Gå til innhold

Min elskede mann

Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica
Skrevet

...snorker så høyt at det høres GJENNOM øreproppene.

Tenk på det, dere, når dere står uthvilte opp om 4-5 timer!

GRRRRR.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min lager ikke en eneste lyd han, så jeg blir nervøs om han i det hele tatt puster. Så er ikke bare greit den veien heller :D

Skrevet

Hehe! ...i gode og onde dager, Pashla ;)

Anonym poster: ba74361e4c3e3d74ecedfcfeaab136c1

Skrevet

Min snorker så høyt at det høres gjennom ørepropper og hørselvern... Ja, det er testet!! Her er "løsningen" separate soverom. Romantikken lenge leve...

Anonym poster: c045ae98ffe14f7c3fcf4b3029a4556d

Skrevet

Mannen min snorker så høyt at han skal være glad jeg elsker han... Ellers måtte gudene visst hva jeg hadde gjort mot han i nattens mulm og mørke..

Gjest lykkeliggift
Skrevet

Mannen min snorker så høyt at han skal være glad jeg elsker han... Ellers måtte gudene visst hva jeg hadde gjort mot han i nattens mulm og mørke..

Hehe. Samme her ! Jeg elsker han litt mer om dagen da men. :-p
Skrevet

Det er dødsslitsomt med snorkende mann. Jeg bruker ørepropper og han snorkeplaster. De sier at snorkeplaster ikke hjelper, men det gjør det. Har han prøvd?

Skrevet

Det gjør min og, men han slutter når jeg sparker ham i ryggen.

Slemt, ja kanskje, men faen heller. Skal han få sove og snorke og kose seg mens resten av familien ligger våken?

Anonym poster: a865073db3be707437212448a220b91e

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Her og. Hjelper ikke at jeg er oppe 5 ganger om natta for å tisse. Får jo aldri sovnet igjen....

Skrevet

...snorker så høyt at det høres GJENNOM øreproppene.

Tenk på det, dere, når dere står uthvilte opp om 4-5 timer!

GRRRRR.

Hehe, jeg er døv på det ene øret mitt faktisk, etter masse operasjoner, men jeg er stikk motsatt; Når mannen SLUTTER og snorke, da våkner jeg. hehe, redd for at noe er galt... så da må jeg dulte borti han............... Også har jeg ei datter nå som er pain in the ass rett og slett, har funnet ut at hu skal våkne 04:35 hver jævla dag! Jeg nekter å stå opp da, koser hu såklart, men jeg står ikke opp!

Lær deg å nyt snorkinga hans Pashla, hehe

Skrevet

Det gjør min og, men han slutter når jeg sparker ham i ryggen.

Slemt, ja kanskje, men faen heller. Skal han få sove og snorke og kose seg mens resten av familien ligger våken?

Anonym poster: a865073db3be707437212448a220b91e

sparker han i ryggen? hahaha ninja

Skrevet

Mannen din har ikke vurdert å ta seg en tur til legen? Tenkte på store falske mandler eller nesepolypper siden han snorker så mye.

Anonym poster: 9d8bc2fae716830c81d630bc7aca47f8

Skrevet

Jeg vet hvordan du har det.. :( Stadig vekk er jeg våken om natta. Vekkes av snorking, og får ikke sove igjen! Når jeg endelig får snudd han slik at det blir stille, så rekker han alltid å velte seg over på rygg igjen før jeg sovner. Har bedt han flere ganger om å gå til legen, men ingen respons.... Jeg er høygravid, vi har flere små, og jeg trenger desperat til søvn. Vi har ikke annen mulighet enn sofa'n dersom vi skal sove adskilt... Er det riktig at jeg, med stor mage, vondt bekken, og den eneste som våkner av minstemann, skal gå ned i stua?

Er ofte så sliten når dagen kommer, at jeg er fysisk dårlig. Vet ikke hvordan vi kan løse dette.

Anonym poster: c3c40fb6030e306e2467d585551429b6

Skrevet

Mannen min snorker HØYT og gjennom heeele natten. Vi har heldigvis et gjesterom en av oss sover på innemellom.Trist, men jeg må ha søvn så jeg kommer meg opp med ungene.

Skrevet

Her er det mannen som må vike! Vi mangler eksrarom, men oftest så løser vi det med at han bytter plass med en av ungene. Mange mener jeg er slem/vrang/fæl, som gjør dette mot han siden snorking er noe han ikke gjør med vilje, men inndirekte er det nettopp det han gjør fordi han snorker når han røyker om dagen!

Dette fant vi ut en periode han "sluttet" å røyke.. Sluttet å snorke etter mellom en og to uker! Etter noen mnd tente han røyken igjen, og siden har vi hatt snorkehelvete her!! Enda verre blir det om han er sliten, forkjøla, i pollensesongen eller når han har spist sen kveldsmat! Mye romantikk på master bedroom her i heimen...

Anonym poster: 1e773322b3d34a3897ab85c8eff0f9cb

Skrevet

Uff all sympati til dere. Jeg hater lyder når jeg skal sove. Våkner altfor lett og bruker lang tid på å sovne , spesielt hvis det er en eneste lyd. Heldigvis sover min mann stille , vet ikke hva jeg hadde gjort hvis han snorket :-P

Eller han ligger å tygger når han sover av og til , spesielt om morgenen , og bare det er irriterende i seg selv :-P Hehe

Anonym poster: 3380fa7c7561f4507032869e38e5de32

Skrevet

Dulter til mannen i ryggen så slutter han. Han snorker lite men fy så plagsomt det er når han først gjør det.

Skrevet

Det samme gjør mannen min... hver eneste natt!!

Anonym poster: e2f1445d1b40c3ba6dd07f426e1eea6f

Skrevet

Jeg vet hvordan du har det.. sad.png Stadig vekk er jeg våken om natta. Vekkes av snorking, og får ikke sove igjen! Når jeg endelig får snudd han slik at det blir stille, så rekker han alltid å velte seg over på rygg igjen før jeg sovner. Har bedt han flere ganger om å gå til legen, men ingen respons.... Jeg er høygravid, vi har flere små, og jeg trenger desperat til søvn. Vi har ikke annen mulighet enn sofa'n dersom vi skal sove adskilt... Er det riktig at jeg, med stor mage, vondt bekken, og den eneste som våkner av minstemann, skal gå ned i stua?

Er ofte så sliten når dagen kommer, at jeg er fysisk dårlig. Vet ikke hvordan vi kan løse dette.

Anonym poster: c3c40fb6030e306e2467d585551429b6

Mannen din bør legge seg på sofaen, mener jeg!

Anonym poster: e2f1445d1b40c3ba6dd07f426e1eea6f

Skrevet

Her snorkes det så soverommet er støvfritt og gardinene flagrer!

Jeg har flyttet inn på gjesterom for lenge siden:)

Dere som skriver mannen skal være glad dere fremdeles elsker ham,

Min bør være glad han fortsatt lever.... Har vurdert å kvele ham med puta mang en natt;)

Men ellers er alt greit;)

Skrevet

Jeg må be mannen legge seg på siden 2-3 ganger i løpet av natta. Det hjelper. Han snorket mer før da magen hans var litt større.

Ellers hender det jeg sender ham ut med dyna under armen, hvis han har drukket, er forkjøla, eller annet som trigger snorking. Da må han ligge på sofaen, eller hos ene barnet, som har køyeseng på sitt rom. Jeg flytter meg aldri;-)

Anonym poster: cf51bd2a3317f85533e518e756dec1ff

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Samboeren her snorker så veggene rister, eller så er han så stille at jeg tror han er død.. Våkner åkkesom, så blir som regel lite søvn på meg, og oppbrutt søvn på han, han får seg et dult i siden når han snorker, og blir ristet i når han er bom stille...

Skrevet (endret)

Smatt til ham som om du leker at du er et ekorn. På natta altså, når han snorker. Fikk det tipset av en dame som sa det funket på hennes mann, og det funka på min og. Kanskje det funker på din. Lykke til!

Endret av Anne-B.
Skrevet

Dere med menn som snorker burde jo absolutt oppfordre mannen til å kontakte lege.. Min mann snorket sånn at jeg omentrent ikke sov på natta - måtte ha ørepropper og det fungerte dårlig når jeg fikk barn og mannen var som et slakt på natta som ikke ville våknet om en atombombe gikk av.. Han gikk til legen og ble utredet - han forsøkte først to ganeoperasjoner som hadde kortvarig effekt, men tilsist ble mandlene fjerne og nå er det heeeeeeelt stille........ Var skummelt i begynnelsen for jeg våknet jo av at det var stille, men nå koser jeg meg og sover hele natta.. Mannen sover også bedre for han puster bedre og våkner mer uthvilt når han slipper å vekkes av meg hver halvtime for å få han til å snu seg..

Skrevet

Her snorker naboen tvers over gata så høyt at det høres gjennom det åpne vinduet. Og vi bor relativt sentralt i Oslo med litt trafikkstøy fra tid til annen ;).

Anonym poster: 6f8faece865b4fd087d810a1bfb2ae88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...