Gå til innhold

Vintermager i Bergen?


Lykketroll13

Anbefalte innlegg

Er det noen med termin vinteren 13/14 som vil treffes? Vi er i hvertfall to desembermager. Vil gjerne ha med flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Desembermage her også :-) hadde vært koselig å treffe folk i samme situasjon ja, hvor gammel er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at vi blir både høst og vintermager! Selv er jeg 37 og gravid med nr 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 damer allerede! Da må vi jo bare få til et treff! Når og hvor? Kanskje en utekaffe/te/brus på Michelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 damer allerede! Da må vi jo bare få til et treff! Når og hvor? Kanskje en utekaffe/te/brus på Michelsen?

 

 

Hva med i sommer? Juli? Nå er det jo mye eksamner og div.:-) vi kan jo lage en hemmelig fb gruppe etterhvert, så vi kan planlegge bedre der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også synes det er greit å vente litt! ikke for å være pessimistisk, men hadde vært ok å passere 12 uker så føles alt litt mer sikkert.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Termin i slutten av oktober, men venter twins, så de kommer gjerne litt før :-) Er 30 og er førstegangs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i gjengen dere fire siste! Så spennende med tvillinger! Og kjekt at det er en til på min alder. Gleder meg til å møte dere etter hvert!

Endret av Lykketroll13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter nr 3 i slutten av desember så bikker straks de magiske 12 :). (Ikke fått endret navn etter forrige runde enda) :) er forresten 27 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Venter nummer 3 i slutten av januar. Er 32 år, og har gode erfaringer med tidligere BIM-grupper, så blir gjerne med. Men venter som noen andre her nevnte til etter uke 12, tror jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Synes det er litt lenge å vente til de i januar/februar har vært på ul. Noen nov/des-mager som vil treffes i juli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...