Gå til innhold

Vintermager i Bergen?


Lykketroll13

Anbefalte innlegg

Fant dette på bergenmatbors.no:

 

For gruppereservasjoner over 8 personer velges det en menypakke fra den restauranten dere ønsker å reservere bord hos. Rettene kan variere mellom sushi, tapas, wok, nudler og asiatisk grillmat. Er man under 8 personer, ta kontakt på telefon eller e-post direkte til avdelingen på Matbørsen hvor du/dere ønsker å sitte. Vi gjør oppmerksom på at ved all reservasjon må alle spise mat fra den avdelingen hvor man har reservert bord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott! Langbordet høres jo bra ut. Jeg kan godt ringe og reservere. Er vi rundt 5?! Har mistet litt tellingen. Var forresten på UL i dag. Fascinerende å se den lille krabaten turne opp ned, vinke og sprelle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på jeg også, hvis det fortsatt er mulig?:) er 24 år og venter vårt første barn. Har termin 11 desember.

 

Er det noen med termin vinteren 13/14 som vil treffes? Vi er i hvertfall to desembermager. Vil gjerne ha med flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert!

Jeg har akkurat reservert bord til oss på Matbørsen avdeling Zupperia! Han snakket ikke så godt norsk han jeg snakket med, men tror han sa at langbordet var til 20 personer...(?) Usikker på om det stemmer, men :) Vi har i alle fall et bord neste mandag 19.30, sa vi var rundt 5-6 personer. Forsøkte å si til han at det skulle stå BIM på reservasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en kjapp opptelling på hvor mange ulike som har kommentert her inne, og ser kanskje ut som er flere enn fem!! Det er jo veldig kjekt i tilfelle. Vi kan helt sikkert sette sammen bord slik som noen nevnte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi 5 1/2 i morgen :)  Håper du får det til, eneleh_

Husk å stemme først....

Endret av Lykketroll13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg! Her er ref.nr: En påminnelse fra Zupperia Matbørsen. Husk din bordbestilling for 6 personer kl. 19:30. Ref.nr. BWCZMHH. Hjertelig velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra! Jeg kommer jeg også. Må stemme først, så håper jeg klarer å tilpasse tiden riktig :-) Forrige valg var det visstnok superkø på valglokalet jeg sogner til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Var ikke medlem her og fant ikke frem til dette treffet før nå. Har så lyst å være med på et treff her i Bergen!

Hadde dere det kjekt? :-) Hvor mange ble dere?

Jeg er forresten 26 år og venter min første, har termin 2.desember!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Silje! Vi har slått oss sammen med en facebook-gruppe! Vi skal ha neste treff på Torsdag, kl 17 på Fridays på Ole bulls plass. Det har vært fem treff til nå, med ca 5-10 stk pr gang. Veldig trivelige damer de to gangene jeg har vært. Send en personlig melding til meg med fullt navn så kan jeg legge deg til facebook gruppen hvis du ønsker :-) facebookgruppen er mer aktiv enn her på bim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send meg (eller en annen i gruppen) en pm med navnet ditt hvis du vil være med. Jeg legger deg til på Facebook :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg ikke hele svaret ditt før jeg svarte selv, eneleh_, men i hvertfall: de som vil være med i gruppen kan sende en pm til meg eller eneleh_ :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...