Gå til innhold

Drister meg til å komme med en liten oppdatering...

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja fader, du føder jo på Haukeland! ! Stå på ditt, han må ut i dag. Ja, men da blandet jeg. Masse masse lykke til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De må jo få han ut FØR det er tegn på infeksjon, det er jo faren når vannet går. Stå på ditt! Men uansett masse lykke til :)

Gjest 5 andre
Skrevet

Lykke til. Håper fødselen snart setter ordentlig igang. Ved min siste fødsel, som ikke ville komme igang i det hele tatt, fikk jeg beskjed at flergangsfødende ikke skal gå mer enn 24 timer etter vannavgang. Siden de ikke hadde tid til KS før etter 2 døgn, ble jeg satt på profylaktisk antibiotika etter ett døgn. Rart reglene skal være så ulike.

Skrevet

Takk for svar. Syns selv at det er veldig rart men skal høre med legen når han kommer på visitt. Ellers får jeg bare håpe at neste tablett funker som bare rakkeren, hehe :)

Jammen er det godt å ha dib på telefonen når man kjeder seg halvt ihjel og er småbekymret, så tusen takk til dere fine damer :)

Skrevet

Lykke til uansett! Jeg hadde vel skreket meg til keisersnitt hvis jeg var deg :P

Skrevet

Lekker du fostervann enda?

Om lekkasjen har stoppet dannes det hele tiden nytt fostervann inni der, så det er ikke sikkert babyen ligger tørt altså...

Håper fødekroppen våkner snart, når ting først begynner skje kan det jo gå fort. Lykke til :)

Anonym poster: 003ffe68ffcb65143c463dba1409ad7c

Skrevet

Lykke til, kjære deg :-)

Jeg vet at Haukeland gjør alt de kan for å ligge på 12% på KS-statistikken. Ullevål ligger på 20% og WHO mener at ca.15% er optimalt.

Husk at det er du som er kunde og i følge pasientrettighetsloven kapittel 3 har du RETT til "medvirkning ved valg mellom forsvarlige behandlingsformer."

Jeg kjenner en dame som forsker på dette og Haukeland regnes som "verstingene i klassen".

Stå på kravene!!!

Skrevet

Hvor mange tabletter har du fått?

Om du ikke er for sliten så gå litt trapper:)

Tipper han kommer rundt 23 :)

Skrevet

Lekker du fostervann enda?

Om lekkasjen har stoppet dannes det hele tiden nytt fostervann inni der, så det er ikke sikkert babyen ligger tørt altså...

Håper fødekroppen våkner snart, når ting først begynner skje kan det jo gå fort. Lykke til :)

Anonym poster: 003ffe68ffcb65143c463dba1409ad7c

Lekker enda, og har blødd litt mer så har blitt flyttet tilbake til føden. Har svake rier. De passer godt på meg nå da, riene ser ut til å ta seg opp. Vil føde no!!!

Skrevet

Tvi tvi! Håper den lille gutten smetter ut kjapt og enkelt nå.

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Huff, ikke noe særlig å se at du fortsatt venter!

Masse lykke til :)

Skrevet

Masse lykke til :-)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Uffda,så kjedelig! Håper det tar seg skikkelig opp nå snart, eller at det dabber helt av så du får sove i natt og våkne opp til et fint og planlagt KS ;) Lykke til! :)

Skrevet

Hvordan går det? Lykke til :)

Anonym poster: a8251acafc60f831392448fde08835dc

Skrevet

Håper det har skjedd noe til nå! :) gleder oss til å høre Monajenten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...