Gå til innhold

Jeg dro for å se eksen i går

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er meg med det innlegget om eksen som skulle opptre som jeg dumpet så stygt for noen måneder tilbake.

Jeg bestemte meg for å dra dit i går da. Kom litt sent så fikk plass helt bak. Jeg sendte jo en melding så han virket ikke sjokkert over å se meg.

Uansett, vi fikk pratet noen minutter. Og det føltes som jeg vrengte hele sjelen min for jeg begynte jo å gråte...og da gav han meg det vakreste, sympatiske blikket sitt. sukk. Jeg fortalte han at jeg har gjort det dummeste valget i livet mitt ved å dumpe han og at jeg på ingen måte har følelser for han jeg har drevet og rotet med.

Så sa han at han fortsatt var vanvittig forelsket men at han på ingen måte stoler på meg :( Og at hvis han skal gi meg en ny sjanse må jeg danse etter hans pipe for en stund. For øyeblikket har han visst ikke tid til meg og oss og han sa at han forventer at jeg venter til det har roet seg rundt han hvis jeg virkelig ønsket han tilbake. Hvor lenge tar det, spurte jeg. Og det kunne bli snakk om et halvt år!

Er det riktig å forvente så mye? Jeg er villig til å gå langt. Og jeg kan godt vente. Men burde jeg ikke da få ha kontakt med andre på den tiden? Nei, det var visst uaktuelt. Men blir det ikke litt mye å forvente at en potensiell kjæreste skal gå fridig rundt i et halvt år og vente på han? Når man faktisk er singel i den perioden?

Anonym poster: 857bd25093d70a80291b077a3a298faa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du ha han venter du..

Skrevet

Hvis du seriøst spurte om du kunne fyker rundt som singel det halvåret han ba om tror jeg du bare kan glemme fyren. Hvis du virkelig elsker han hadde du ikke tenkt tanken på noen andre engang.

Jeg hadde aldri tatt deg tilbake om du hadde sagt noe sånt til meg.

Har ikke lest den opprinnelige tråden så vet kun det som står i dette innlegget, den tror ikke det spiller noen rolle for svaret mitt.

Skrevet

Hvis du seriøst spurte om du kunne fyker rundt som singel det halvåret han ba om tror jeg du bare kan glemme fyren. Hvis du virkelig elsker han hadde du ikke tenkt tanken på noen andre engang.

Jeg hadde aldri tatt deg tilbake om du hadde sagt noe sånt til meg.

Har ikke lest den opprinnelige tråden så vet kun det som står i dette innlegget, den tror ikke det spiller noen rolle for svaret mitt.

Jeg spurte jo ikke om det da! Hallo

Skrevet

Han fortjener noe bedre enn deg. Hadde du elsket ham hadde du ikke dumpet ham første gang og du ville ALDRI tenkt tanken på andre i tiden han trenger. Du virker både umoden og egoistisk.

Anonym poster: 4dbf09745866301b0ac2dfc82441ada8

Skrevet

Er du veldig ung? Et halvt år er mye for min 6-åring, derimot går et halvt år fort for meg. Du må vente på ham som om du var sammen med ham.

Anonym poster: e7b0dced3234e396374edfed6ebd3917

Skrevet

Du dumpet ham på en stygg måte, du griner og tigger om å få ham igjen, og så blir du snurt fordi du ikke får pule rundt på andre mens han tenker seg om? My God :blink:

Gjest amandine
Skrevet

Det er da slett ikke mye å forvente at du skal holde deg unna andre i et halvt år? Himmel og hav jeg forstår godt at han ikke stoler et sekund på deg. Tvert om synes jeg du forventer alt for mye av ham, skal han være villig til å ta deg tilbake samtidig som han skal være villig til å se at du løper rundt etter andre? Han gjør nok lurt i å finne seg en annen.

Skrevet

Du dumpet ham på en stygg måte, og nå vil han se om du mener alvor med at du vil ha ham tilbake. Et halvt år er ikke mye hvis en ønsker seg noe.

Anonym poster: 68f436bc7406c4a6f11a5e4182d75ce1

Skrevet

Hvor gammel er du ?

Anonym poster: 47fe47dc009ac7c2058b2835b2a4fb68

Gjest sussie77
Skrevet

Hvis du vil ha han, så venter du på han et halvt år. Klarer du ikke det så vil du ikke ha han nok.

Skrevet

Hehehehe, dagens. Du kan ikke være en dag over 18 HI. Makan til barnslig oppførsel!

Anonym poster: 9e2a5599035a1a12d2c9579a727f7e64

Skrevet

Æh... Skal du fyke rundt og ha deg med andre mens du venter på at han skal bestemme seg? Kjære vene, hvor la du igjen vettet ditt, da?

Vil du ha ham? Ja vel, da er neiggu ikke et halvt år lenge å vente. Klarer du ikke det, så skal i alle fall han være utrolig glad for at han venter nå, for da slipper han jo å ta deg inn igjen for å bli skuffet en gang til.

Anonym poster: d2c6339de177968f9e7b0bdda9cce758

Skrevet

Hehehehe, dagens. Du kan ikke være en dag over 18 HI. Makan til barnslig oppførsel!

Anonym poster: 9e2a5599035a1a12d2c9579a727f7e64

Jeg er 33.

Skrevet

Hahahah, dette ble jo helt komisk.

Han ber deg vente for å bevise for han at han kan stole på deg, og du vil pule rundt mens du venter....

Håper for hans skyld at han finner ei anna, det fortjener han.

Anonym poster: c0e1b4e3e37dc6d171acd5bbd9b0b86a

Skrevet

Nei, du kan umulig være 33! I så fall er du 33 og DESPERAT! Er du barnløs og stresser med å stifte familie kanskje? Derfor du MÅ ha en grei fyr innen et halvår? Stakkars mann... Håper virkelig han finner seg ei snill og omtenksom dame..

Anonym poster: 7a4e64660ea1acf0a6313a370935bc1c

Skrevet

Vil du virkelig ha ham, venter du og holder deg unna andre i 1/2 år. Men det virker på meg som om du vil ha ham tilbake med en gang.

Du dumpa ham, han trenger tid for å se om han kan stole på deg igjen. Gi ham grunn til å stole på deg og vent. Så har du verdens beste kjæreste om 1/2 år.

Lykke til.

Skrevet

Mer du for alvor at du har lyst å rote rundt med andre mens du venter på han du "elsker"?

Jeg må si at jeg tviler på at du klarer å holde deg i et halvt år. Og det er kanskje like greit for denne mannen fortjener nok bedre enn å bli behandlet på denne måten.

Anonym poster: 7d9c233c1623679654198c23066df716

Skrevet

Nei, du kan umulig være 33! I så fall er du 33 og DESPERAT! Er du barnløs og stresser med å stifte familie kanskje? Derfor du MÅ ha en grei fyr innen et halvår? Stakkars mann... Håper virkelig han finner seg ei snill og omtenksom dame..

Anonym poster: 7a4e64660ea1acf0a6313a370935bc1c

Jeg finnes ikke desperat. Har verdens finest gutt fra før så egentlig trenger jeg ikke mer. Jeg kommer til å vente uten problem, vi elsker jo begge hverandre. Jeg syns bare tankegangen hans var litt strikt bare.

Skrevet

Han sa at han ikke stoler på deg og trenger tid. Hallooo?! Han tester deg! Hvis du vil ha han, så vil jo du ikke ha andre? Eller? Det er din jobb nå å holde deg vekke fra det andre kjønn sånn at han ser at han kan stole på deg.

Man kan ikke få i pose og sekk;-)

Skrevet

Det du må innse er at det er du selv som nå er skyld i at han ber om den tiden han trenger. Du har såret ham på verste måte og du har brutt hans tillit totalt. At han trenger tid for å se at du faktisk mener alvor er din feil, og din feil alene. Du bør heller takke din lykkestjerne for at du faktisk får en ny sjanse.

Han sier et halvt år og kanskje mener han faktisk et halvt år. Kan hende han kommer til deg tidligere, men det vet du ikke. DU såret ham, og du må innse at hvis du skal ha noen sjanse til å bygge opp igjen et forholde med denne mannen så må du gi ham akkurat den tiden han trenger. Kanskje han finner ut at det går greit å gå tilbake til deg, men det kan også hende han etter et halvt år finner ut at det ikke vil fungere for ham pga tillitsbruddet ditt, at han ikke greier å slå en strek over det.

Er du villig til å vente i et halvt år uten å vite hvordan det går så er følelsene dine sterke nok. Men pga måten du har ordnet deg selv så må du også finne deg i denne usikkerheten.

Hvis du ikke tror du greier det så synes jeg du skal gi ham beskjed først som sist.

Som man reder ligger man....

Anonym poster: 9005f9cb92cd9d56c495a66231250507

Gjest meg&mini
Skrevet

For noen kommentarer du får!

Jeg synes at du er heldig som får en ny sjanse!

Hvis du virkelig vil ha han så er seks måneder ingenting:)

Lykke til videre:)

Skrevet

Han tester deg, noe som er ganske forståelig. Så bevis for han at han kan stole på deg, at du vil ha han tilbake og at han er den eneste for deg :-) Da ordner det seg sikkert! Lykke til

Anonym poster: 1a0387ad1733375d2900ad8aa9f365d1

Skrevet

Takk for fine ord :)

Jeg vil virkelig.

Skrevet

Takk for fine ord :)

Jeg vil virkelig.

Men hvis du virkelig vil hvorfor har du da behov for å date andre mens du venter på han?

Om man elsker noen har man ikke behov for andre.

Anonym poster: 7d9c233c1623679654198c23066df716

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...