SameSara Skrevet 15. mai 2013 #26 Skrevet 15. mai 2013 (endret) At et barn ikke liker å gå i flokk etter korpsmusikk er ikke et faresignal. Gutten vil på skolen etterpå og er tydeligvis et sosialt vesen. Han har heller ikke noe problemer med å dra dit uten mor eller far. Han er tydeligvis også selvstendig. Mange mennesker, de fleste av oss kanskje, har ting vi ikke liker og som vi unngår om vi kan. Jeg liker feks. ikke å sitte tett inntil noen på bussen. Det i seg selv er ikke et avvik eller legger grunnlaget for en diagnose. Det gjør heller ikke det å ikke ville gå i 17.mai-tog. Må dere slappe av med psyoloanalysene og diagnosetrangen. Endret 15. mai 2013 av SameSara
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 15. mai 2013 #27 Skrevet 15. mai 2013 Her inne er ingen sykdom god nok grunn til å ikke jobbe eller stille opp på alt hele tiden. Om du er så syk at du ikke kan følge barnet ditt på 17 mai aktivitetene hadde jeg alliert meg med noen andre foreldre og spurt om han kan bli med dem. De aller fleste vil være svært positive til dette. Ingen velger å være syke og du skal ikke ha dårlig samvittighet for det (selv om jeg vet at det er lettere sagt enn gjort) At barn ikke vil gå i tog trenger da for guds skyld ikke bety noe annet enn at de ikke liker det! Å dele ut diagnoser som sosial angst osv på grunnlag av dette blir jo hysterisk! Mine barn har heller aldri vært glade i å gå i tog, men hos oss har det ikke vært valgfritt. Vil man feire 17 mai, går man i tog. Men det er våre regler og jeg har ingen problemer med at andre velger annerledes. Det er ganske fascinerende hvor lett noen hyler opp om diagnoser og "skulle ikke hatt barn"! Det finnes mange mellomting mellom å være helt frisk og dødssyk! Jeg håper at dere får en strålende 17 mai feiring!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #28 Skrevet 15. mai 2013 Uff, vær snille! God 17 mai hi, du gjør så godt du kan i en vrien situasjon. Det er å være en god mor Anonym poster: a41f57a6a02e263acca849886af61bfa
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #29 Skrevet 15. mai 2013 For noen svar. Jaja. Barnet vil ikke gå i tog pga det ikke liker så store folkemengder samlet på ett sted. Som å gå tett sammen over lengre tid. Så jeg tvinger ikke barnet til det. Og når det gjelder meg, så vet jeg at det fremdeles er to dager til 17 mai, men jeg kjenner kroppen min og utviklingen på hvor dette går når jeg er litt syk nå, har hjerteproblemer så det er ikke bare bare når jeg vet at kroppen plutselig sier stopp til alt, og jeg blir veldig syk. Tusen takk for svar hvertfall. Anonym poster: ce9223daccc2510c96fe64fbc4332d3c Hvis barnet har en såpass dårlig psyke og sliter med folkemengder og å få mange tett inpå seg ville jeg ikke sendt ham på skolen den dagen. Det er køståing, knuffing ol. I toget skjer det i ordnede former. På skolene er det gjerne enda fler folk og mer kaotisk. Klarer han ikke toget tviler jeg på at å gå alene eller med noen han ikke kjenner veldig godt på skolen er noen god idee. Jeg tror heller ikke jeg ville overlatt et barn med angst til særlig mange i en sån setting. Anonym poster: feb838e7a9e347ed52fa9a5b5594c1ee er det mulig. Her deler dere ut diagnoser i hyt og pine. Barnet har ikke angst. Det har ingen problemer med å stå i kø eller å løpe rundt og kose seg på skoleplassen selvom det er mye mennesker. Det eneste det ikke vil være med på er toget. Og det er helt greit for meg, jeg er ikke så hysterisk at man må gå i tog på 17 mai. Det er et valg alle må selv få velge. Og heldigvis har jeg ett trygt og selvstendig barn, som ikke blir tvunget til å være med på ting det selv ikke vil og som jeg ikke ser på som en nødvendighet. Men takk for svar likevel. Og god 17 mai til alle . Anonym poster: ce9223daccc2510c96fe64fbc4332d3c Jeg har da ikke kommet med noen diagnose. Jeg oppfattet deg dit henn at gutten virklig hadde et problem med folkemengder og at det var derfor han ikke ville gå i tog. Om han egentlig ikke har det, bare synes deter kjedelig eller ikke liker det så veldig godt har du jo fortsatt full rett til å la ham slippe det, selv om jeg mener du gjør ham en bjørnetjeneste.Jeg beklager om jeg misforsto deg. Det du beskrev er bare ikke slik jeg tenker på et trygt og selvstendig barn. Anonym poster: feb838e7a9e347ed52fa9a5b5594c1ee
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #30 Skrevet 15. mai 2013 Jeg synes du gjør rett i å ha dårlig samvittighet ... Anonym poster: 14f65e7a439188457b9accbbe72619fa
sillyfilly og Olivia Skrevet 15. mai 2013 #31 Skrevet 15. mai 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor barn på død og liv skal gå i tog denne dagen... Hvis De da ikke vil selv.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #32 Skrevet 15. mai 2013 Fy flate for noen ubrukelige kjærringer dere er her inne! Er rystet over det dere klarer å koke sammen av ingenting! Få dere et liv for pokker!!! Anonym poster: d04effa2b612f50615ed0e3f372831ca
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #33 Skrevet 15. mai 2013 Min nyopererte venninne tok med seg en klappstol på 17 mai i fjor og,satte seg ned på et egnet sted på skolen. Da kunne barnet hennes løpe rundt, men samtidig komme innom moren. Voksne som kjente moren kom også bortom henne og slo av en prat. Kunne du gjordt noe sånt HI? Da fikk du sitte stille, samtidig som dere begge fikk deltatt på skole arrangementet. Anonym poster: 3b3cce301d079fd3f2b3c919b7f35566
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #34 Skrevet 15. mai 2013 Barnet vil ikke gå i tog, men er sosial?? Say what?? Dette hørtes bare sært ut, samt litt trist.... Anonym poster: c8b98e7320843546591d3a81dddbeee7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå