MammantilNurket Skrevet 4. mai 2013 #26 Skrevet 4. mai 2013 Her bruker jeg 2 avocado 1/2 lime 1 (stort) fed hakket hvitløk 1/3 chilli hakket Smaker til med salt og pepper. +litt fersk hakket koriander Jeg har prøvd med både rømme, rødløk og tomat tidigere, men havner alltid tilbake til denne. Det enkle er ofte det beste og synes guaccamole skal smake avokado og ikke mye annet rart Jeg sliter med koriander, altså. Klarer ikke å bli komfortabel med smaken - vet at den bl.a. brukes mye i det meksikanske kjøkken. Blir helt slått ut av smaken - minner om klor Føler meg litt teit som ikke fikser det, Jeg elsker koriander og kan gå å spise rett fra planten bruker set mye i indiske retter.. Men je må innrømme at 90% av gangene jeg lager guaccamole så er det uten koriander.. Lokalsjappa har sjelden friske planter og jeg gidder ikke dra på leiting etter det med mindre jeg skal ha gjester og det skal være helt etter oppskriften. Men om du kommer så lover jeg å droppe det Det setter jeg stor pris på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå