Anonym bruker Skrevet 27. mai 2013 #1 Skrevet 27. mai 2013 Var på nattevakt i natt ( sykehjem) med ei til. I 05 tiden kommer hun opp fra vaskekjelleren og spurte om jeg var nede akkurat, men jeg var inne på et rom hos en pasient. Hun hadde hørt en dør smelle igjen ved garderoben, og hadde ropt på meg, men jeg var som sagt oppe. Alle på huset lå og sov. Huff, har aldri merka gjenferd egentlig, men syntes det var ganske ekkelt. Gikk ikke ned alene i garderoben kl 7 for å si det sånn, alene! Anonym poster: 302b15f7c61096b4c79a418df73df688
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2013 #2 Skrevet 27. mai 2013 Ekkelt! Ja, jeg gjør det. Vokste opp i en villa fra 1800-tallet. Der foregikk det MYE. Altfor mye til at jeg bare kan føyse det vekk... Anonym poster: a90517d21f500654d265615435bf0893
Poetika med K Skrevet 27. mai 2013 #3 Skrevet 27. mai 2013 Ja, jeg gjør det. Jeg tror imidlertid at det aller meste har en naturlig forklaring, men jeg bor selv i et hus hvor det skjer ting som rett og slett ikke har noen forklaring. Derfor tror jeg det finnes mer mellom himmel og jord enn vi kan se, i en eller annen form.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #4 Skrevet 28. mai 2013 Ja, det gjør jeg! Har hatt for mange ekle opplevelser. Anonym poster: 7889798a08e22d80b8e42e66f24f9a08
Cat.68 Skrevet 28. mai 2013 #6 Skrevet 28. mai 2013 Hvis man nå er nødt til å kalle det spøkelser da, men ja, jeg er overbevist om at der er energier fra andre dimensjoner rundt oss.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #7 Skrevet 28. mai 2013 Jeg er et lett offer for massesuggesjon, så når jentegjengen ser på Åndenes makt tror jeg på spøkelser,ja Anonym poster: bbc1ec09374c7dd2900342dc95ad51cd
Fru Ugle Skrevet 28. mai 2013 #8 Skrevet 28. mai 2013 Gode (engler) og onde ånder omgir oss hele tiden (avhengig hvor vi oppholder oss), men bare noen få av oss kan merke (høre, se, lukte ) dem. Heldigvis! Har man en "åpen dør" fra fortiden, deltatt i okkulte leker som spiritisme f.eks., må den lukkes slik at man ikke blir plaget. Selv om din venninne opplevde noe, er det slett ikke sikkert at du kommer til å gjøre det. Ta med en Bibel og legg den i garderobeskapet ditt! Har sluttet å se på programmet, men så en gang for lenge siden på Åndenes makt at en familie måtte legge en Bibel ved kjøkkendøra for å få fred fra plageåndene mens de oppholdt seg der, for åndene ville ikke gå forbi/ over Bibelen! Bibelen har åndelig makt!
Fru Ugle Skrevet 28. mai 2013 #9 Skrevet 28. mai 2013 Det kan også hende at det er ånder som følger etter henne, og at det ikke har noe med stedet å gjøre....! Spør henne om hun opplever slike ting andre steder også. Eller hvis du blir redd for slike ting, la være...
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 28. mai 2013 #10 Skrevet 28. mai 2013 Nei, det gjør jeg ikke. Bor i eldgammelt hus og har aldri merket noe uforklarlig hverken her eller andre steder.
Fru Ugle Skrevet 28. mai 2013 #11 Skrevet 28. mai 2013 Da tror jeg du heldigvis er beskyttet fra slikt og ikke vil merke noe på jobben din heller.
super* Skrevet 28. mai 2013 #12 Skrevet 28. mai 2013 Ja har sett det og. Men folk ser det i grunn kun i side øyet. Jeg kjøpte ett gammelt hus der mannen dødde i ei ulykke for noen år tilbake, husker første dag vi fekk huset, da sto jeg på kjøkkenet og la på plass ting, mannen var og hentet mer flyttelass. Plutselig hører jeg noen som går på loftet.. Jeg skjønte med engang att jeg hadde kjøpt "spøkelse hus" tenkte ikke mer på det... Så en dag for mannen på trening, ungene sov. Hører noen går ned trappen menst jeg sitter og ser på tv. Trudde det var sønnen, så roper att han må gå opp og legge seg igjen. Når jeg går for og sjekke var det ingen der, ungen sov. Litt ekkelt. Men såg han ofte i gangen fra stua, svart skikkelse. Men har heldigvis ei venninne som kom og rensa gangen, og etter det har jeg ikke merket noe til mannen. Lettere og vere i gangen og, ny energi på en måte. Men jeg er ikke redd ånder heldigvis
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. mai 2013 #13 Skrevet 29. mai 2013 Jeg tror på at de som tar inn slikt og opplever sånt faktisk opplever det. Jeg har aldri merket noe selv, men jeg har til gode å tro at mamma, bestemor, oldemor og to kusiner lyver om det. Datteren min er og var for slike ting, så jeg tror på at de tror
Gjest Thunder Road Skrevet 29. mai 2013 #14 Skrevet 29. mai 2013 Ja, jeg tror på ånder. Opplevde det selv i huset vi bodde før, men etter vi flyttet har jeg ikke merket noe
Gjest sussie77 Skrevet 29. mai 2013 #15 Skrevet 29. mai 2013 Ja det tror jeg på. Syntes sånt er veldig spennende men og fryktelig skummelt. Er veldig lettskremt sånn. En gang for mange å siden, stod jeg på kjøkkenet i et gammelt hus vi leide. Da ser jeg i øykeroken en liten mann skikkelse som løper bak meg. Det var så virkelig at det kunne vært en ordentlig person, samtidig så var det det ikke heller. Spurte mannen min som stod i gangen om det faktisk var noen inne i huset. Han hadde følt noe han også. Men ikke sett noe. Aner ikke hva det var. Merket ikke noe før eller siden. Men hadde altid en litt dårlig følelse der. Bor nå i et gammelt hus, men merker ingenting. Det knirker i trappa som gamle hus gjør, men ingenting mer. Sønnen min hadde en periode i 2 årsalderen han kunne i " se mannen jobber i gangen" eller peke på vinduet og si" se sinna mann". Da ble jeg skremt. Men kan ha vært fantasi. Håper jeg.
Caprica Skrevet 29. mai 2013 #16 Skrevet 29. mai 2013 Ja jeg gjør det. Både Mamma og broren min kan rense hus, en nevø har stadig besøk av usynlige kamerater og jeg har selv opplevd ting som gjør at jeg ikke tviler
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2013 #17 Skrevet 29. mai 2013 Nei. Anonym poster: 9e4b9efe2f3860bd3003efbd749a5ec5
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2013 #18 Skrevet 29. mai 2013 Flere? Anonym poster: c7b6c1bbe81ea191577c6a0588e856d5
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2013 #19 Skrevet 29. mai 2013 Nei Anonym poster: 5e68d69508e54870e0b7006188fbf7a6
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2013 #20 Skrevet 29. mai 2013 Ja. Jeg bor i huset med fruen som eigde huset før. Og en gammel mann som vi ikkje klarer og plassere. Og min lille gutt som døde som 3 åring. Anonym poster: e6b48d8ed76cb96828790b68ae7c7c2d
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2013 #21 Skrevet 29. mai 2013 Ja jeg gjør det. Både Mamma og broren min kan rense hus, en nevø har stadig besøk av usynlige kamerater og jeg har selv opplevd ting som gjør at jeg ikke tviler Kor i lande bor du ? Vedr husrens. Anonym poster: e6b48d8ed76cb96828790b68ae7c7c2d
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #22 Skrevet 30. mai 2013 ...eller peke på vinduet og si" se sinna mann". Da ble jeg skremt. Men kan ha vært fantasi. Håper jeg. GRØSS! D: Anonym poster: 7889798a08e22d80b8e42e66f24f9a08
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #23 Skrevet 30. mai 2013 Ja, jeg tror på det.. Sønnen til en bekjent var veldig opptatt av å telle. I et familieselskap gikk han i gang med å telle gjestene, men etter mange forsøk sa han alltid en for mye. Viste seg at han regnet med "mannen ved siden av bestefar".. Men der var det altså ingen Anonym poster: fa3bbbc793054ae8341f4915324a8572
Gjest Trulte med to små Skrevet 30. mai 2013 #24 Skrevet 30. mai 2013 Jeg kaller det ikke spøkelser, men ja jeg tror på at man kan merke sjeler/hvileløse avdøde som "går igjen" i hus eller prøver å kontakte folk på ulike måter. Jeg var selv en stor skeptiker, men måtte erfare og merke ting på egen kropp for å kunne skjønne at dette var noe jeg skulle jobbe med. Tok mye utdanning innen healing, åndelig terapi, veiledning mm og lærte da blant annet å beskytte meg selv, lukke av, rense meg selv og hus for slike energier. Jeg føler selv jeg har et kall det, jordnært forhold til disse tingene og for meg er det ikke skummelt og mystisk lengre. Jeg tror ikke noe på å skulle mane ut ånder og tvinge de vekk, men "lytte" og "høre/føle" hva de vil og deretter sende de videre inn i lyset, med kjærlighet og respekt. Mange sjeler ( velger å kalle det det ) vet ikke at de er døde og tror de fremdeles er blant oss og lever i vår verden. Dette kan skje om vedkommende har dødd brått, i en ulykke eller annet, også om det er rus inni bildet i dødsøyeblikket. Da kan sjelen vistnok være noe forvirret. Jeg klarer å åpne opp og lukke igjen for mine evner og har ikke kontakt med den andre siden hver dag. Jeg har stor respekt for mine evner og jobber ikke "profesjonelt" med det akkurat nå, men hjelper av og til folk med husrens og personlig reading om noen virkelig trenger det. Alle mennesker har tilgang på disse evnene mener jedu ønsker å hjelpe andre mennesker til å få det og det kommer an på interessen og hvor mye du ønsker å hjelpe andre med å få det bedre. Det er som med andre evner, at noen er veldig gode på en ting, andre er gode på andre ting. Vi har dessuten ulik sensitivitet på hva vi reagerer på og dermed er det ikke rart at noen merker mye til "overnaturlige" ting, mens andre ikke merker noe som helst. Jeg har selv hatt noen fantastiske møter med avdøde/sjeler der det å føre de videre til lyset ( uavhengig hva man tror på ) har vært en gripende og fantastisk opplevelse. Det er noe av det mest fantastiske jeg kan være med på å gi en sjel fred og samtidig hjelpe en klient til å gi slipp på sjelen som har vært i nærheten eller såkalt plaget vedkommende. Ble langt dette og jeg kunne skrevet mer, men avslutter nå
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #25 Skrevet 30. mai 2013 Jeg kaller det ikke spøkelser, men ja jeg tror på at man kan merke sjeler/hvileløse avdøde som "går igjen" i hus eller prøver å kontakte folk på ulike måter. Jeg var selv en stor skeptiker, men måtte erfare og merke ting på egen kropp for å kunne skjønne at dette var noe jeg skulle jobbe med. Tok mye utdanning innen healing, åndelig terapi, veiledning mm og lærte da blant annet å beskytte meg selv, lukke av, rense meg selv og hus for slike energier. Jeg føler selv jeg har et kall det, jordnært forhold til disse tingene og for meg er det ikke skummelt og mystisk lengre. Jeg tror ikke noe på å skulle mane ut ånder og tvinge de vekk, men "lytte" og "høre/føle" hva de vil og deretter sende de videre inn i lyset, med kjærlighet og respekt. Mange sjeler ( velger å kalle det det ) vet ikke at de er døde og tror de fremdeles er blant oss og lever i vår verden. Dette kan skje om vedkommende har dødd brått, i en ulykke eller annet, også om det er rus inni bildet i dødsøyeblikket. Da kan sjelen vistnok være noe forvirret. Jeg klarer å åpne opp og lukke igjen for mine evner og har ikke kontakt med den andre siden hver dag. Jeg har stor respekt for mine evner og jobber ikke "profesjonelt" med det akkurat nå, men hjelper av og til folk med husrens og personlig reading om noen virkelig trenger det. Alle mennesker har tilgang på disse evnene mener jedu ønsker å hjelpe andre mennesker til å få det og det kommer an på interessen og hvor mye du ønsker å hjelpe andre med å få det bedre. Det er som med andre evner, at noen er veldig gode på en ting, andre er gode på andre ting. Vi har dessuten ulik sensitivitet på hva vi reagerer på og dermed er det ikke rart at noen merker mye til "overnaturlige" ting, mens andre ikke merker noe som helst. Jeg har selv hatt noen fantastiske møter med avdøde/sjeler der det å føre de videre til lyset ( uavhengig hva man tror på ) har vært en gripende og fantastisk opplevelse. Det er noe av det mest fantastiske jeg kan være med på å gi en sjel fred og samtidig hjelpe en klient til å gi slipp på sjelen som har vært i nærheten eller såkalt plaget vedkommende. Ble langt dette og jeg kunne skrevet mer, men avslutter nå Jeg kaller det ikke spøkelser, men ja jeg tror på at man kan merke sjeler/hvileløse avdøde som "går igjen" i hus eller prøver å kontakte folk på ulike måter. Jeg var selv en stor skeptiker, men måtte erfare og merke ting på egen kropp for å kunne skjønne at dette var noe jeg skulle jobbe med. Tok mye utdanning innen healing, åndelig terapi, veiledning mm og lærte da blant annet å beskytte meg selv, lukke av, rense meg selv og hus for slike energier. Jeg føler selv jeg har et kall det, jordnært forhold til disse tingene og for meg er det ikke skummelt og mystisk lengre. Jeg tror ikke noe på å skulle mane ut ånder og tvinge de vekk, men "lytte" og "høre/føle" hva de vil og deretter sende de videre inn i lyset, med kjærlighet og respekt. Mange sjeler ( velger å kalle det det ) vet ikke at de er døde og tror de fremdeles er blant oss og lever i vår verden. Dette kan skje om vedkommende har dødd brått, i en ulykke eller annet, også om det er rus inni bildet i dødsøyeblikket. Da kan sjelen vistnok være noe forvirret. Jeg klarer å åpne opp og lukke igjen for mine evner og har ikke kontakt med den andre siden hver dag. Jeg har stor respekt for mine evner og jobber ikke "profesjonelt" med det akkurat nå, men hjelper av og til folk med husrens og personlig reading om noen virkelig trenger det. Alle mennesker har tilgang på disse evnene mener jedu ønsker å hjelpe andre mennesker til å få det og det kommer an på interessen og hvor mye du ønsker å hjelpe andre med å få det bedre. Det er som med andre evner, at noen er veldig gode på en ting, andre er gode på andre ting. Vi har dessuten ulik sensitivitet på hva vi reagerer på og dermed er det ikke rart at noen merker mye til "overnaturlige" ting, mens andre ikke merker noe som helst. Jeg har selv hatt noen fantastiske møter med avdøde/sjeler der det å føre de videre til lyset ( uavhengig hva man tror på ) har vært en gripende og fantastisk opplevelse. Det er noe av det mest fantastiske jeg kan være med på å gi en sjel fred og samtidig hjelpe en klient til å gi slipp på sjelen som har vært i nærheten eller såkalt plaget vedkommende. Ble langt dette og jeg kunne skrevet mer, men avslutter nå Jeg bor i huset som besteforeldrene mine "bygde" opp. Det bodde bla. en student/leieboer her på 60-70 talet som tok livet sitt da han var hjemme hos foreldrene i sommerferien. (besteforeldrene mine sa han var for intelligent. Han var litt spesieltt, hang bla fisk til tørk i skapet som råtna). Vet at det er noen som går igjen her, jeg og besøk av oss har hørt mange ting, både forskritt, andre rare lyder. Mannen min (som egentlig ikke tror på sånt) har dett ei dame i det ene vinduet i andre etasje. Merket det også mens bestefar levde, så tenker det er enten bestemoren min eller leieboeren. Lurer litt ang husrens. Hvis det er bestemoren min er det ikke litt dårlig gjort å ta henne vekk fra huset "sitt"? Føler at det er en dårlig energi her. Både jeg og samboer er/har vært ganske nedstemte/deprimerte... men det kan jo skje uavhengig av dette da Anonym poster: 4ee09cd69a428d7e7a79ac81618034b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå