Gå til innhold

Hadde du gått?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min har 3 gutter han leker mye med i nabolaget og alle disse 4 guttene leker sammen hele tiden og løper inn og ut hos hverandre dagen lang. Veldig hyggelig :) Men vi 4 mødrene kjenne hverandre ikke, vi er bare på hils med hverandre . Nå tenkte jeg at jeg kanskje skulle innvitere de 3 andre mødrene hit en tur ,sånn at vi blir litt bedre kjent med hverandre og kanskje høre om regler de har hjemme hos seg selv. Ville du gått om du fikk invitasjon? Jeg hadde også tenkt til å høre om disse 3 guttene fikk lov til å overnatte i telt i hagen vår sammen min sønn en natt i sommerferien. De er 6-7 år gamle. :) Ville ditt barn fått lov?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg hadde kommet.

Her i gata er det flere jenter på samme alder som leker sammen og vi foreldrene har hatt avtalte treff på lekeplassen og i hverandres hager flere ganger nå, hyggelig å bli litt kjent.

Barnet mitt hadde absolutt fått sovet i telt i hagen, kjempegode sommerminner det :)

Anonym poster: 98349584d07f1b81ef3a7eb68aa95649

Gjest meg&mini
Skrevet

En veldig god ide, synes jeg.. Så jeg hadde såklart sagt ja til å møtes og til overnatting:)

Gjest Visten Vrangskapning
Skrevet

Jeg tar gjerne en kopp kaffe helt uformelt, helt greit å kjenne foreldrene til barnas venner. Jeg har også gode sommerminner fra telttur i hagen, men det skjer ikke at 6-7 åringen min får sove i telt i hagen hos andre. 8-9 år, så kan vi snakke om det igjen ^_^

Skrevet

Kjempekoselig tiltak!

Kunne ønske du var nabodama mi :D

Anonym poster: ecd3670d937a6ca0db2a1fb0092ad74b

Skrevet

Jeg hadde nok dukket opp ja ;)

Anonym poster: c29be8a33c6dea4a7199329737e164f6

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Veldig god ide med en uformell invitasjon slik at dere mødrene kan bli litt kjent med hverandre.

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Ja til både invitasjon og overnatting :-)

Skrevet

Ja det syns jeg hadde vært koselig! :)

Å jeg hadde sagt ja til overnatting i telt.

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Ja!

Vi gjorde det samme for et års tid siden, og mødrene til min datters beste venninner har blitt mine gode venninner. Synes det er veldig kjekt å kjenne foreldrene til de barna mine leker mye med.

Skrevet

Takk for svar :)

Skrevet

Jeg synes det høres ut som et flott initiativ.

Alltid kjekt å kjenne foreldrene litt bedre.

Særlig hvis det kommer konflkter eller ren utpressing av typen alle andre har eller får....!

Skrevet

Jeg hadde absolutt sagt ja til invitasjon for å bli bedre kjent med dere foreldre, men jeg hadde nok sagt nei til å la 6 åringen min sove i telt ;)

Jeg synes 6 åringer er for små til å sove borte, med mindre vi kjenner de veldig, veldig godt.

Skrevet

Hadde gått, og blitt kjempeglad for at noen andre tok initiativet til dette ettersom jeg ikke tør selv. :P Usikker på det med overnatting, ettersom det er noen år til mitt barn er så stort.

Anonym poster: 7c6cce52e159544c4d0abd8077bd8b02

Skrevet

Ja til kaffe, nei til overnatting.. Når hun skal overnatte, skal jeg kjenne foreldrene ganske godt!

Skrevet

Ja til det første, nei til det andre.

Skrevet

Ja til møte. Det er bare koselig.

Telt kommer an på hvor man bor. Du bor midt i Oslo? Telt i en hage midt i Oslo ville jeg nok sagt nei til

Skrevet

Vi bor på Holmlia i ett borettslag (rekkehus)ikke noe biltrafikk. Veldig stille og rolig strøk. Ene gutten ser rett inn i hagen vår og de 2 andre bor bare 2 rekker bortenfor. Vi tenkte enten at jeg eller mannen blir oppe hele natten, sitter på verandaen ol eller at vi sover med soveroms døra (som går ut i hagen). Nå er det min gutt som er 6 år, de andre er 7, 1 av de nærmer seg 8 år.

Skrevet

Og alle guttene er ute alene fra morgen til kveld.

Skrevet

Kaffeinvitasjon er veldig hyggelig. Overnatting i telt hadde jeg takket pent nei til for 6-åringen.

Skrevet

Hadde sagt ja til begge deler :)

Skrevet

Ja til kaffe, nei til telt.

Anonym poster: 286613ade60151484360596da267cba2

Skrevet

Ja til begge deler. Snakk om stas for ungene å ligge i telt da. Ikke vær så hysteriske da damer. Stakkars overbeskytta barn.

Skrevet

Hadde sagt ja til kaffen, men overnatting i telt hadde jeg nok mest sannsynligvis sagt nei til pga vår situasjon. Bedre og være litt hysterisk enn at hun forsvinner ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...