Gå til innhold

Maddie som forsvant


Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår jeg det riktig at foreldrene lot to år gamle tvillinger og en fire år gammel jente sove i en leilighet mens de var ute og spiste middag?

 

Anonym poster: d53665ff85e31511f5c61227db445a60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreldrene skal ha vært like utenfor leiligheten, men en mann skal visstnok ha krøpet inn i et vindu på motsatte sida av leiligheten.

 

Anonym poster: fcb73eaf3239c29d3bc0eaf0c4c88cb5

Skrevet

Nedi gata ja...ikke nærme nok synes jeg...

 

Anonym poster: ead5da5ace689388ca1b011577eb2a8b

Gjest sussie77
Skrevet

De satt faktisk og spiste på en resturant, mens barna sov alene. Ikke langt unna. Men langt nok.

Skrevet

Forstår jeg det riktig at foreldrene lot to år gamle tvillinger og en fire år gammel jente sove i en leilighet mens de var ute og spiste middag?

 

Anonym poster: d53665ff85e31511f5c61227db445a60

 

Ja, du forstår det riktig.

 

Anonym poster: 24fe74bc3f475f5eb9504bf4bd9257d1

Skrevet

Det er mye der som skurrer, det ble jo også funnet spor av sovemedisin i blodprøver fra de minste barna.

Det har vel vært spekulert i om de ga Madeleine en feildosering av sovemedisin slik at hun døde og at de deretter fabrikerte historien.

 

Anonym poster: b406eecbe9d4ab1da5ba8fa01366e911

Skrevet

Det er mye der som skurrer, det ble jo også funnet spor av sovemedisin i blodprøver fra de minste barna.

Det har vel vært spekulert i om de ga Madeleine en feildosering av sovemedisin slik at hun døde og at de deretter fabrikerte historien.

 

Anonym poster: b406eecbe9d4ab1da5ba8fa01366e911

 

Ja, hele saken er tragisk.

 

Anonym poster: 24fe74bc3f475f5eb9504bf4bd9257d1

Skrevet

Det er mye der som skurrer, det ble jo også funnet spor av sovemedisin i blodprøver fra de minste barna.

Det har vel vært spekulert i om de ga Madeleine en feildosering av sovemedisin slik at hun døde og at de deretter fabrikerte historien.

 

Anonym poster: b406eecbe9d4ab1da5ba8fa01366e911

 

Kødder du?

Moren er jo spesielist i anestesi, har jeg lest et sted. (Narkose altså)..

 

Anonym poster: d53665ff85e31511f5c61227db445a60

Skrevet

Huff, ja, en veldig trist sak :/ Men er det noen som vet om de har funnet noen nye spor enda?

 

Anonym poster: 3fed6b65dbfff934d96b01314ec161da

Skrevet

Hva var det de egentlig så for seg? at en fireåring skulle våkne, være redd, gå ut av leiligheten og ut i folkemylderet midt på natta? De foreldrene kan jo ikke være gode.

 

 

Anonym poster: d53665ff85e31511f5c61227db445a60

Skrevet

Det var vel som å spise middag i hagen, resturanten var tilknyttet feriekomplekset. Folkemylder var det vel ikke der, på den tida av døgnet uansett.

 

Har dere vogna under konstant oppsyn når dere har ungene til å sove i den på verandaen?

 

Anonym poster: 7da3f5d6e1572278152c2e572bff47cf

Skrevet

Det var vel som å spise middag i hagen, resturanten var tilknyttet feriekomplekset. Folkemylder var det vel ikke der, på den tida av døgnet uansett.

 

Har dere vogna under konstant oppsyn når dere har ungene til å sove i den på verandaen?

 

Ja, for det er akkurat det samme

 

Anonym poster: 7da3f5d6e1572278152c2e572bff47cf

 

Anonym poster: 9d6453183ee284ed71a7078196db357d

Skrevet

Det var vel som å spise middag i hagen, resturanten var tilknyttet feriekomplekset. Folkemylder var det vel ikke der, på den tida av døgnet uansett.

 

Har dere vogna under konstant oppsyn når dere har ungene til å sove i den på verandaen?

 

Anonym poster: 7da3f5d6e1572278152c2e572bff47cf

 

Det er forskjell fra å sove i vogn på verandaen til å forlate leiligheten for å gå å spise. Kan ikke skjønne at noen kan se likhetstrekk overhodet. Finner det også en smule tragisk at noen mener dette er ok, og at de virkelig forsvarer dette. Jeg syns foreldrene har vært veldig uansvarlige.

 

Anonym poster: 24fe74bc3f475f5eb9504bf4bd9257d1

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Ja syntes også det var noe spesiellt at de forlot leiligheten mens ungene lå og sov.. Hadde ALDRI jeg gjort! Går ikke ut med søppla en gang jeg når jeg og jr er alene hjemme, uten at han er med. Vi bor i 4.etg i blokk.

Skrevet

Var det ikke mer som et hotell med restaurant i hotellet? Så det ble som å spise i sin egen hage mens barna ligger inne og sover?

 

Anonym poster: 68dd4e72064f81dbb137fc5107df8d09

Skrevet

Mye annerledes å gå ut å spise i Hagen hjemme, enn på et feriested i Portugal da.. Og barna stakkars.

Helt forferdelig hele saken.

For foreldrenes skyld håper jeg de vet selv for må være uutholdelig å leve med noe sånt etterpå.

 

Anonym poster: 16e6668db723aaca43f5632dcfb573ba

Skrevet

Det er jo helt høl i hue å mistenke foreldrene å stå bak denne forsvinningen. De har jo brukt millionbeløp i etterkant av forsvinningen på privatetterforskere. De holder saken varm hele tiden, og er stadig i media.

 

Hvor er logikken at de skal ha myrdet datteren sin, for så å holde på som de har gjort etter denne tragiske forsvinningen?

 

Jeg tror Madelaine er et "bestillingsbarn", enten via en pedofilring eller til et barnløst par med masse penger til å kjøpe seg det de vil uten å måtte gå gjennom en vanlig adopsjonsprosess.

Skrevet

Uansett om de gav sovetabletter eller ikke har de uansett vært uansvarlige.. Reiser man til syden med småbarn må man regne med å ofre sene middager ute osv. Da har man med barna ut eller spiser på veranda. Men de har vel lært..

 

Anonym poster: 16e6668db723aaca43f5632dcfb573ba

Skrevet

Det er jo helt høl i hue å mistenke foreldrene å stå bak denne forsvinningen. De har jo brukt millionbeløp i etterkant av forsvinningen på privatetterforskere. De holder saken varm hele tiden, og er stadig i media.

 

Hvor er logikken at de skal ha myrdet datteren sin, for så å holde på som de har gjort etter denne tragiske forsvinningen?

 

Jeg tror Madelaine er et "bestillingsbarn", enten via en pedofilring eller til et barnløst par med masse penger til å kjøpe seg det de vil uten å måtte gå gjennom en vanlig adopsjonsprosess.

 

Logikken er vel at de ikke skal bli funnet skyldige isåfall da..

 

Anonym poster: 16e6668db723aaca43f5632dcfb573ba

Skrevet

Utrolig trist sak! Jeg ville tro at foreldrene tilsto om de virkelig hadde stått bak forsvinningen av Madeleine.

Skrevet

Det er jo helt høl i hue å mistenke foreldrene å stå bak denne forsvinningen. De har jo brukt millionbeløp i etterkant av forsvinningen på privatetterforskere. De holder saken varm hele tiden, og er stadig i media.

 

Hvor er logikken at de skal ha myrdet datteren sin, for så å holde på som de har gjort etter denne tragiske forsvinningen?

 

Jeg tror Madelaine er et "bestillingsbarn", enten via en pedofilring eller til et barnløst par med masse penger til å kjøpe seg det de vil uten å måtte gå gjennom en vanlig adopsjonsprosess.

 

Logikken er vel at de ikke skal bli funnet skyldige isåfall da..

 

Anonym poster: 16e6668db723aaca43f5632dcfb573ba

 

Likevel, henger ikke på greip. Dessuten var restauranten ikke så langt fra leiligheten. Den var plassert slik at de kunne holde øye med leiligheten sin.

Skrevet

Ja syntes også det var noe spesiellt at de forlot leiligheten mens ungene lå og sov.. Hadde ALDRI jeg gjort! Går ikke ut med søppla en gang jeg når jeg og jr er alene hjemme, uten at han er med. Vi bor i 4.etg i blokk.

 

Det vil jeg vel kalle ganske så hysterisk.

 

Anonym poster: eca189e9e42712f4ac76b82e4f020e69

Skrevet

Det er jo helt høl i hue å mistenke foreldrene å stå bak denne forsvinningen. De har jo brukt millionbeløp i etterkant av forsvinningen på privatetterforskere. De holder saken varm hele tiden, og er stadig i media.

 

Hvor er logikken at de skal ha myrdet datteren sin, for så å holde på som de har gjort etter denne tragiske forsvinningen?

 

Jeg tror Madelaine er et "bestillingsbarn", enten via en pedofilring eller til et barnløst par med masse penger til å kjøpe seg det de vil uten å måtte gå gjennom en vanlig adopsjonsprosess.

 

Logikken er vel at de ikke skal bli funnet skyldige isåfall da..

 

Anonym poster: 16e6668db723aaca43f5632dcfb573ba

 

Likevel, henger ikke på greip. Dessuten var restauranten ikke så langt fra leiligheten. Den var plassert slik at de kunne holde øye med leiligheten sin.

 

Ingen sier at det er foreldrene sin skyld, men de forlot barna i et utkjent land. Det hjelper ikke at de kunne se leiligheten. Hadde de droppet middagen hadde dette mest sannsynlig ikke skjedd. Likevel er det ikke deres skyld om en psycho tok datteren, men de gjorde det vel lettvint for psychoen da. Desverre!!

 

Anonym poster: 17110ef5bc9d9afe2204b3b8de48c6d0

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Ja syntes også det var noe spesiellt at de forlot leiligheten mens ungene lå og sov.. Hadde ALDRI jeg gjort! Går ikke ut med søppla en gang jeg når jeg og jr er alene hjemme, uten at han er med. Vi bor i 4.etg i blokk.

 

Det vil jeg vel kalle ganske så hysterisk.

 

Anonym poster: eca189e9e42712f4ac76b82e4f020e69

 

Mulig det. Men da er han alene i 4.etg med alt av elektrisk anlegg stående på (lys, pc ect). Hva hvis det skulle bryte ut en brann feks? Han ligger i en stråkurv, og denne hadde nok ikke akkurat tatt lang tid å få fyr på. Søplekassene er på andre siden av park plassen her. Og meg og den feite rævva mi bruker litt tid på å komme opp trappene. Så han blir med når jeg forlater leiligheten.

Skrevet

Ja syntes også det var noe spesiellt at de forlot leiligheten mens ungene lå og sov.. Hadde ALDRI jeg gjort! Går ikke ut med søppla en gang jeg når jeg og jr er alene hjemme, uten at han er med. Vi bor i 4.etg i blokk.

 

Det vil jeg vel kalle ganske så hysterisk.

 

Anonym poster: eca189e9e42712f4ac76b82e4f020e69

 

Mulig det. Men da er han alene i 4.etg med alt av elektrisk anlegg stående på (lys, pc ect). Hva hvis det skulle bryte ut en brann feks? Han ligger i en stråkurv, og denne hadde nok ikke akkurat tatt lang tid å få fyr på. Søplekassene er på andre siden av park plassen her. Og meg og den feite rævva mi bruker litt tid på å komme opp trappene. Så han blir med når jeg forlater leiligheten.

 

Man kan jo ikke leve livet sitt på den måten! Da kan man jo ikke gå ut av døra. Og sjansen for at en av dere ramler i trappa mens han er med deg ned og hiver søpla er vel ganske mange ganger større enn at det du beskriver skjer.

 

Men for all del, man gjør som man vil. Bare skjønner ikke helt når man legger slike begrensninger når man har fått barn.

 

Anonym poster: eca189e9e42712f4ac76b82e4f020e69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...