Groosalugg Skrevet 6. mai 2013 #26 Skrevet 6. mai 2013 Hva med å la han grille, så fikser du deg en deilig pastarett på kjøkkenet og spiser innendørs?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2013 #27 Skrevet 6. mai 2013 Huff... Jeg får nesten litt vondt av deg kjenner jeg. Det der er jo ikke kult, det skjønner jeg også, selv om jeg er glad i grilling. Men jeg er jo heldig å ha en mann som er FLINK til å grille og vi har veldig variert grillmat. Hvis jeg var i den situasjonen, tror jeg rett og slett jeg ville latt ham grille kotelettene sine, og så hadde jeg laget noe annen mat til meg selv innimellom når jeg likevel måtte stå inne å lage tilbehør til grillmaten hans. Selv om det ville vært en falitterklæring. Anonym poster: a4966b56fef1abb9f8bc4ba532fb5189
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2013 #28 Skrevet 6. mai 2013 Huff stakkars deg, men jeg må nesten le litt også, du beskriver det så morsomt. Her ordner mannen heldigvis alt når vi griller, alt jeg trenger å gjøre er å ta meg av barnet vårt så lenge. Som for øvrig er blitt 2 år og ikke krever så mye jobb lenger, så jeg kunne fint bidratt litt samtidig, men det har ikke mannen fått med seg, han henger igjen på babystadiet. Krangler ikke på det jeg. Anonym poster: e916998aa850f9b83fcaf4f2d5b218a3
Gjest FinogFjong Skrevet 6. mai 2013 #29 Skrevet 6. mai 2013 -jeg føler virkelig med deg! Jeg hadde ikke greid å spise kjøtt så ofte, og det er da vitterlig mye annet godt å spise i sommerhalvåret også da (men det går jo an å spise ute, selv om maten er laget inne og omvent) Trur jeg hadde lagt ned veto jeg om tilbehør-laging om jeg ikke hadde nådd inn. Alternativt lagd egen middag til meg og ungene, så kan han sitte der med (grill)pølsa si...
Lurt Skrevet 6. mai 2013 #30 Skrevet 6. mai 2013 Nei, min mann er ikke sånn. Her er det jeg som vil grille. Ønsker meg et stort utekjøkken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå