Gå til innhold

Helt ærlig damer !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke lyg.

Hva tenker dere om denne kroppen?

Jeg skammer meg, og strever meg å stramme opp etter 2 fødsler,

men får det ikke til...og jeg vil bli bikini fin til sommeren ! :(

Dårlig selvtilitt på det høyeste...

Anonym poster: b2458f36c80e39f3f9973fffe3c10b77

post-42-0-06344000-1367836326_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligner meg og jeg er fornøyd.

Du er slank. syns du fint kan legge deg ute i bikini.

Anonym poster: 041e50abbe286ea534cfdc3b7184d4a9

Skrevet

Hæ? Du har da ikke noe som helst å skamme deg over. Tvert imot, du burde være stolt!

Du har en slank, velproporsjonert kropp uten "lyter".

De fleste av oss kan gjerne stramme oss opp litt - det kan såklart du også - men om du ikke rekker det, kan du fint gå sommeren glad i møte med den kroppen der. Den er langt oppe på "finhetsskalaen", og passer bra i bikini som den er!

Anonym poster: 215f4fa127dc8f095ab01797224e9a27

Skrevet

Ligner meg og jeg er heller ikke fornøyd...

Anonym poster: 3b2a049de5ec1338b2647bd44d8da71a

Skrevet

Synes ikke du har noe å skamme deg over utfra det bildet der. Flott kropp som har fått barn. Det er ikke bare å stramme opp en mage etter flere fødsler. Huden er jo ofte tøyd ganske bra slik at det for mange krever ekstrem disiplin - og tid til å gjennomføre denne. - og enda da er det kanskje bare plastikk som fungerer.

Nei, jeg ville bare klemt meg inn i en bikini og gå med hodet hevet, da ser du bedre ut også:).

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Dette er for meg en kropp som går under begrepet normal. Jeg ville ikke tenkt noe som helst hvis jeg gikk forbi deg på stranden, rett og slett fordi du hadde glidd inn i mengden.

Så når varmen kommer er det bare å dra på seg bikinien og komme seg ut på stranden :)

Skrevet

Hvis jeg hadde sett slik at hadde jeg vært så lykkelig. Du ser kjempeflott ut

Anonym poster: 868b1de36f95c93a954a7987c1b354bf

Skrevet

synes du var veldig flott. . skulle ha sett meg heller du :-) hengemage de lux 2 år etter fødsel

Skrevet

Mener dere det ?

Jeg kan virkelig ikke skjønne hvordan dere synes dette ser OK ut ... :(

Men tusen takk for ærlige svar,

det hjalp på litt !

Jeg spørr ofte sambo om hva han synes, og han sier at han liker meg som jeg er.. men jeg innbiller meg at han sier det kun for å ikke såre meg.. jeg var jo reine streken når vi ble sammen...45 kg og alt for tynn igjen...så det var jo ikke "dette" han ble sammen med tenker jeg.. :/

Skrevet

Jeg tenker at du har en fin kropp og en nydelig figur, og at den hadde kommet bedre til sin rett med en litt annen type truse! Du har ingenting å skamme deg over, og trenger absolutt ikke ha dårlig selvtillit. Nyt sommeren i bikini og vær stolt over kroppen din :)

Anonym poster: 8b9407759c24fcdcd834b585e9395dc6

Skrevet

Mener dere det ?

det hjalp på litt !

Jeg spørr ofte sambo om hva han synes, og han sier at han liker meg som jeg er.. men jeg innbiller meg at han sier det kun for å ikke såre meg.. jeg var jo reine streken når vi ble sammen...45 kg og alt for tynn igjen...så det var jo ikke "dette" han ble sammen med tenker jeg.. :/

Jeg synes også du er flott! :)

Ser ut som om vi er litt lik i fasongen, så jeg la merke til trusen din... For meg er det nemlig helt avgjørende å ha riktig truse/bikinitruse for at jeg skal se bra ut. Boxervarianten, omtrent slik du har på bildet, ser jeg maaange kilo større ut i, og i tillegg så får jeg "valker" selv om jeg faktisk ikke er stor i det hele tatt.

Så prøv deg frem med ulike truser/bikinitruser og se hva som passer deg best. Og ikke vær redd for å gå opp en størrelse. Det er bedre med en størrelse større enn man normalt bruker for å slippe bulkene. F.eks. så bruker jeg str 28 å jeans, men str 42 i truser. Da sitter trusen uten å lage noen "valker". Dette fordi jeg tidligere var en god del kilo større enn i dag, og derfor så er huden min litt løsere enn den ellers ville vært.

I tillegg så har jeg funnet ut at snittet er veldig viktig. I badedrakter så er det for meg viktig å ha en med høy skjæring, hvis ikke så blir jeg breeed over hoftene i tillegg til at jeg får bulker over lårene. Så både i truser, bikinitruser og badedrakter så går jeg for dem som har litt høy skjæring. Da ser lårene mine lengre ut også, og det er jo heller ingen ulempe ;)

Du har en flott kropp, det vil du også se om du finner riktig badetøy :)

Kos deg på stranden i sommer og husk hvor fantastisk kroppen din er som faktisk har laget et barn! :)

Anonym poster: 5c4ad9b778cb1666eb3cd0a7c0ca45d7

Skrevet

Hadde jeg hatt så slanke lår hadde jeg vært jublende glad! :)

Skrevet

Mener dere det ?

det hjalp på litt !

Jeg synes også du er flott! :)

Ser ut som om vi er litt lik i fasongen, så jeg la merke til trusen din... For meg er det nemlig helt avgjørende å ha riktig truse/bikinitruse for at jeg skal se bra ut. Boxervarianten, omtrent slik du har på bildet, ser jeg maaange kilo større ut i, og i tillegg så får jeg "valker" selv om jeg faktisk ikke er stor i det hele tatt.

Så prøv deg frem med ulike truser/bikinitruser og se hva som passer deg best. Og ikke vær redd for å gå opp en størrelse. Det er bedre med en størrelse større enn man normalt bruker for å slippe bulkene. F.eks. så bruker jeg str 28 å jeans, men str 42 i truser. Da sitter trusen uten å lage noen "valker". Dette fordi jeg tidligere var en god del kilo større enn i dag, og derfor så er huden min litt løsere enn den ellers ville vært.

I tillegg så har jeg funnet ut at snittet er veldig viktig. I badedrakter så er det for meg viktig å ha en med høy skjæring, hvis ikke så blir jeg breeed over hoftene i tillegg til at jeg får bulker over lårene. Så både i truser, bikinitruser og badedrakter så går jeg for dem som har litt høy skjæring. Da ser lårene mine lengre ut også, og det er jo heller ingen ulempe ;)

Du har en flott kropp, det vil du også se om du finner riktig badetøy :)

Kos deg på stranden i sommer og husk hvor fantastisk kroppen din er som faktisk har laget et barn! :)

Anonym poster: 5c4ad9b778cb1666eb3cd0a7c0ca45d7

Oi, tusen tusen takk for fine råd,

skal prøve å finne riktig bikini ! :)

Så snille dere alle sammen er ! blir helt rørt jeg..ja faktisk så kom det et par tårer !

Skrevet

Du er slank og har pen kroppsfasong. Skjønner ikke hva du er misfornøyd med?

Skrevet

Syns du har en fin kropp, og med et litt annet undertøy så blir du enda finere. :-)

Høyere skjæring på trusa, ikke denne hipsterfassongen, og med en bh istede for denne ala treningstoppen, også en slik størrelse at trusen ikke skjærer inn i huden. :-) Nydelig. Og ville absolutt vært fornøyd. :-) flott midje og fin mage.

Og du kan godt ligge ute i bikini. :-)

Skrevet

Du er slank og har pen kroppsfasong. Skjønner ikke hva du er misfornøyd med?

Tusen takk !

Magen har jeg størst problem med !

deretter hoftene, men de går ikke an å slanke vekk da..så jeg prøver å kvitte meg med magen...den løse huden etter svangerskapene... huff

Skrevet

Mener dere det ?

Jeg kan virkelig ikke skjønne hvordan dere synes dette ser OK ut ... sad.png

det hjalp på litt !

Du skal tro på samboeren din når han sier at han liker deg som du er. Jeg er som deg og har selvdestruktive tanker om meg selv, men min ex sa alltid at han ikke så det samme som jeg tydeligvis så. Men når jeg stadig påpekte mine feil og mangler så ble de jo synlige for ham også til slutt.

Jeg syns for øvrig du ikke har noe å skamme deg over! Du ser flott ut :)

Skrevet

Man ser du har fått barn, ja, men du er passe slank og har "riktig" kroppsfasong. :) Så det er da ikke noe å skamme seg over.

Om noe, kan du ha fordel av å trene- og det har jo alle. :)

Skrevet

Tusen takk damer, dere har fått meg til å se annerledes på meg selv ! :)

Vi får bare se hvor lenge det varer, noen dager er verre en andre!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Du er jo kjempeflott!! Er vel ikke noe mål å se ut som en modell etter 2 barn? :) dra på stranda du!

Skrevet

En helt normal og flott kvinnekropp, slank og ingenting å skamme seg over.

Er ikke meningen du skal gå gjennom livet og se ut som en retusjert 17-åring i et glossa magasin vet du. Du er flott.

Anonym poster: 59a0cfe6a90cf6cd74c4d55d262a0a79

Skrevet

Ser ut som meg, og jeg har endelig blitt fornøyd med meg selv! :-) syns det er en kvinnelig og fin kropp.

Anonym poster: 292e694ec50fb92c19bbb529c68e29b9

Gjest yrild
Skrevet

Vakker :-) bli brun, så skal du se at du føler deg fin i bikini :-)

Menn liker som oftest at vi er litt bløte på de riktige stedene og du har jo en flott proposjonert kropp :-)

Skrevet

Likner min figur. Jeg er heller ikke fornøyd, spesielt ikke med magen og hoftene <_<

Men vi har en frodig figur, og det er bedre det enn en mager kropp. Jeg har kommet fram til at jeg må like meg selv slik jeg er. Det synes jeg du også skal gjøre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...