Gå til innhold

Endelig ferdig <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten tre døgn etter at vannet begynte å gå kom vår lille luring til verden kl 18.52, 2700 g og 48 cm, nesten seks uker for tidlig.

Alt ser fint ut foreløpig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye :-)

Anonym poster: 70043138810d58265b17f2b3a88da8ac

Skrevet

Gratulere!! Bare 300gr mindre enn min eldste som ble født 16dager før termin, så det går nok supert :-D

Skrevet

Gratulerer så mye :-)

Skrevet

Gratulerer så mye med lillegutten :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Gratulerer! !!! Da var han jo ikke så liten, bare 100 gram mindre enn eldste her ;) slipper å bo på sykehuset så lenge da? Kos dere masse alle 5 :)

Skrevet

Gratulerer så mye! Bra jobbet :)

Klem fra meg <3

Gjest sug lut
Skrevet

Gratulerer så masse, Monajenten! :)

Skrevet

Gratulerer! Like stor som jeg var ved fødsel og jeg har klart meg bra. I hvert fall hvis du spør meg ;)

Skrevet

For det første: Gratulerer så mye!! :)

Men du skriver innlegg bare 2 timer etter at du har født barnet ditt,du burde bruke tiden din på baby og familien..

Anonym poster: 551fbe9c9fd6345cf7ca17ac05f1a51e

Skrevet

Det er vel ikke opp til deg å bestemme?....

Gratulerer med en liten skatt, Monajenten!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Gratulerer! :D Takk for oppdatering også, har tenkt på deg!

Og du lenge opp, har du født? Det kan være ganske dødt innimellom på føden, det er ikke slik at mann og familie kan sitte der døgnet rundt.

Skrevet

Og du lenge opp, har du født? Det kan være ganske dødt innimellom på føden, det er ikke slik at mann og familie kan sitte der døgnet rundt.

Ja,jeg har født. Og to timer etter min fødsel hadde jeg absolutt ikke tid til noe annet enn babyen min..

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Gratulerer så mye, og godt jobbet de siste tre døgnene :D

Min eldste veide akkurat det samme da hun ble født 6 dager før termin, så synes vekten var bra til at barnet kom såpass tidlig.

Skrevet

Gratulerer :)

Mi jente var 2400 og 49 cm. til termin. Hun er en frisk og rask treåring i dag som ligger midt på treet både på vekt og høyde :)

Anonym poster: 92616703d400dc263ce2739a4d83459e

Skrevet

Herrefred, gi deg! Det tok sikkert 4 sekunder å skrive dette innlegget. Hun er nok mest opptatt av babyen sin, selv om hun kom med en kort oppdatering!

Gratulerer!!

Anonym poster: 16c818d017435a9c2fdc4551c0ef0bb7

Skrevet

For det første: Gratulerer så mye!! :)

Men du skriver innlegg bare 2 timer etter at du har født barnet ditt,du burde bruke tiden din på baby og familien..

Oh my..... Hvor har du mest vondt hen?

Monajenten: Gratulerer! :-) Så herlig at babyen er kommet. Masse lykke til:-)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet (endret)

Ja,jeg har født. Og to timer etter min fødsel hadde jeg absolutt ikke tid til noe annet enn babyen min..

Jeg for min del var full av adrenalin og satt alene på et rom mens min vakre lille skapning lå og sov ved siden av meg. Og jeg inviterte alle jeg kunne til å komme, ville jo så gjerne vise ham frem! Synes ikke man skal legge seg i hva andre gjør, det er vel heller ikke normalt og sitte å niglo på babyen i flere timer etterpå. Noe må man jo fylle tiden med ;)

Endret av UndrendeUllteppe
Skrevet

Tusen takk alle sammen :)

Babyen er født seks uker for tidlig og blir dermed undersøkt av både barnelegen og diverse, tar blodprøver etc. så jeg har han ikke hos meg hele tiden nå. Dermed var det greit å oppdatere siden jeg har skrevet innlegg tidligere i denne prosessen.

Skrevet

Gratulerer så masse ! :)

Var i samme situasjon som deg og satt både i telefon, spilte word Feud og chattet :) håper alt står bra til med dere begge :)

Skrevet

Gratulerer! biggrin.png Takk for oppdatering også, har tenkt på deg!

Jeg har også født, og begge gangene måtte ungen ligge på nyfødt intensiv lenge før jeg fikk ha henne og ham hos meg. Første baby fikk jeg ikke holde før hun var 7 timer gammel :( Ingen fødsler eller fødedamer er like, så pass dine ord...

Monajenten: Gratulerer så mye! Minsunnelig på deg som har pittelitenbaby å kose med!

Anonym poster: 912eba2eb63ed1d937d3cff23d028c54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...