Gå til innhold

Helt ærlig damer !


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bollemus, jo :D Og veldig fin ellers også! B)

 

Anonym poster: 355fdb023695c5521b360313f28a4e5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bollemus, jo biggrin.png Og veldig fin ellers også! cool.png

 

Anonym poster: 355fdb023695c5521b360313f28a4e5e

 

hahah, nå lo jeg godt !

 

Takk for det !

 

Tusen takk alle sammen !! :)

Må vel kanskje begynne å like meg selv for å ha det bra! :)

 

Anonym poster: b2458f36c80e39f3f9973fffe3c10b77

Skrevet

Får litt sånn "se så stygt jeg har tegna"-følelse av det bildet... Slapp av, livet er virkelig for kort til å henge seg opp i slike bagateller...

 

Anonym poster: 02ba7d113ea1b8d1a5dc1d2a0772e83a

Skrevet

Flott kropp, pen mage, fæl truse. :)

Skrevet

Dritfine bein, slank midje, ny truse ;)

 

Anonym poster: 2a97b5bc791d7bd396639682078d8b20

Skrevet

heheh, får kaste denne trusa da, hehe !

 

Tusen takk damer, dere er fantastiske ! :)

 

Anonym poster: b2458f36c80e39f3f9973fffe3c10b77

Skrevet

Ikke lyg.

Hva tenker dere om denne kroppen?

Jeg skammer meg, og strever meg å stramme opp etter 2 fødsler,

men får det ikke til...og jeg vil bli bikini fin til sommeren ! sad.png

Dårlig selvtilitt på det høyeste...

 

 

 

Anonym poster: b2458f36c80e39f3f9973fffe3c10b77

 

Anonym poster: b2458f36c80e39f3f9973fffe3c10b77

Slank og flott er du! :) Imponerende etter to fødsler!

 

Anonym poster: f47f87074f4bb76386104921eddb6be7

Skrevet

Jeg tenker at om den kroppen er sterk og frisk burde du være fornøyd. Den ser ut som en vanlig kvinnekropp, men om lungene er fulle av tjære og den har akutt mangel på vitaminer og mineraler har du en grunn til å være misfornøyd.

 

Anonym poster: 15425692d671387dfb1998b12aa91710

Skrevet

Helt grei kropp. Men for gudsskyld kvinne få av deg det grusomme undertøyet. Kjøp noe pent og sexy. Og en fin bikini i sommer så blir du fin

 

Anonym poster: 6c76f14757a87d03692a00f6e0e6a879

Gjest meg&mini
Skrevet

Helt ærlig, så ser du kjempe flott ut! Fin kroppsfasong og slanke fine lår:)

 

Skrevet

Ikke lyg.

Hva tenker dere om denne kroppen?

Jeg skammer meg, og strever meg å stramme opp etter 2 fødsler,

men får det ikke til...og jeg vil bli bikini fin til sommeren ! sad.png

Dårlig selvtilitt på det høyeste...

 

 

 

Anonym poster: b2458f36c80e39f3f9973fffe3c10b77

 

Anonym poster: b2458f36c80e39f3f9973fffe3c10b77

Og ja, veldig symmetrisk, proporsjonal, og så fin midje! :)

 

Anonym poster: f47f87074f4bb76386104921eddb6be7

Skrevet

Helt ærlig så tenker jeg at du har fin midje og fin overgang til hofter.

 

Anonym poster: 73b14e1a3ac7c018eeecc78372fc9ed3

Skrevet

Synes du så flott ut jeg, skulle gjerne hatt slike lår og midtparti på magen :).

 

Anonym poster: 11040e26b604aa69b82d3b2f35641c53

Skrevet

Hadde jeg sett sånn ut hadde jeg vært strålende fornøyd. Har 20 år og 20 kg mer på kroppen enn den gang jeg var fin i egne øyne, og da var jeg 18 år, veltrent og veldig barnløs.Driver og slanker meg, men kommer aldri til å se bedre ut i bikini enn du gjør på det bildet der ...

 

Slapp av og vær fornøyd. Kjøp en høy bikinibukse :) Livet setter spor på kvinnekropper, sånn er det bare.

 

Anonym poster: debc7142b282b3fa0940aa55e97d138e

Skrevet

Oi, trodde ikke jeg skulle få så mange positive tilbakemeldinger ! :o

 

Tusen takk dere, dere må se noe annet en det jeg ser tror jeg ! :P

 

Men tusen takk ! det varmer mye ! :)

 

Anonym poster: b2458f36c80e39f3f9973fffe3c10b77

Skrevet

Jeg har to barn, men ingen spor etter svangerskap, rynkehud, blubb eller strekkmerker.

Jeg er større enn deg, tykkere, feitere etc.

 

Men jeg hadde ikke hatt lyst til å gå i bikini med løshudsmage, det finnes jo badedrakter til å dekke det til.

 

Anonym poster: 0c7281691eb7efba19ccbc9e86960faa

Skrevet

Jeg har to barn, men ingen spor etter svangerskap, rynkehud, blubb eller strekkmerker.

Jeg er større enn deg, tykkere, feitere etc.

 

Men jeg hadde ikke hatt lyst til å gå i bikini med løshudsmage, det finnes jo badedrakter til å dekke det til.

 

Anonym poster: 0c7281691eb7efba19ccbc9e86960faa

jaa, det vurderer jeg faktisk.. å bruke badedrakt ..for da dekker jeg mest mulig av det jeg ikke liker :)

 

Anonym poster: b2458f36c80e39f3f9973fffe3c10b77

Skrevet

Jeg har to barn, men ingen spor etter svangerskap, rynkehud, blubb eller strekkmerker.

Jeg er større enn deg, tykkere, feitere etc.

 

Men jeg hadde ikke hatt lyst til å gå i bikini med løshudsmage, det finnes jo badedrakter til å dekke det til.

 

Anonym poster: 0c7281691eb7efba19ccbc9e86960faa

"Løshudsmage", din frekke tøs! Ta og dekk til den fæle, tjukke kvapsemagen din i stedet, du!

For det kan jo ikke tenkes at "løshudsmagen" vil føles mer vel å bære, med litt sol og farge på?

HI, ikke bry deg om sånne idioter. :)

 

Anonym poster: f47f87074f4bb76386104921eddb6be7

Gjest thricane
Skrevet

Mener dere det ?

Jeg kan virkelig ikke skjønne hvordan dere synes dette ser OK ut ... :(

 

Men tusen takk for ærlige svar,

det hjalp på litt !

 

Jeg spørr ofte sambo om hva han synes, og han sier at han liker meg som jeg er.. men jeg innbiller meg at han sier det kun for å ikke såre meg.. jeg var jo reine streken når vi ble sammen...45 kg og alt for tynn igjen...så det var jo ikke "dette" han ble sammen med tenker jeg.. :/

 

Anonym poster: b2458f36c80e39f3f9973fffe3c10b77

Jeg var også syltynn og veier nå 15 kg mer enda jeg møtte mannen. Fremdeles normalvektig. Tror vi må endre preferansene våre. Ikke naturlig å være syltynn etter barna har kommet til verden.,
Skrevet

Du har da ingenting å skamme deg for. Skulle lagt ut bilde av meg så skulle du sett hva man bør skamme seg for ;)

Skrevet

Jeg har to barn, men ingen spor etter svangerskap, rynkehud, blubb eller strekkmerker.

Jeg er større enn deg, tykkere, feitere etc.

 

Men jeg hadde ikke hatt lyst til å gå i bikini med løshudsmage, det finnes jo badedrakter til å dekke det til.

 

Anonym poster: 0c7281691eb7efba19ccbc9e86960faa

"Løshudsmage", din frekke tøs! Ta og dekk til den fæle, tjukke kvapsemagen din i stedet, du!

For det kan jo ikke tenkes at "løshudsmagen" vil føles mer vel å bære, med litt sol og farge på?

HI, ikke bry deg om sånne idioter. :)

 

Anonym poster: f47f87074f4bb76386104921eddb6be7

Der ble jo du akkurat like motbydelig frekk..
Skrevet

Du ser litt ut som meg, er ikke helt fornøyd jeg heller, men høres ut som det ikke er noen grunn til det. Skal trene litt nå, stramme opp litt ;) men det er bare for å holde formen det da, he he. Hvor lenge er det siden siste barnet? Huden min har brukt litt tid på å bli normal igjen, men har blitt bra med tiden :) vi blir nok litt preget av alle de perfekte modellene og skuespillerne, skulle nok vært fjong alle og enhver om det var levebrødet vårt. Ha en strålende sommer, det har jeg planer om selv om bikiniformen ikke er perfekt ;)

 

Ps. Samboeren min er også fornøyd med meg, han synes det er bedre å ta på meg nå enn når vi møttes og jeg var syltynn.

 

Anonym poster: ad08f790499a182cd16c55b17af922ac

Skrevet

Jeg har to barn, men ingen spor etter svangerskap, rynkehud, blubb eller strekkmerker.

Jeg er større enn deg, tykkere, feitere etc.

 

Men jeg hadde ikke hatt lyst til å gå i bikini med løshudsmage, det finnes jo badedrakter til å dekke det til.

 

Anonym poster: 0c7281691eb7efba19ccbc9e86960faa

"Løshudsmage", din frekke tøs! Ta og dekk til den fæle, tjukke kvapsemagen din i stedet, du!

For det kan jo ikke tenkes at "løshudsmagen" vil føles mer vel å bære, med litt sol og farge på?

HI, ikke bry deg om sånne idioter. :)

 

Anonym poster: f47f87074f4bb76386104921eddb6be7

Der ble jo du akkurat like motbydelig frekk..

Du, det var litt ironisk altså. Satte det på spissen!

 

Anonym poster: f47f87074f4bb76386104921eddb6be7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...