Gå til innhold

her sier jeg til mannen at


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke klarer mer av livet og vil ende det. hva svarer han... jo at han jobber en time lengre...

 

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder lengre.

 

Alt er håpløst. det er ingen sjans for at dette går bra.

 

Anonym poster: a6e8331c875a9426b58d1f264811e090

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huh?

 

Anonym poster: 68ba019354832caea2bc6f4528de7b9f

Skrevet

Jeg skjønner du har det vanskelig, og jeg kan tenke meg at du har mye smerte inni deg.

Du må bestille time hos legen med en gang.

Har dette blitt en vanlig ting for deg å si til mannen?

Selv om du ar det vanskelig nå, så er det ikke riktig å dra med deg mannen i denne destruktive tilværelsen din. Det må han få slippe. Selvfølgelig skal du kunne fortelle mannen din om hvordan du føler deg og at du synes ting er håpløst. Men, du burde forberede ham på forhånd og sette av nok tid. Ikke slenge ut slike fraser her og der når dere ikke har tid.

Du er selv ansvarlig for livet ditt, og nå som det blir for mye for deg må du be om hjelp fra legen, så vil han sørge for t du får riktig hjelp.

Hold ut, så blir der snart bedre!

 

Anonym poster: 70291a23a42362ac0574c27b4fc57656

Skrevet

Har du sagt dette ofte slik at han tar det som en tom trussel?

 

Hvis ikke og du faktisk mener at du ønsker å gjøre dette så ta kontakt med lege og gjerne andre rundt deg om du har noen, en god venninne eller en søster, mammaen eller pappaen din slik at du kan få den omsorgen du trenger og den hjelpen du trenger til å bygge deg opp igjen og finne gleder store og små

 

Anonym poster: 427763a245b5f460ff1bf7f19bdfac22

Skrevet

Han vet jeg sliter. Har aldri sagt det før.

 

Ja. stakkars mann.

 

Anonym poster: a6e8331c875a9426b58d1f264811e090

Skrevet

Man skal nå aldri gi andre ansvaret for ens eget liv. Det er bare dårlig gjort.

 

Anonym poster: 0e6a50518492fd8b8ee9a2d89acd3e96

Skrevet

Nepehodet. Han måtte komme hjem for å ta vare på ungen vår.

 

Har da faen ikke gitt han ansvaret. men syns det er dårlig gjort av han og jobbe lengre bare for at jeg må leve i dettehelvete litt lenger.

 

Anonym poster: a6e8331c875a9426b58d1f264811e090

Skrevet

Nepehodet. Han måtte komme hjem for å ta vare på ungen vår.

 

Har da faen ikke gitt han ansvaret. men syns det er dårlig gjort av han og jobbe lengre bare for at jeg må leve i dettehelvete litt lenger.

 

Anonym poster: a6e8331c875a9426b58d1f264811e090

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Han kunne nok vist mer forståelse ol, helt klart..

Men, det er kun du som er ansvarlig for ditt eget liv. Om du sliter, kom deg til legen, få hjelp til å fungere i hverdagen igjen, om du ikke har det godt med mannen, så må du vurdere det selv: se om det blir bedre om du går i terapi, kanskje en og annen felles terapi, eller gå ifra han og gjenoppbygg et bedre liv for deg selv.

Skrevet

Du får ta deg sammen!

Ingen andre enn deg selv kan dra deg ut av mørket du er i!

Skrevet

Ta ansvar for livet, HI, det sies faktisk at enhver er sin egen lykkes smed! Hvorfor truer du med selvmord når du egentlig bare er lei av å passe barnet deres? Du høres ut som en drama queen (sorry).

 

Vettu, gå til legen og få en henvisning om du føler at du trenger dette, og prøv så å sette ting litt i perspektiv. Finn for eksempel tre ting hver dag som du er takknemlig for, det er et godt sted å starte.

 

Anonym poster: e806c15efc69e22fb75026af51989ec5

Skrevet

Fine ting og si til en som sliter. Ta deg sammen??? Hallo tror du det bare er og knipse en finger og så er det bra eller.... Håper du får den hjelpen du trenger hi..

 

Anonym poster: ddd636c435ad1af99d8452c2fa900960

Skrevet

Jeg skjønner du har det vanskelig, og jeg kan tenke meg at du har mye smerte inni deg.

Du må bestille time hos legen med en gang.

Har dette blitt en vanlig ting for deg å si til mannen?

Selv om du ar det vanskelig nå, så er det ikke riktig å dra med deg mannen i denne destruktive tilværelsen din. Det må han få slippe. Selvfølgelig skal du kunne fortelle mannen din om hvordan du føler deg og at du synes ting er håpløst. Men, du burde forberede ham på forhånd og sette av nok tid. Ikke slenge ut slike fraser her og der når dere ikke har tid.

Du er selv ansvarlig for livet ditt, og nå som det blir for mye for deg må du be om hjelp fra legen, så vil han sørge for t du får riktig hjelp.

Hold ut, så blir der snart bedre!

 

Anonym poster: 70291a23a42362ac0574c27b4fc57656

 

Nei nei nei... når man har partner så er ens problemer FELLES PROBLEMER!!! Hvorfor gidde å skaffe seg mann/samboer hvis man skal være "ansvarlig for livet sitt" og kun ta opp ting når det passer han daaakkar mannen som er så sliten hele tiden? Man skal støtte hverandre, ikke ta frem hverandre når man har fritid og lyst til å drive med noe annet enn dataspill. Makan til svar. Hvordan er det hos dere da anonym? Hvis du får psykisk knekk eller fysisk skade/sykdom så må du selv ringe ambulansen, så kan mannen din få vite det noen dager senere, når det passer?

 

Anonym poster: 2bd910007e032e87a571cbee6768bf42

Skrevet

Har du sagt dette ofte slik at han tar det som en tom trussel?

 

Hvis ikke og du faktisk mener at du ønsker å gjøre dette så ta kontakt med lege og gjerne andre rundt deg om du har noen, en god venninne eller en søster, mammaen eller pappaen din slik at du kan få den omsorgen du trenger og den hjelpen du trenger til å bygge deg opp igjen og finne gleder store og små

 

Anonym poster: 427763a245b5f460ff1bf7f19bdfac22

 

Hvorfor skal hun henvende seg til søster, mor osv når hun har en partner i huset som liksom skal bry seg? Jeg har aldri hatt selvmordstanker, men hatt MYE motgang i livet og måtte takle alt selv. Begynner å bli fryktelig sliten av å face alle mine problemer mutters alene.

 

Anonym poster: 2bd910007e032e87a571cbee6768bf42

Skrevet

Du får ta deg sammen!

Ingen andre enn deg selv kan dra deg ut av mørket du er i!

 

"du får ta deg sammen" ??

 

Det er absolutt det rette å si til en som sliter!! Herregud...

 

Når man har det så vanskelig så må man snakke med noen,og for mange er det gjerne en begynnelse å ta det opp med dem som står en nærmest?

 

HI,jeg vil anbefale deg å kontakte legen,evt legevakt om det er helt krise nå !

Skrevet

Har sympati for at du ikkje har det lett, men om mannen hadde sagt noko slikt til meg hadde eg blitt forbanna. Eg kan godt gjere det eg kan for å hjelpe den eg elskar, men eg vil aldri under noko omstende ta noko ansvar for at nokon ønskar å ende livet sitt. Slikt seier ein ikkje om ein bryr seg om partneren sin.

 

Meinar du det seriøst; kom deg til lege så fort som mogleg!

Meinar du det ikkje; skam deg!

Skrevet

Ta ansvar for livet, HI, det sies faktisk at enhver er sin egen lykkes smed! Hvorfor truer du med selvmord når du egentlig bare er lei av å passe barnet deres? Du høres ut som en drama queen (sorry).

 

Vettu, gå til legen og få en henvisning om du føler at du trenger dette, og prøv så å sette ting litt i perspektiv. Finn for eksempel tre ting hver dag som du er takknemlig for, det er et godt sted å starte.

 

Anonym poster: e806c15efc69e22fb75026af51989ec5

 

Herlighet for noen dumme svar du får HI! Selvsagt bør mannen din stille opp for deg når du sliter. Han kan selvsagt ikke ta hele ansvaret, men dere er et team der begge må bidra med å hjelpe hverandre.

 

Hva skulle ellers et forhold være? En praktisk avtale om husarbeid, sex og økonomi, men ellers niks og nada du får klare deg selv? Hallo! Har dere virkelig så lave forventninger til mennene deres damer?

 

Anonym poster: 397354e16d8adf068a181dd2854b3ee5

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Ta ansvar for livet, HI, det sies faktisk at enhver er sin egen lykkes smed! Hvorfor truer du med selvmord når du egentlig bare er lei av å passe barnet deres? Du høres ut som en drama queen (sorry).

 

Vettu, gå til legen og få en henvisning om du føler at du trenger dette, og prøv så å sette ting litt i perspektiv. Finn for eksempel tre ting hver dag som du er takknemlig for, det er et godt sted å starte.

 

Anonym poster: e806c15efc69e22fb75026af51989ec5

 

Herlighet for noen dumme svar du får HI! Selvsagt bør mannen din stille opp for deg når du sliter. Han kan selvsagt ikke ta hele ansvaret, men dere er et team der begge må bidra med å hjelpe hverandre.

 

Hva skulle ellers et forhold være? En praktisk avtale om husarbeid, sex og økonomi, men ellers niks og nada du får klare deg selv? Hallo! Har dere virkelig så lave forventninger til mennene deres damer?

 

Anonym poster: 397354e16d8adf068a181dd2854b3ee5

 

Nope, sex skal man ha kun når mannen ønsker det, og husarbeid er jo kjerringas oppgave... Visste du ikke det? :D

Skrevet

Har sympati for at du ikkje har det lett, men om mannen hadde sagt noko slikt til meg hadde eg blitt forbanna. Eg kan godt gjere det eg kan for å hjelpe den eg elskar, men eg vil aldri under noko omstende ta noko ansvar for at nokon ønskar å ende livet sitt. Slikt seier ein ikkje om ein bryr seg om partneren sin.

 

Meinar du det seriøst; kom deg til lege så fort som mogleg!

Meinar du det ikkje; skam deg!

 

HI sliter big time, og det viktigste er at HUN viser at hun bryr seg om mannen ved å uttrykke seg korrekt???

 

Anonym poster: 397354e16d8adf068a181dd2854b3ee5

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

For øvrig så er jeg ikke overrasket over at mange av damene her inne har lave forventninger, de utsletter jo seg selv. Vil mannen ikke ha sex i flere måneder og år, så er det sikkert fordi dama er blitt lat og feit, det er ikke lov å ta det opp osv. Men det er ikke lov å si nei til mannen, da må du ikke bli overrasket hvis han er utro. Er han ute og drikker hver helg, så må han jo få lov til det, han er jo mann! Det samme gjelder flørting med andre som ikke innebærer sex eller klining. Det er jo "helt normalt". Han må også få slippe alt av husarbeid når han jobber og du sitter på ræva i permisjon, for som kjent så er det veldig enkelt å få gjort masse husarbeid hele dagen mens babyen henger i puppen og mor er så trøtt at veggene går rundt.

Skrevet

Har sympati for at du ikkje har det lett, men om mannen hadde sagt noko slikt til meg hadde eg blitt forbanna. Eg kan godt gjere det eg kan for å hjelpe den eg elskar, men eg vil aldri under noko omstende ta noko ansvar for at nokon ønskar å ende livet sitt. Slikt seier ein ikkje om ein bryr seg om partneren sin.

 

Meinar du det seriøst; kom deg til lege så fort som mogleg!

Meinar du det ikkje; skam deg!

 

HI sliter big time, og det viktigste er at HUN viser at hun bryr seg om mannen ved å uttrykke seg korrekt???

 

Anonym poster: 397354e16d8adf068a181dd2854b3ee5

 

Jepp, mannen må skånes siden han sikkert er så følsom og ikke trenger noen bekymringer, de må dama ordne med.

 

Anonym poster: 2bd910007e032e87a571cbee6768bf42

Skrevet

Har sympati for at du ikkje har det lett, men om mannen hadde sagt noko slikt til meg hadde eg blitt forbanna. Eg kan godt gjere det eg kan for å hjelpe den eg elskar, men eg vil aldri under noko omstende ta noko ansvar for at nokon ønskar å ende livet sitt. Slikt seier ein ikkje om ein bryr seg om partneren sin.

 

Meinar du det seriøst; kom deg til lege så fort som mogleg!

Meinar du det ikkje; skam deg!

 

HI sliter big time, og det viktigste er at HUN viser at hun bryr seg om mannen ved å uttrykke seg korrekt???

 

Anonym poster: 397354e16d8adf068a181dd2854b3ee5

Nei, det er ikkje måten ho seier det på som er problemet, men det ho faktisk seier.

 

Truslar om å ta livet sitt finst ikkje greit i nokon situasjon. Om ein reint faktisk tenker på det må ein oppsøke profesjonell hjelp. Om ikkje er det ein uhyrleg ting å seie.

Skrevet

Jeg blir helt matt av dere..Mener dere virkelig at man ikke skal si slikt til mannen sin?? Mannen bør jo være den som skal være der for en, ikke rett og slett tråkke en lenger ned..Men det er kanskje bare i min drømmeverden..

Skrevet

Jeg blir helt matt av dere..Mener dere virkelig at man ikke skal si slikt til mannen sin?? Mannen bør jo være den som skal være der for en, ikke rett og slett tråkke en lenger ned..Men det er kanskje bare i min drømmeverden..

Han reagerte også feil, heilt klart. Men det eg reagerar sterkast på er sjølvmordstrusselen.
Skrevet

Har sympati for at du ikkje har det lett, men om mannen hadde sagt noko slikt til meg hadde eg blitt forbanna. Eg kan godt gjere det eg kan for å hjelpe den eg elskar, men eg vil aldri under noko omstende ta noko ansvar for at nokon ønskar å ende livet sitt. Slikt seier ein ikkje om ein bryr seg om partneren sin.

 

Meinar du det seriøst; kom deg til lege så fort som mogleg!

Meinar du det ikkje; skam deg!

 

HI sliter big time, og det viktigste er at HUN viser at hun bryr seg om mannen ved å uttrykke seg korrekt???

 

Anonym poster: 397354e16d8adf068a181dd2854b3ee5

Nei, det er ikkje måten ho seier det på som er problemet, men det ho faktisk seier.

 

Truslar om å ta livet sitt finst ikkje greit i nokon situasjon. Om ein reint faktisk tenker på det må ein oppsøke profesjonell hjelp. Om ikkje er det ein uhyrleg ting å seie.

 

Går du ut i fra at hun ikke mener det da?

 

Om det er slik hun føler det,så er det ikke rart at hun sier det til mannen vel? Eller skal hun late som ingenting og snike seg en tur til legen? Mannen her burde tatt tak i det og fått henne til lege,han burde i det minste faktisk ha pratet med henne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...