Gå til innhold

Hadde du gått?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg hadde kommet :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Misunnelig......

Skulle gjerne hatt deg som nabo.

Vi bor i Oslo. Ingen barn på min sønns alder i veldig nærhet. Er ikke lengre enn 5 min. på sykkel til nærmeste klassekamerat.

Pga. at ingen andre i klassen bor tett på oss valgte vi i fjord sommer å utstyre han med en gammelmobiltlf. Og la han få sykle litt rundt for å finne unger og leke med. Selvsagt har vi grenser for hvor langt han får dra.

Ønsker meg en nabo med en snill og god gutt på samme alder som min.

 

Anonym poster: 099da6a56c0ccd7c6e4578b3a6b28d7e

Skrevet

Absolutt ja til kaffe, men telt på Holmlia hadde vært helt uaktuelt. Det er ikke den tryggeste delen av byen akkurat..

 

Anonym poster: 4073e576c4b0d4388b19260c06cfc087

Skrevet

Absolutt ja til kaffe, men telt på Holmlia hadde vært helt uaktuelt. Det er ikke den tryggeste delen av byen akkurat..

 

Anonym poster: 4073e576c4b0d4388b19260c06cfc087

Det er ikke noe mindre trygt på Holmlia enn andre steder i Oslo. Mange av naboene våres har bodd her i 30 år og har aldri hatt innbrudd ol.Politiet er godt synlig her og vi har eget vaktselskap som går rundt med hund på natten.Og alle barna leker ute alene hele dagen.
Skrevet

såå hyggelig! Jeg hadde blitt kjempeglad for inivitasjon!

 

Anonym poster: 6c9be8ac1923ed5b059aa4d64ff1a6f7

Gjest yrild
Skrevet

Jeg hadde kommet og sønnen min hadde fått lov hvis jeg fant dere som foreldre tillittsvekkende og de andre barna også var til å stole på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...