Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #1 Skrevet 15. mai 2013 Meg og barnet på 8 år skulle egentlig rundt på besøk denne dagen. Men pga familie har avlyst besøkene har ikke vi noen planer. Jeg er ikke helt frisk, og ser ikke for meg at jeg klarer å være med bort på skolen. Og vi har derfor handlet inn akkurat den maten barnet har valgt, is , godteri og film. Så vi skulle kose oss med hjemme. Men nå vil barnet absolutt bort på skolen likevel, jeg har sagt at det er helt greit, men at jeg ikke kan bli med. Dette har barnet godtatt, men jeg sitter med verdens dårligste samvittighet som ikke skal bli med barnet bort på skolen . Det er snakk om to timer der borte, pga barnet vil ikke gå i tog, så det blir eller bare med på aktivitetene etter toget. Hva mener dere? Er det veldig dårlig gjort å sende barnet bort på skolen alene? Er det kanskje greit å høre med en av foreldrene til bestevennen om barnet kan få være med de i de to timene? Anonym poster: ce9223daccc2510c96fe64fbc4332d3c
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #2 Skrevet 15. mai 2013 Jeg reagerer mest på at barnet ikke vil gå i tog. Jeg vil si at den som ikke en gang gidder a til felleskapet med å stille i toget ikke har noe på skolen å gjøre. Da får man holde seg helt hjemme. Om det er dårlig gjort av deg å ikke bli med på skolen kommer ann på hva som feiler deg. Anonym poster: feb838e7a9e347ed52fa9a5b5594c1ee
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #3 Skrevet 15. mai 2013 Eh... Det er to dager til 17.mai. Er jo mulig du er friskere da. Jeg hadde strukket meg ganske langt for barnet mitt denne dagen. Anonym poster: b23b5452b3997a5603bce180da877c59
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #4 Skrevet 15. mai 2013 Jeg hadde heller ikke latt ungen slippe gå i tog, det er en "forpliktelse" man har den dagen. Vinke til de gamle damene på gamlehjemmet, rope hurra for Norge osv. Så kan de ta kosen på skolen etterpå som belønning etterpå. Vi bor rett ved siden av skolen og guttene mine som nå er 9 og 12 år løper rundt der alene på ettermiddagen, vi er selvfølgelig der vi også men de går ikke akkurat sammen med oss De løper rundt med vennene sine og er fornøyd med det. Anonym poster: 44cce56782527202877112f30e25b974
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #5 Skrevet 15. mai 2013 Hvis jeg var mor til en av ditt barns venner hadde jeg gladelig sagt ja til å følge med et barn til fordi moren er syk. Spør du! Og til deg som nettopp skrev svar over: det står ikke at barnet ikke gidder, det står at barnet ikke vil - vi vet ikke hva årsaken til det er. Anonym poster: ade14356d8ed3cca68f6cc159348acfa
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #6 Skrevet 15. mai 2013 Jeg hadde presset meg MAX for å være med og heller tatt det helt med ro. Ta med stol og bord( kjør det bort kvelden før) hvis du hadde orket å dratt på besøk i flere timer, så orker du nok å sitte på skolen i 2 timer også. Du trenger jo ikke gjøre Noe mer enn å bare sitte der. Vet du skriver at du er litt syk, men jeg hadde bitt tenna sammen. Stakkars gutt hvis han må gå alene. Og ja, hvis du virkelig ikke orker å bli med, så allier deg med noen han kjenner godt. De tar sikkert mer enn gjerne litt ansvar for han. Anonym poster: 1e83ce928e7fda8f80959eeded56b874
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #7 Skrevet 15. mai 2013 Også, det å dra RUNDT på besøk hørtes virkelig mere slitsomt ut enn å bare være på ett sted i noen timer. Anonym poster: 1e83ce928e7fda8f80959eeded56b874
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #8 Skrevet 15. mai 2013 Eh... Det er to dager til 17.mai. Er jo mulig du er friskere da. Jeg hadde strukket meg ganske langt for barnet mitt denne dagen. Anonym poster: b23b5452b3997a5603bce180da877c59 Kan jo hende hi har en kronisk sykdom da eller noe, at det ikke er snakk om forkjølelse eller spysjuken......... Hi hvis barnet ditt kan gå dit trygt så er jo ikke det noe problem, Jeg har kjøpt et nytt spill til mine og så mat,is,brus og vi lager kake, blir det stygt vær blir vi bare her hjemme, blir det fint prøver vi oss ut å ser på toget og går på skolen for å møte andre i en liten stund. Jeg er også syk og blir mye dårligere ved dårlig vær derfor må jeg ta forhåndsregler. Mine barn har ikke begynt på skole da så de kan ikke løpe rundt på egenhånd. Men hvorfor slipper barnet ditt å gå i 17 mai tog? er det fordi du ikke orker selv å være med? Det var veldig tidelig å ikke ønske å delta i å gå i tog. Er du sikker på at han ikke vi og at han ikke bare sier det fordi han vet du ikke orker/klarer å delta? Anonym poster: 1115b79758404195007865b8525e68c7
valkyrien Skrevet 15. mai 2013 #9 Skrevet 15. mai 2013 Hva er det med togbesettelse i dette landet? Vil man ikke gå i tog, så er det ingen plikt å gjøre det. Ville ikke sendt en 8-åring alene, men hørt med foreldrene til en venn om han kunne vært der sammen med dem.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 15. mai 2013 #10 Skrevet 15. mai 2013 Om det er dumt av deg å ikke bli med kommer jo helt an på hva du feiler. Men jeg må også si som ei over her, om du ikke orker 2 timer på skolen så skjønner jeg heller ikke hvorfor du har overskudd til å farte rundt til familie....
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #11 Skrevet 15. mai 2013 Eh... Det er to dager til 17.mai. Er jo mulig du er friskere da. Jeg hadde strukket meg ganske langt for barnet mitt denne dagen. Anonym poster: b23b5452b3997a5603bce180da877c59 Kan jo hende hi har en kronisk sykdom da eller noe, at det ikke er snakk om forkjølelse eller spysjuken......... Hi hvis barnet ditt kan gå dit trygt så er jo ikke det noe problem, Jeg har kjøpt et nytt spill til mine og så mat,is,brus og vi lager kake, blir det stygt vær blir vi bare her hjemme, blir det fint prøver vi oss ut å ser på toget og går på skolen for å møte andre i en liten stund. Jeg er også syk og blir mye dårligere ved dårlig vær derfor må jeg ta forhåndsregler. Mine barn har ikke begynt på skole da så de kan ikke løpe rundt på egenhånd. Men hvorfor slipper barnet ditt å gå i 17 mai tog? er det fordi du ikke orker selv å være med? Det var veldig tidelig å ikke ønske å delta i å gå i tog. Er du sikker på at han ikke vi og at han ikke bare sier det fordi han vet du ikke orker/klarer å delta? Anonym poster: 1115b79758404195007865b8525e68c7 UNNSKYLD for at jeg sier dette, men får helt vondt i magen av den stakkars gutten. Hvis man er så syk at man ikke kan ofre seg selv litt for å gi sin sønn en fin 17 mai feiring, er man da egnet til å ha barn? Barn skal faktisk følges opp 365 dager i året, hvis man ikke klarer det, så er man faktisk ikke en god omsorgsperson. Igjen,sorry, men sannheten kan gjøre vondt noen ganger. Har barnet en pappa? Anonym poster: 1e83ce928e7fda8f80959eeded56b874
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #12 Skrevet 15. mai 2013 Hva slags syk er du da? Ser for meg at det ikke er influelsa e.l. for da er det jo litt tidlig å si allerede nå at du ikke klarer å være med, det kan bedre seg. Kronisk syk antar jeg at du ikke er, for du hadde orka å dra rundt på besøk, har energi til å handle osv- skulle da tro du hadde energi til å møte et par timer på skolen. Antar egentlig derfor at det går på psyken- sosial angst eller noe. I så fall, hvordan klarer du da hverdagen med et barn (virker ikke som det er noen far med i bildet- ellers kunne jo han ha fulgt på skolen)? Hva er det som gjør at du klarer ting ellers, bare ikke på 17 mai? Jeg ville iallfall anstrengt meg for at han skulle gått i tog, og ikke latt det være noe alternativ å droppe det. Også ville jeg nok anstrengt meg det jeg kunne for å bli med (om ikke annet- en bitteliten tur) på skolen så han ikke er den eneste uten familien sin der. Anonym poster: 266bf1073e4627b544f69ea50907e77b
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #13 Skrevet 15. mai 2013 For noen svar. Jaja. Barnet vil ikke gå i tog pga det ikke liker så store folkemengder samlet på ett sted. Som å gå tett sammen over lengre tid. Så jeg tvinger ikke barnet til det. Og når det gjelder meg, så vet jeg at det fremdeles er to dager til 17 mai, men jeg kjenner kroppen min og utviklingen på hvor dette går når jeg er litt syk nå, har hjerteproblemer så det er ikke bare bare når jeg vet at kroppen plutselig sier stopp til alt, og jeg blir veldig syk. Tusen takk for svar hvertfall. Anonym poster: ce9223daccc2510c96fe64fbc4332d3c
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #14 Skrevet 15. mai 2013 Eh... Det er to dager til 17.mai. Er jo mulig du er friskere da. Jeg hadde strukket meg ganske langt for barnet mitt denne dagen. Anonym poster: b23b5452b3997a5603bce180da877c59 Kan jo hende hi har en kronisk sykdom da eller noe, at det ikke er snakk om forkjølelse eller spysjuken......... Hi hvis barnet ditt kan gå dit trygt så er jo ikke det noe problem, Jeg har kjøpt et nytt spill til mine og så mat,is,brus og vi lager kake, blir det stygt vær blir vi bare her hjemme, blir det fint prøver vi oss ut å ser på toget og går på skolen for å møte andre i en liten stund. Jeg er også syk og blir mye dårligere ved dårlig vær derfor må jeg ta forhåndsregler. Mine barn har ikke begynt på skole da så de kan ikke løpe rundt på egenhånd. Men hvorfor slipper barnet ditt å gå i 17 mai tog? er det fordi du ikke orker selv å være med? Det var veldig tidelig å ikke ønske å delta i å gå i tog. Er du sikker på at han ikke vi og at han ikke bare sier det fordi han vet du ikke orker/klarer å delta? Anonym poster: 1115b79758404195007865b8525e68c7 UNNSKYLD for at jeg sier dette, men får helt vondt i magen av den stakkars gutten. Hvis man er så syk at man ikke kan ofre seg selv litt for å gi sin sønn en fin 17 mai feiring, er man da egnet til å ha barn? Barn skal faktisk følges opp 365 dager i året, hvis man ikke klarer det, så er man faktisk ikke en god omsorgsperson. Igjen,sorry, men sannheten kan gjøre vondt noen ganger. Har barnet en pappa? Anonym poster: 1e83ce928e7fda8f80959eeded56b874 Er faktisk litt enig i det du sier her, der du sier at barn må følges opp 365 dager i året, og er man for syk til å møte opp et par timer på en skole e.l. så er man kanskje ikke så egnet til å ha omsorgen for barna? Ikke aleine, mener jeg, på fulltid. Da er man avhengig av et nettverk rundt seg som stiller opp, i så fall. Anonym poster: 266bf1073e4627b544f69ea50907e77b
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #15 Skrevet 15. mai 2013 For noen svar. Jaja. Barnet vil ikke gå i tog pga det ikke liker så store folkemengder samlet på ett sted. Som å gå tett sammen over lengre tid. Så jeg tvinger ikke barnet til det. Og når det gjelder meg, så vet jeg at det fremdeles er to dager til 17 mai, men jeg kjenner kroppen min og utviklingen på hvor dette går når jeg er litt syk nå, har hjerteproblemer så det er ikke bare bare når jeg vet at kroppen plutselig sier stopp til alt, og jeg blir veldig syk. Tusen takk for svar hvertfall. Anonym poster: ce9223daccc2510c96fe64fbc4332d3c Hva slags svar hadde du forventet? Det er trist at du har hjerteproblemer og at du ikke føler deg bra. Allier deg med bestekompisen, så prøver du alt du kan å slappe av i dag og i morgen også håper du på at formen ikke blir verre, så kan du forhåpentligvis være med. Gutten din fortjener i hvert fall å få være med på feiringa, så håper noen vil se etter han. Ville ikke sendt han alene! Må være trist å komme dit alene å se alle være der med familiene sine, han er jo tross alt bare 8 år. Anonym poster: 1e83ce928e7fda8f80959eeded56b874
Fire småtroll Skrevet 15. mai 2013 #16 Skrevet 15. mai 2013 Spør om hjelp. Jeg kunne gjerne tatt med meg en ekstra liten venn/venninne både til toget og til arrangementet på skolen etterpå og mammaen var syk.
SameSara Skrevet 15. mai 2013 #17 Skrevet 15. mai 2013 Barnet må ikke gå i tog. Ja, du kan fint spørre noen andre foreldre som de kan ta barnet med eller holde et øye med barnet ditt. Selv om du ikke kan akkurat nå og ikke klarer alt så kan barnet fint få en god 17.mai
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #18 Skrevet 15. mai 2013 Tusen takk for svar. Vi skal nok få en fin 17 mai uansett. Med god frokost, masse is, film, kos og spill. Så skal barnet få være med på det barnet selv vil være med på. Og tog her i familien er ingen tvang. Og jo barnet har en pappa, men han er på jobb. Anonym poster: ce9223daccc2510c96fe64fbc4332d3c
SameSara Skrevet 15. mai 2013 #19 Skrevet 15. mai 2013 Tusen takk for svar. Vi skal nok få en fin 17 mai uansett. Med god frokost, masse is, film, kos og spill. Så skal barnet få være med på det barnet selv vil være med på. Og tog her i familien er ingen tvang. Og jo barnet har en pappa, men han er på jobb. Anonym poster: ce9223daccc2510c96fe64fbc4332d3c Høres ut som en god plan for alle mann God 17.mai!!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #20 Skrevet 15. mai 2013 For noen svar. Jaja. Barnet vil ikke gå i tog pga det ikke liker så store folkemengder samlet på ett sted. Som å gå tett sammen over lengre tid. Så jeg tvinger ikke barnet til det. Og når det gjelder meg, så vet jeg at det fremdeles er to dager til 17 mai, men jeg kjenner kroppen min og utviklingen på hvor dette går når jeg er litt syk nå, har hjerteproblemer så det er ikke bare bare når jeg vet at kroppen plutselig sier stopp til alt, og jeg blir veldig syk. Tusen takk for svar hvertfall. Anonym poster: ce9223daccc2510c96fe64fbc4332d3c Vel, selv folk med hjerteproblemer, reumatisme, astma, morbus Crohn osv klarer et par timer på 17.mai. Og dersom gutten din på 8 allerede kvier seg for folkemengder, ja da bør dere komme dere ut og øve på det. Du ønsker vel ikke at han skal få sosial angst og bli sittende hjemme som sin mor? Anonym poster: b23b5452b3997a5603bce180da877c59
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #21 Skrevet 15. mai 2013 For noen svar. Jaja. Barnet vil ikke gå i tog pga det ikke liker så store folkemengder samlet på ett sted. Som å gå tett sammen over lengre tid. Så jeg tvinger ikke barnet til det. Og når det gjelder meg, så vet jeg at det fremdeles er to dager til 17 mai, men jeg kjenner kroppen min og utviklingen på hvor dette går når jeg er litt syk nå, har hjerteproblemer så det er ikke bare bare når jeg vet at kroppen plutselig sier stopp til alt, og jeg blir veldig syk. Tusen takk for svar hvertfall. Anonym poster: ce9223daccc2510c96fe64fbc4332d3c Vel, selv folk med hjerteproblemer, reumatisme, astma, morbus Crohn osv klarer et par timer på 17.mai. Og dersom gutten din på 8 allerede kvier seg for folkemengder, ja da bør dere komme dere ut og øve på det. Du ønsker vel ikke at han skal få sosial angst og bli sittende hjemme som sin mor? Anonym poster: b23b5452b3997a5603bce180da877c59 ja for du vet jo alt om alle de sykdommene? Spar meg. Barnet har ingen andre problemer i store folkemengder,men tog er bare ikke noe barnet ønsker å være med på, og er veldig sosial av seg. Og hvor har jeg sagt at jeg sliter med store folkemengder? Anonym poster: ce9223daccc2510c96fe64fbc4332d3c
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #22 Skrevet 15. mai 2013 For noen svar. Jaja. Barnet vil ikke gå i tog pga det ikke liker så store folkemengder samlet på ett sted. Som å gå tett sammen over lengre tid. Så jeg tvinger ikke barnet til det. Og når det gjelder meg, så vet jeg at det fremdeles er to dager til 17 mai, men jeg kjenner kroppen min og utviklingen på hvor dette går når jeg er litt syk nå, har hjerteproblemer så det er ikke bare bare når jeg vet at kroppen plutselig sier stopp til alt, og jeg blir veldig syk. Tusen takk for svar hvertfall. Anonym poster: ce9223daccc2510c96fe64fbc4332d3c Hvis barnet har en såpass dårlig psyke og sliter med folkemengder og å få mange tett inpå seg ville jeg ikke sendt ham på skolen den dagen. Det er køståing, knuffing ol. I toget skjer det i ordnede former. På skolene er det gjerne enda fler folk og mer kaotisk. Klarer han ikke toget tviler jeg på at å gå alene eller med noen han ikke kjenner veldig godt på skolen er noen god idee. Jeg tror heller ikke jeg ville overlatt et barn med angst til særlig mange i en sån setting. Anonym poster: feb838e7a9e347ed52fa9a5b5594c1ee
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #23 Skrevet 15. mai 2013 For noen svar. Jaja. Barnet vil ikke gå i tog pga det ikke liker så store folkemengder samlet på ett sted. Som å gå tett sammen over lengre tid. Så jeg tvinger ikke barnet til det. Og når det gjelder meg, så vet jeg at det fremdeles er to dager til 17 mai, men jeg kjenner kroppen min og utviklingen på hvor dette går når jeg er litt syk nå, har hjerteproblemer så det er ikke bare bare når jeg vet at kroppen plutselig sier stopp til alt, og jeg blir veldig syk. Tusen takk for svar hvertfall. Anonym poster: ce9223daccc2510c96fe64fbc4332d3c Hvis barnet har en såpass dårlig psyke og sliter med folkemengder og å få mange tett inpå seg ville jeg ikke sendt ham på skolen den dagen. Det er køståing, knuffing ol. I toget skjer det i ordnede former. På skolene er det gjerne enda fler folk og mer kaotisk. Klarer han ikke toget tviler jeg på at å gå alene eller med noen han ikke kjenner veldig godt på skolen er noen god idee. Jeg tror heller ikke jeg ville overlatt et barn med angst til særlig mange i en sån setting. Anonym poster: feb838e7a9e347ed52fa9a5b5594c1ee er det mulig. Her deler dere ut diagnoser i hyt og pine. Barnet har ikke angst. Det har ingen problemer med å stå i kø eller å løpe rundt og kose seg på skoleplassen selvom det er mye mennesker. Det eneste det ikke vil være med på er toget. Og det er helt greit for meg, jeg er ikke så hysterisk at man må gå i tog på 17 mai. Det er et valg alle må selv få velge. Og heldigvis har jeg ett trygt og selvstendig barn, som ikke blir tvunget til å være med på ting det selv ikke vil og som jeg ikke ser på som en nødvendighet. Men takk for svar likevel. Og god 17 mai til alle . Anonym poster: ce9223daccc2510c96fe64fbc4332d3c
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #24 Skrevet 15. mai 2013 For noen svar. Jaja. Barnet vil ikke gå i tog pga det ikke liker så store folkemengder samlet på ett sted. Som å gå tett sammen over lengre tid. Så jeg tvinger ikke barnet til det. Og når det gjelder meg, så vet jeg at det fremdeles er to dager til 17 mai, men jeg kjenner kroppen min og utviklingen på hvor dette går når jeg er litt syk nå, har hjerteproblemer så det er ikke bare bare når jeg vet at kroppen plutselig sier stopp til alt, og jeg blir veldig syk. Tusen takk for svar hvertfall. Anonym poster: ce9223daccc2510c96fe64fbc4332d3c Hvis barnet har en såpass dårlig psyke og sliter med folkemengder og å få mange tett inpå seg ville jeg ikke sendt ham på skolen den dagen. Det er køståing, knuffing ol. I toget skjer det i ordnede former. På skolene er det gjerne enda fler folk og mer kaotisk. Klarer han ikke toget tviler jeg på at å gå alene eller med noen han ikke kjenner veldig godt på skolen er noen god idee. Jeg tror heller ikke jeg ville overlatt et barn med angst til særlig mange i en sån setting. Anonym poster: feb838e7a9e347ed52fa9a5b5594c1ee er det mulig. Her deler dere ut diagnoser i hyt og pine. Barnet har ikke angst. Det har ingen problemer med å stå i kø eller å løpe rundt og kose seg på skoleplassen selvom det er mye mennesker. Det eneste det ikke vil være med på er toget. Og det er helt greit for meg, jeg er ikke så hysterisk at man må gå i tog på 17 mai. Det er et valg alle må selv få velge. Og heldigvis har jeg ett trygt og selvstendig barn, som ikke blir tvunget til å være med på ting det selv ikke vil og som jeg ikke ser på som en nødvendighet. Men takk for svar likevel. Og god 17 mai til alle . Anonym poster: ce9223daccc2510c96fe64fbc4332d3c Du skriver jo selv at ungen ikke liker seg i store folkemengder. Les lengre opp. Det er jo et faresignal om en liten gutt trekker seg fra 17.maitiget fordi han ikke liker å gå tett sammen med andre. Synes det er ufint å skylde på ungen om det er du som sliter med å gå i tog... Anonym poster: b23b5452b3997a5603bce180da877c59
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #25 Skrevet 15. mai 2013 For noen svar. Jaja. Barnet vil ikke gå i tog pga det ikke liker så store folkemengder samlet på ett sted. Som å gå tett sammen over lengre tid. Så jeg tvinger ikke barnet til det. Og når det gjelder meg, så vet jeg at det fremdeles er to dager til 17 mai, men jeg kjenner kroppen min og utviklingen på hvor dette går når jeg er litt syk nå, har hjerteproblemer så det er ikke bare bare når jeg vet at kroppen plutselig sier stopp til alt, og jeg blir veldig syk. Tusen takk for svar hvertfall. Anonym poster: ce9223daccc2510c96fe64fbc4332d3c Hvis barnet har en såpass dårlig psyke og sliter med folkemengder og å få mange tett inpå seg ville jeg ikke sendt ham på skolen den dagen. Det er køståing, knuffing ol. I toget skjer det i ordnede former. På skolene er det gjerne enda fler folk og mer kaotisk. Klarer han ikke toget tviler jeg på at å gå alene eller med noen han ikke kjenner veldig godt på skolen er noen god idee. Jeg tror heller ikke jeg ville overlatt et barn med angst til særlig mange i en sån setting. Anonym poster: feb838e7a9e347ed52fa9a5b5594c1ee er det mulig. Her deler dere ut diagnoser i hyt og pine. Barnet har ikke angst. Det har ingen problemer med å stå i kø eller å løpe rundt og kose seg på skoleplassen selvom det er mye mennesker. Det eneste det ikke vil være med på er toget. Og det er helt greit for meg, jeg er ikke så hysterisk at man må gå i tog på 17 mai. Det er et valg alle må selv få velge. Og heldigvis har jeg ett trygt og selvstendig barn, som ikke blir tvunget til å være med på ting det selv ikke vil og som jeg ikke ser på som en nødvendighet. Men takk for svar likevel. Og god 17 mai til alle . Anonym poster: ce9223daccc2510c96fe64fbc4332d3c Du skriver jo selv at ungen ikke liker seg i store folkemengder. Les lengre opp. Det er jo et faresignal om en liten gutt trekker seg fra 17.maitiget fordi han ikke liker å gå tett sammen med andre. Synes det er ufint å skylde på ungen om det er du som sliter med å gå i tog... Anonym poster: b23b5452b3997a5603bce180da877c59 jeg gir opp , har jo skjønt det her inne at alt blir vridd og vendt på oppi hodet til de som sitter bak tastaturet. Og ikke minst, at de lager egne historier om folk . Anonym poster: ce9223daccc2510c96fe64fbc4332d3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå