Gå til innhold

Da gikk det galt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

På ordinær ul fikk vi i dag vite at babyen vår er syk, og vil ikke få et verdig liv. Jeg blir derfor igangsatt og svansgerskapet blir dermed avbrutt.

Jeg er helt knust..:(

Er det flere som har opplevd dette, som vil dele sin erfaring? Er ca uke 20 når dette skjer.

Anonym poster: cdfb7ad70ddbeab47036193eacb49b1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen erfaring, men mye medfølelse. Klem til deg.

Anonym poster: 7f6af00d728f23fb7cced7b024d17313

Skrevet

Klem til deg og far!

Skrevet

Så forferdelig trist å høre :(

Kan jeg spørre hva slags avvik de fant på babyen deres?

Mange klemme til deg..

Anonym poster: f71b9762ee8e3466b76c2640864b0e9a

Skrevet

Hvem har fasiten for hva et verdig liv er?

Anonym poster: 5e565c57bf7308b6f747864c84e22871

Skrevet

Takk for gode tanker.

Veldig alvorlig ryggmarksbrokk. Hele ryggen er åpen. Andre organer er også preget av dette. Er på sykehuset nå, får god hjelp heldigvis. Men dette er så forferdelig tungt..

Anonym poster: cdfb7ad70ddbeab47036193eacb49b1a

Skrevet

Ryggmargsbrokk*

hi

Skrevet

Så utrolig leit å høre, klem til deg!

Skrevet

Veldig trist å høre..må være tungt for dere begge. En god venninne opplevde dette i uke 19. Føler med dere❤

Skrevet

Veldig trist å høre. Gode tanker sendes.

Skrevet

Det var svært trist å høre :( Håper det vil gå bra med dere!

Skrevet

Det var trist. Har selv mistet i SA i uke 14. Her fikk jeg aldri vite nøyaktig svar på hvorfor jeg mistet gutten, men trolig pga en bakteriell infeksjon jeg hadde som legen glemte å gi meg medisiner for. Så jeg kan forstå litt av sorgen din selv om du har kommet lengre. Det knuste meg også.

KLEM til deg.

Anonym poster: 8a0df72f9acc6630fac49c034339cd8b

Skrevet

Har opplevd det samme som deg. Føler veldig med deg i denne tiden, og ønsker deg lykke til. Det positive er at tides leger alle sår. Nå noen år etter har jeg to barn:-)

Skrevet

Trist! Beklager veldig og en god varm klem til deg :) Ta vare på deg selv!

Anonym poster: d96cf1481c2f705abd50799c54b6efba

Skrevet

Kjære deg. For tre uker siden fikk jeg samme beskjed som deg. Jeg vet ikke hva som var galt ned gutten vår, men han var full av væske og organene var ikke som de skulle. Venter på svar på fostervannsprøven k disse dager.

Jeg fødte han for to uker siden. Det var en vanlig fødsel, men tok kun fem timer, og fikk litt smertestillende som pinex og morfin. Spør om masse, det gjorde ikke jeg:( alt i alt gikk det bra. Men sorgen er grusom... Og savner den lille i magen så veldig. Nå gleder jeg meg til å prøve på nytt. Bare send meg en privat meld om du ønsker det. Jeg var også i uke 20!!!!

Skrevet

Så trist! Min venninne opplevde det samme. Det var tøft, særlig da vi var flere i venninnegjengen som var gravid samtidig. Det tok heldigvis ikke langtid ør hun ble gravid på nytt. Hun har nå to flotte jenter.

Anonym poster: 87db804208d0e0ba2cc9aa5b9ee1a6fb

Skrevet

Å kjære deg, så grusomt!!! Jeg sender deg et hav av varme klemmer og jeg skal tenne lys og be for dere i kveld :(

Og her ligger jeg og freser fordi 2 åringen nekter å sovne. Men etter å ha lest dette skal jeg aldri klage på det igjen.

Jeg har ingen ord som kan hjelpe deg i sorgen, men jeg sender all min styrke din vei..

Anonym poster: ea40418c533029ee22c322947f6e3147

Skrevet

Uff :(

Masse klemmer til deg. Helt forferdelig :(

Skrevet

Kan ikke si annet enn at jeg føler med deg. Sender masse varme klemmer <3

Gjest Sandra M. Gilbert
Skrevet

Jeg føler med dere, og forstår at dette er veldig tungt.

Ta godt vare på hverandre.

Skrevet

Så trist. :( Mange varme tanker og klemmer til dere. <3

Skrevet

Uff, for et sjokk og for en skuffelse. Bruk dette forumet for det det er verd, om det kan hjelpe.

Det er mange mennesker som forstår selv om vi ikke har opplevd det dere gjennomgår nå.

Stor klem,

Anonym poster: 83c79a3b460d119ffe2eaceebf2eceff

Skrevet

Huff da, så leit.

Sender klem!

Skrevet

Klem og kondolanser til deg..

Skrevet

Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...