Gå til innhold

Invitert i bryllup, via facebook!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nok bare jeg som er litt overdrevet tradisjonell og opptatt av skikk og bruk, takt og tone. Å invitere venner på facebook er nå bare vel og bra, billig og praktisk, men det var dette med familien jeg syntes det ble litt verre for. Egentlig litt fint å se at det ikke bare er jeg som synes det virker mer useriøst på fb enn med skriftlige innbydelser.

 

Jeg håper jo at de kommer med mer informasjon snart, for jeg har ikke lyst til å svare før jeg vet litt mer om planene deres. Ønsker dem alt godt, og ønsker å være der under vielsen, men jeg kan spare meg for en storfest hvor familien blir sittende som femte hjul på vogna borti en krok... Det er liksom den følelsen jeg får når jeg lesen fb-invitasjonen slik den står nå.

 

 

Anonym poster: 5d3f45b3e5185b22cc6535013c6da291

Videoannonse
Annonse
Gjest yrild
Skrevet

Vi hadde kun e-mail invitasjon. Så jeg hadde ikke reagert på det, men det finnes jo endel som ikke har facebook da...

 

Dere vet når det er, dere er invitert, hvorfor trenger man å ha det på et papir?

Gjest LA8PV
Skrevet

Dersom de man vil invitere er på facebook er jo dette en enkel og miljøvennlig måte å gjøre det på. Helt flott syns jeg.

Skrevet

Miljøvennelig og mye penger spart. Veit brudeparet at alle faktisk får innbydelsen og at den ikke "forsvant" i postkassa.

 

Anonym poster: 0b4546b00dd5469cdff9f698c8e58c69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...