Gå til innhold

Vintermager i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen med termin vinteren 13/14 som vil treffes? Vi er i hvertfall to desembermager. Vil gjerne ha med flere :)

Skrevet

Desembermage her også :-) hadde vært koselig å treffe folk i samme situasjon ja, hvor gammel er dere?

Skrevet

Jeg er i midten av oktober! Er 24 år:):)

Skrevet

Så bra at vi blir både høst og vintermager! Selv er jeg 37 og gravid med nr 1.

Skrevet

Er 25 år, og termin i desember :-)

Skrevet

Har termin i slutten av desember. Er 20 år :)

Skrevet

Heisann! Jeg er 29 og har termin i midten av november. Er annengangs.

Skrevet

7 damer allerede! Da må vi jo bare få til et treff! Når og hvor? Kanskje en utekaffe/te/brus på Michelsen?

Skrevet

Hiver meg på her jeg:) slutten av januar, 26 år:)

Skrevet

7 damer allerede! Da må vi jo bare få til et treff! Når og hvor? Kanskje en utekaffe/te/brus på Michelsen?

Hva med i sommer? Juli? Nå er det jo mye eksamner og div.:-) vi kan jo lage en hemmelig fb gruppe etterhvert, så vi kan planlegge bedre der?

Skrevet

jeg også synes det er greit å vente litt! ikke for å være pessimistisk, men hadde vært ok å passere 12 uker så føles alt litt mer sikkert.. :)

Skrevet

Starten på februar her, er 31 år og annengangs.

Skrevet

Termin i november, 38 år og mitt andre barn :)

Skrevet

Termin i slutten av oktober, men venter twins, så de kommer gjerne litt før :-) Er 30 og er førstegangs.

Skrevet (endret)

Velkommen i gjengen dere fire siste! Så spennende med tvillinger! Og kjekt at det er en til på min alder. Gleder meg til å møte dere etter hvert!

Endret av Lykketroll13
Skrevet

Venter nr 3 i slutten av desember så bikker straks de magiske 12 :). (Ikke fått endret navn etter forrige runde enda) :) er forresten 27 år :)

Skrevet

Heisann!

Venter nummer 3 i slutten av januar. Er 32 år, og har gode erfaringer med tidligere BIM-grupper, så blir gjerne med. Men venter som noen andre her nevnte til etter uke 12, tror jeg :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei! Har termin 31.12! Er 25 år og venter vår første! :-)

Skrevet

Kunne ha ventet med bim treff til vi har vært på ordinær ul da? :-)

Skrevet

Kunne ha ventet med bim treff til vi har vært på ordinær ul da? :-)

Skrevet

Synes jeg er en god plan! Da er alt litt tryggere :-)

Skrevet

Synes det er litt lenge å vente til de i januar/februar har vært på ul. Noen nov/des-mager som vil treffes i juli?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...