Nissefisen Skrevet 23. mai 2013 #26 Skrevet 23. mai 2013 Smatt til ham som om du leker at du er et ekorn. På natta altså, når han snorker. Fikk det tipset av en dame som sa det funket på hennes mann, og det funka på min og. Kanskje det funker på din. Lykke til! Hehe, nå fikk jeg mange rare bilder i hodet:p
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #27 Skrevet 23. mai 2013 Jeg har ingen mann lengre Anonym poster: bde63a37aa441036ae1ab0d0086c9dfb
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #28 Skrevet 23. mai 2013 Her i huset er det jeg som snorker høyest...soverommet er i andre enden av huset og i kjelleren, allikevel hører han meg når jeg legger tidlig på kvelden og tven står på i hovedetasjen... :/ Nå er jeg høygravid da, og er konstant tett! Hadde det slik forrige svangerskap også, så det gir seg etterpå Men jeg snorker til vanlig også, men da er det han som overdøver meg når jeg ikke er gravid Anonym poster: b91e1d04f07ac82467da659b75a88d5e
BikkjeBisk Skrevet 23. mai 2013 #29 Skrevet 23. mai 2013 Min snorker også til tider som et uvær. Heldigvis har jeg et sovehjerte utenlike, En gang sov jeg meg igjennom brannvarsleren som gikk mitt på natten rett over hode på meg (!). Jeg sover VELDIG tungt noe som kan være en forbannelse også...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #30 Skrevet 23. mai 2013 ...snorker så høyt at det høres GJENNOM øreproppene. Tenk på det, dere, når dere står uthvilte opp om 4-5 timer! GRRRRR. Da bør han kanskje få sjekket seg? Ift søvnapne osv.. Bør få time hos søvnlaboratorie. Det skal min! Han snorker, til og med på siden nå.. Og har pustestopp. Anonym poster: 47e9ff974271b6b78e61b9d1cc5aa425
Catlady Skrevet 23. mai 2013 #31 Skrevet 23. mai 2013 ...snorker så høyt at det høres GJENNOM øreproppene. Tenk på det, dere, når dere står uthvilte opp om 4-5 timer! GRRRRR. Pøh !! Det er da ingenting !! ;D Jeg har en mann som snorker gjennom øreproppene og en hund som snorker GJENNOM vegger OG etasjer !! Og en unge som skriker i tide og utide natten gjennom .... Aaaaahh.. God bless coffee !!!
Catlady Skrevet 23. mai 2013 #32 Skrevet 23. mai 2013 ...snorker så høyt at det høres GJENNOM øreproppene. Tenk på det, dere, når dere står uthvilte opp om 4-5 timer! GRRRRR. Pøh !! Det er da ingenting !! ;D Jeg har en mann som snorker gjennom øreproppene og en hund som snorker GJENNOM vegger OG etasjer !! Og en unge som skriker i tide og utide natten gjennom .... Aaaaahh.. God bless coffee !!! La meg legge til en ting til ... Mannen fiser enormt om natten og det lukter så jævlig at det svir i nesa og øynene ..
Gjest Antarctica Skrevet 23. mai 2013 #33 Skrevet 23. mai 2013 ...snorker så høyt at det høres GJENNOM øreproppene. Tenk på det, dere, når dere står uthvilte opp om 4-5 timer! GRRRRR. Pøh !! Det er da ingenting !! ;D Jeg har en mann som snorker gjennom øreproppene og en hund som snorker GJENNOM vegger OG etasjer !! Og en unge som skriker i tide og utide natten gjennom .... Aaaaahh.. God bless coffee !!! La meg legge til en ting til ... Mannen fiser enormt om natten og det lukter så jævlig at det svir i nesa og øynene .. Nå neidu Kattekvinne, du lurer ikke meg! Eller, du lurte meg litt, jeg var på gli og trodde litt på deg med hvor høyt han snorker... Men det med fisen, det tror jeg ikke på! Du vil bare utkonkurrere meg, du! Til alle dere andre: takk for engasjementet! Min utkårne kan ikke opereres ennå, han er for tjukk... blir han tynnere, blir det bedre, så jeg vurderer å ta fra ham maten. Jeg trøster meg med at jeg da er i godt og søvnløst selskap på forumet her! Sov søtt alle sammen, jeg skal imitere ekorn i natt. Snatt, snatt.
Cat_Woman Skrevet 23. mai 2013 #34 Skrevet 23. mai 2013 Mannen min snorker gud skje lov ikke, men min svigerfar snorker så det bokstavelig talt rister i huset. Jeg sover aldri et sekund når vi overnatter der, og jeg fatter ikke hvordan familien orker - det er som å sove ved siden av støvsugeren (og vi sover ikke en gang i samme etasje når vi er der).
Gjest Yzma Skrevet 23. mai 2013 #35 Skrevet 23. mai 2013 Jeg har lært gubben å sove på siden Han måtte våkne opp med blåmerker på knærne og leggene noen ganger før han skjønte det men.. Noen tar ting litt tregt
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 23. mai 2013 #36 Skrevet 23. mai 2013 I natt sover min på sofan... Mmmm!!! Her skal det soves!!! <3 <3 <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå