Anonym bruker Skrevet 27. mai 2013 #26 Skrevet 27. mai 2013 Jeg er så jævla lei av all sympatien mobbere får. Stakkars de kan ikke ha det godt hjemme bla bla bla. Det gir dem Ingen grunn til å mobbe. Og det finnes mange av de som mobber selv om de har det godt hjemme. Hvorfor er det alltid så synd på de som Mobber og ikke offeret? Hi Anonym poster: e5bfb8e639b1727e74640c1d8f8ab7ea
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2013 #27 Skrevet 27. mai 2013 Jeg er så jævla lei av all sympatien mobbere får. Stakkars de kan ikke ha det godt hjemme bla bla bla. Det gir dem Ingen grunn til å mobbe. Og det finnes mange av de som mobber selv om de har det godt hjemme. Hvorfor er det alltid så synd på de som Mobber og ikke offeret? Hi Anonym poster: e5bfb8e639b1727e74640c1d8f8ab7ea Helt enig med deg jeg.Mobbing tar man etter foreldrene sine .Folk som tror mobbere har det so trist lever bak i tid,nyere forskning viser det kommer holdninger til foreldrene unger tar etter dem. Anonym poster: be7ea81b0af4d735b325b6419858862c
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #28 Skrevet 28. mai 2013 Jeg er så jævla lei av all sympatien mobbere får. Stakkars de kan ikke ha det godt hjemme bla bla bla. Det gir dem Ingen grunn til å mobbe. Og det finnes mange av de som mobber selv om de har det godt hjemme. Hvorfor er det alltid så synd på de som Mobber og ikke offeret? Hi Anonym poster: e5bfb8e639b1727e74640c1d8f8ab7ea Jeg ble selv mobbet, og syntes ikke synd på dem. Men å oppføre seg som HI er for min del like ille. Ekkelt og smålig er det. Mange av mine mobbere har i dag dårlige liv, men det er faktisk ikke noe jeg godter meg over. Anonym poster: 9543f07f4d78c60beeb9747cf238046c
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #29 Skrevet 28. mai 2013 Jeg tror man kommer lengre med å ønske folk godt.Ble plaget litt men ønsker alt godt for mennesker. Alt slår tilbake tror jeg, Anonym poster: be7ea81b0af4d735b325b6419858862c
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 28. mai 2013 #30 Skrevet 28. mai 2013 Jeg har selv vært mobbet i flere år. Noen av mobberne har jeg skværet opp med, i voksen alder, andre ikke. Men vet dere hva? Det føltes godt å tilgi, det ga meg en indre ro! Jeg tilga ikke for deres skyld, men for min egen. Noen mobbere har hatt det helt jævlig selv, andre ikke. Det er klart man må ta høyde for dette når man «dømmer». Men i HIs tilfelle er det ganske tydelig at noe må ha vært riv ruskende galt med denne damas liv. Og uansett hvor egoistisk og løgnaktig man er, så tror jeg man skal være passe syk for ikke å bli knust av å bli fratatt barna sine. Jeg forsvarer ikke mobben din HI, og jeg skjønner godt at det egentlig føles tilfredsstillende at det endelig gikk bra for deg og dårlig for henne, slik du ser det. Jeg sier bare at jeg tror det har gått dårlig for henne i mange år allerede, hun har nok lidd mer enn folk flest vet. Men det unnskylder selvsagt ikke det vonde hun har påført deg, det gjør ikke sårene dine mindre. Jeg prøver bare å forklare hvorfor enkelte mener man ikke skal hovere over andres fall, livet er slett ikke alltid så svart/hvitt som man skulle ønske.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #31 Skrevet 28. mai 2013 Karma Anonym poster: 4960991e1af4c2079ce67eb3f251ca85
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #32 Skrevet 28. mai 2013 Dere som synes at hun er like slem som mobberen, har dere noen gang blitt mobbed? Anonym poster: 754410fdc26902a476ba78abda01a06a
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #33 Skrevet 28. mai 2013 Det er forskjell på å hovere og å føle at noen får som fortjent. Jeg koser meg også med å vite at de ekle guttene fra skolen, type too cool for scool, nå jobber som taxisjåfører og på bensinstasjoner. Og der var det ikke snakk om vanskelige hjem, der var det snakk om drittunger. Nyt din skadefryd i fred. Regner med du ikke ringer henne for å hovere. Anonym poster: fb041bb32bb81062eca46a66cc79b90b
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #34 Skrevet 28. mai 2013 Jeg bruker si til datter at dem som skal være så kule og populære no får som regel ikke noe bedre liv senere ut av mine erfaringer. Anonym poster: be7ea81b0af4d735b325b6419858862c
Gjest sug lut Skrevet 28. mai 2013 #35 Skrevet 28. mai 2013 Skadefryd er kanskje ikke kledelig, som noen påpeker, men det er svært menneskelig, svært ekte, og svært deilig. Bare synd hun drar hele familien med seg i fallet.
Plutselig_gravid Skrevet 28. mai 2013 #36 Skrevet 28. mai 2013 Har aldri blitt mobbet selv, men har møtt en del som har blitt det, og har fått ødelagt hele sin barndom og som mest sannsynlig vil slite resten av livet. Skjønner veldig godt at du føler som du gjør. Tror jeg hadde gjort det også. Hva man tenker og hva man gjør er to helt forskjellige ting. Jeg har til tider mange stygge og langt i fra korrekte tanker i hodet mitt, enten om enkelte personer, handlinger o.l Så lenge det bare er i tankene mine så skader det ingen andre enn evt meg selv.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #37 Skrevet 28. mai 2013 Skadefryd er sjelden skjeldent bekledelig og du er ikke bedre enn henne, selv om du kanskje liker å tro det. Anonym poster: 5f52aa991e89ea0330b7b60f3b21154b De som ikke er mobbere er som regel bedre enn de som er mobbere, så jo, HI er bedre enn henne! Anonym poster: f70eed83b84627c038835da9fe3006ac
nistepakka Skrevet 28. mai 2013 #38 Skrevet 28. mai 2013 Tenker at det faktisk er helt greit å ikke være så fryktelig lei seg over hvordan det gikk med henne. Det er vel bare menneskelig. Men hold tankene dine for deg selv
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #39 Skrevet 28. mai 2013 Det kalles karma Anonym poster: f6959d0b21353e67e0e3f43c659a6080 Vås!! Kjenner mange slike bitcher og de lever gode liv. Og stadig nye goder daler ned fra himmelen. Vet også bitcher som har hatt det fett helt til de dør en behagelig død av alderdom. Anonym poster: dbcd2f76ce4b61f04f2d04bd6c1f902b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå