Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #26 Skrevet 12. mai 2013 Vi bor i blokk med ett barn. Eneste jeg har å klage på er plassmangel, men det er jo ikke blokka sin skyld.. Fordelen er at vi bor supertsentralt i Oslo, har null utvendig vedlikeholdsbehov (minus dugnader, da, men det er jo bare koselig), og at det er kort vei til nærmeste nabobarn. Og det er ikke lytt her, så vi hører nesten ingenting fra naboene. Vi har store grøntarealer rundt oss, og badebasseng lett tilgjengelig i kjelleren som vi tar ut når været er bra. Felles grillplass har vi og, og alle griller og spiser sammen ute om sommeren. Om vinteren er det store akebakker rundt oss, og der møter vi jo også nabobarna. Okei, en ulempe til jeg kan se er at det ikke er bare-bare å slippe barna ut uten tilsyn når de er små, og jeg vet ikke helt når vi kan begynne å tenke på det. Anonym poster: d2c90e1cb1f6b5e2d6d359eaf8178cb5
Appelsinpiken Skrevet 12. mai 2013 #27 Skrevet 12. mai 2013 Bodde i blokk uten balkong og uten grøntarealer utenfor. Hatet å bo der med barn. Glad vi har enebolig nå
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2013 #28 Skrevet 12. mai 2013 Vi bor i blokk nå, skal strax flytte til et helt nytt området med helt nye blokker. Kjøpte leilighet der med stor terasse, fin utsikt, moderne innredning, oppvarmet garasjeplass, heis rett ned til butikken, umiddelbar nærhet til fine turområder og fin natur, samt bhg 5 min.unna og det viktigste Oslo sentrum 5 min.unna med kollektivtrafikk, kunne ikkehatt det bedre:) Liker å bo i byen mens jeg er ung. Hus og slikt er det mye styr med, har erfaringer fra hytta. Det blir nok noen fine blomster samt noen hyggelige grillparty på terassen med gode venner. Hus blir det kanskje senere når vi føler oss modne nok til det:) Anonym poster: 1b3c8eecaef5103329a1cb5d63b2b515
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå