg er veldig opptatt av kvalitet på klærne og da blir de ofte dyre:S Hater at klærne blir nuppete og utvasket etter kort tid! Og kjøper aldri sko som koster under 1000 kr. Nå hørtes jeg snobbete ut altså, men det er ikke sånn at jeg kjøper klær til mange tusenlapper heller:) Anonym poster: 16d3ff16883eb396a7539cd00eacb874
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #21 Skrevet 31. mai 2013 Litt sann Maria Montazami stil. Anonym poster: 5979911019a2e27e3a17a08b0c30e86f
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #22 Skrevet 31. mai 2013 Voldsomt klassisk og feminin... Går bare i kjoler jeg (har ikke gått med bukse på over 10 år). Helst klassisk snitt, og aldri gult/lilla. Sko/støvletter med høye heler Håret blir satt i en ball i nakken Av smykker så er perlekjedet og gifteringen obligatorisk når jeg skal ut døra. Min mann går stort sett i dress pga. jobb. Så vi passer godt i lag Anonym poster: 70eb782128e1af34a889ecab12de774f
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #23 Skrevet 31. mai 2013 "Man tager hva man haver"-stilen Enig i den. Ellers har jeg stilen - det som datt ut av kleskapet........ Anonym poster: 61e1512818778480ffec71afca1e6ab8
L-8 Skrevet 31. mai 2013 #24 Skrevet 31. mai 2013 Mannen i huset er hipster. Jeg er vel kanskje det jeg også..med innslag av litt hang til retrokjoler og funky sko. Første året etter fødsel bodde jeg i tunika og treggings - aldri mer!!!
Monajenten Skrevet 31. mai 2013 #25 Skrevet 31. mai 2013 "Man tager hva man haver"-stilen Enig i den. Ellers har jeg stilen - det som datt ut av kleskapet........ Anonym poster: 61e1512818778480ffec71afca1e6ab8 Hahaha! Jeg har den også Nettopp kastet en masse fra skapet, og resten ble slengt inn "til jeg fikk tid til å sortere" Med andre ord - ting faller ut når jeg åpner det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå