Gå til innhold

Hva tenker dere om typa mi som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde blitt så flau!!! og forbanna på han som kan skrive og tenke noe slikt. Barnslig idiot.

Anonym poster: 2a6ac50b15a31cb9efa23ecea5b129cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt sint og lei meg.Jeg mener at man ikke skriver sånt for å tulle!Det er jo bare rart!

Jeg hadde ant ugler i mosen...

Skrevet

Hadde blitt rasende og utrolig såret for jeg også tolker den kommentaren som om han ble seksuelt opphisset. Hvem gjør sånt da? Høres ut som en som nettopp kom i puberteten kunne ha gjort.

Skrevet

For det første så er vi voksne, så jeg kaller han ikke typen min, men mannen ( evt samboer eller kjæresten) typen er sånt man sier når man ikke egentlig har vokst helt opp.

Men, hadde mannen min skrevet slikt på facebook hadde han ikke vært mannen min lenge. Jeg er ikke intressert i å være sammen med en guttunge.

Anonym poster: bd2ca6c51e743a6752af1bf532e70a3e

Skrevet

skreiv: "Power in my pants" på profilbildet til en jente på Facebook? Hva tolker andre som leser kommentaren?

Anonym poster: b3dd45c6d65ce789a56e291d34ae36ea

Jeg spyr! :wacko:

Anonym poster: add101cb557a8dddbc8f2901e24c9202

Skrevet

Han hadde blitt kastet på hue å ræva ut.

Anonym poster: 906375d36d300616dcf6fb46efaf366d

Gjest meg&mini
Skrevet

Da tror jeg at jeg hadde klikket vinkel.

Det er fordi at det hadde vært respektløst ovenfor meg, jeg hadde blitt rett og slett flau og følt meg dum pga at vi har mange felles venner som også hadde lest kommentaren. I tillegg har han aldri skrevet noe sånt på mine bilder (takk og lov, synes det er litt teit).

Han kan av og til finne på å skrive at jeg er fin og søt osv, men sånne meldinger som indikerer at han synes jeg er sexy/deilig osv sier han enten til meg eller skriver i en privat melding.

Skrevet

Det er fordi at det hadde vært respektløst ovenfor meg, jeg hadde blitt rett og slett flau og følt meg dum pga at vi har mange felles venner som også hadde lest kommentaren. I tillegg har han aldri skrevet noe sånt på mine bilder (takk og lov, synes det er litt teit).

Han kan av og til finne på å skrive at jeg er fin og søt osv, men sånne meldinger som indikerer at han synes jeg er sexy/deilig osv sier han enten til meg eller skriver i en privat melding.

Det du sier der beskriver ganske bra hvordan jeg tenker og føler om hele greia. Føler meg rett og slett flau over det han skreiv. Tillater meg ikke å bli såra av det han skreiv, for jeg føler meg mer ydmyket og flau. Men hva skal jeg si til han? Jeg kan jo ikke stikke fra han bare fordi han tabbet seg ut og oppførte seg som en drittunge, men jeg vil gjerne at han skal skjønne at dette ikke er greit i det hele tatt. Hvordan skal jeg få han selv til å forstå hvor dumt det var å skrive en sånn kommentar? Han skjønner nemlig ikke det i det hele tatt!

Skrevet

Ikke greit! Det er jo utrolig respektløst. For en idiot...

Anonym poster: 073c3e1dfacff0ce8a178a46e684ca7f

Gjest meg&mini
Skrevet

Det du sier der beskriver ganske bra hvordan jeg tenker og føler om hele greia. Føler meg rett og slett flau over det han skreiv. Tillater meg ikke å bli såra av det han skreiv, for jeg føler meg mer ydmyket og flau. Men hva skal jeg si til han? Jeg kan jo ikke stikke fra han bare fordi han tabbet seg ut og oppførte seg som en drittunge, men jeg vil gjerne at han skal skjønne at dette ikke er greit i det hele tatt. Hvordan skal jeg få han selv til å forstå hvor dumt det var å skrive en sånn kommentar? Han skjønner nemlig ikke det i det hele tatt!

Jeg aner ikke faktisk. Har aldri vært i den situasjonen. Du kan ikke heller ta igjen, da havner du på hans nivå:)

Du får bare ta det opp igjen, fortell hva du føler og spør hvorfor han ikke ser at det er et problem at han nærmest skriker ut at han blir opphisset av å se på det bildet.. Tenk om du skulle gjort det samme? Hadde det vært greit for han?

Hva tror du kompisene hans synes om dette? Hadde bestevennen hans oppført seg sånn ovenfor kjæresten sin?

Vet ikke helt hva det er med menn, men noen ganger må en annen mann fortelle at dette ikke var riktig.

Det kan også hende at han ser faktisk problemet, men han er altfor sta til å innrømme feil..

Kjenner du denne damen?

Skrevet

Jeg hadde blitt singel!

Anonym poster: caef7c8711a6540325e968d87df60152

Skrevet

Jeg aner ikke faktisk. Har aldri vært i den situasjonen. Du kan ikke heller ta igjen, da havner du på hans nivå :)

Du får bare ta det opp igjen, fortell hva du føler og spør hvorfor han ikke ser at det er et problem at han nærmest skriker ut at han blir opphisset av å se på det bildet.. Tenk om du skulle gjort det samme? Hadde det vært greit for han?

Hva tror du kompisene hans synes om dette? Hadde bestevennen hans oppført seg sånn ovenfor kjæresten sin?

Vet ikke helt hva det er med menn, men noen ganger må en annen mann fortelle at dette ikke var riktig.

Det kan også hende at han ser faktisk problemet, men han er altfor sta til å innrømme feil..

Kjenner du denne damen?

Ja, jeg kjenner henne bedre enn hva han gjør. Jeg er ikke så aktiv på facebook, og det var faktisk hun som fortalte og viste meg hva han hadde skrevet på bildet hennes. Hun spurte om jeg ville at hun skulle slette kommentaren, og det sa jeg at jeg hadde blitt glad for, så nå er den slettet. Skal jammen spørre han hva han hadde tenkt om kompisene hans med dame og barn hadde funnet på å skrive sånne ting, og hva han hadde tenkt om de hadde gjort det. Kanskje det kan hjelpe hvis han kan tenke seg det fra en litt annen side. Og hvis han da ikke forstår det, så skal jeg spørre kompisene hans, mens "typa mi" er i nærheten, om de kunne funnet på å gjøre noe sånt...

Skrevet

Slapp nå av. Det må vel være lov å ha kontakt med andre mennesker, og til og med tulle og flørte litt, selv om man er i et forhold. Det er søren meg ikke rart at så mange skiller seg når dette er grunn for å klikke i vinkel..

Skrevet

Slapp nå av. Det må vel være lov å ha kontakt med andre mennesker, og til og med tulle og flørte litt, selv om man er i et forhold. Det er søren meg ikke rart at så mange skiller seg når dette er grunn for å klikke i vinkel..

Det er heldigvis en forskjell på å klikke i vinkel, og å reagere med misnøye og bli irritert og skuffet.

Skrevet

Aouch! Ikke bare skamHarry og usmakelig, men respektløst både ovenfor deg og henne.

Jeg hadde gravd meg ned om mannen holdt på med slike kommentarer.

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Tenker det samme som "Hit og dit", det er jo utrolig respektløst både overfor deg og dama. Hadde noen kommentert mitt bilde sånn, hadde jeg blitt både flau og kvalm.

Skjønner at du føler deg flau og såret, og at han ikke skjønner at han fremstår som en patetisk tulling gjør det jo enda verre.

Du får forklare han at det var hun som ga deg beskjed og at hun heller ikke syns det var særlig sjarmerende, kanskje han skjønner det da og ikke bare kan beskylde deg for å være sjalu.

Skrevet

Ja, nå har han lagt seg paddeflat for kommentaren han skreiv, og vi fikk det ut av verden. Meeen han hadde visst større problemer å tenke på i livet sitt visstnok. Han følte ikke han hadde tid til å spille så mye med bandet sitt og være så mye med venner som han skulle ønske på grunn av jobben (han jobber borte og er vekk i fire uker om gangen, og det er jo altfor lenge å klare seg uten venner). Så han slang i trynet mitt at når han kom hjem i morgen, så ville han helst ikke være så mye hjemme, for han trengte tid til å feste litt med gode venner, og å spille musikk! Jeg ammer fortsatt den lille jenta vår, så er uaktuelt å være på fylla hver gang han trenger det. Sist periode han var hjemme, så var vi sammen bare 4 kvelder i hele hjemmeperioden hans (4uker), og han var ikke hjemme med meg på bursdagen min en gang, da var han med bandet sitt for å øve (hadde bursdag i påska). Og vi hadde også planlagt en langtur en dag sist periode han var hjemme også, og vi skulle tidlig opp, men det ble det heller ikke noe av, for han skulle bare møte noen kompiser og ta et par øl en mandagskveld..Da kom han hjem fra nash klokka 05 og var sørpefull! Kjenner jeg begynner å få nok nå! Er vel for pokker ikke greit å si rett ut til meg at han helst vil bruke tid på fest med gode venner som han så "pent" sa, og at han ikke vil være så mye hjemme?? Vet det høres helt sykt ut å formulere seg på en sånn måte som han gjør, men er faktisk akkurat det han sa! Han blir jo 30 den hjemmeperioden han skal ha nå, og da måtte jeg jo bare skjønne at han skulle ha minst 3 av de fire helgene til å feste og feire med venner! Argh!! Spydde ikke tidligere i dag, men tror jammen jeg spyr litt nå altså! Fy f*** for en drittmann jeg har! Trodde det var meningen at familien ble prioritert også jeg!? Har rett og slett lyst å ta med meg jenta vår og stikke i morgen. Han fortjener å komme hjem til et tomt hus, så kan han jo invitere vennene sine og drikke litt. Er jo det han vil!

Skrevet

Hadde blitt flau og fly forbanna!!!

Hvor gammel er typen din???

Anonym poster: f19fa34a18df5174d52dbb5a0357af4f

Skrevet

Hadde trodd noen hadde hacket seg inn på facebookkontoen hans. Eller så hadde jeg lurt på hva han skulle frem til med det utrykket. Har aldri hørt det før, og syns det er rart om noen over 16 hadde brukt det.

Skrevet

Ja, nå har han lagt seg paddeflat for kommentaren han skreiv, og vi fikk det ut av verden. Meeen han hadde visst større problemer å tenke på i livet sitt visstnok. Han følte ikke han hadde tid til å spille så mye med bandet sitt og være så mye med venner som han skulle ønske på grunn av jobben (han jobber borte og er vekk i fire uker om gangen, og det er jo altfor lenge å klare seg uten venner). Så han slang i trynet mitt at når han kom hjem i morgen, så ville han helst ikke være så mye hjemme, for han trengte tid til å feste litt med gode venner, og å spille musikk! Jeg ammer fortsatt den lille jenta vår, så er uaktuelt å være på fylla hver gang han trenger det. Sist periode han var hjemme, så var vi sammen bare 4 kvelder i hele hjemmeperioden hans (4uker), og han var ikke hjemme med meg på bursdagen min en gang, da var han med bandet sitt for å øve (hadde bursdag i påska). Og vi hadde også planlagt en langtur en dag sist periode han var hjemme også, og vi skulle tidlig opp, men det ble det heller ikke noe av, for han skulle bare møte noen kompiser og ta et par øl en mandagskveld..Da kom han hjem fra nash klokka 05 og var sørpefull! Kjenner jeg begynner å få nok nå! Er vel for pokker ikke greit å si rett ut til meg at han helst vil bruke tid på fest med gode venner som han så "pent" sa, og at han ikke vil være så mye hjemme?? Vet det høres helt sykt ut å formulere seg på en sånn måte som han gjør, men er faktisk akkurat det han sa! Han blir jo 30 den hjemmeperioden han skal ha nå, og da måtte jeg jo bare skjønne at han skulle ha minst 3 av de fire helgene til å feste og feire med venner! Argh!! Spydde ikke tidligere i dag, men tror jammen jeg spyr litt nå altså! Fy f*** for en drittmann jeg har! Trodde det var meningen at familien ble prioritert også jeg!? Har rett og slett lyst å ta med meg jenta vår og stikke i morgen. Han fortjener å komme hjem til et tomt hus, så kan han jo invitere vennene sine og drikke litt. Er jo det han vil!

Dette her er ikke holdbart! Han må ta seg sammen skal han beholde den lille familien sin. Er det noen du kan snakke med som kan få litt vett inn i skolten hans?

Skrevet

Vet du hva. Det synes jeg faktisk du skal gjøre. Etter det du forteller nå så hva skal du med han egentlig ? Høres ut som om du lever alenemor livet allerede. Hadde aldri tolerert dette. Hvorfor skal han få gjøre hva han vil hele tiden mens du er hjemme med DERES barn ? Selvfølgelig skal man være med venner, men du skal ikke prioriter de før familien din.

Skrevet

Trodde uttrykket het "party in my pants, jeg da.. Men uansett..

Utrolig respektløst og kvalmt! Jeg hadde klikka sidelengst, og man skal ikke se bort ifra at jeg hadde erklært 3.verdenskrig..

Anonym poster: bc14f876bb11c147c1554e0503c1165e

Skrevet

Trodde uttrykket het "party in my pants, jeg da.. Men uansett..

Utrolig respektløst og kvalmt! Jeg hadde klikka sidelengst, og man skal ikke se bort ifra at jeg hadde erklært 3.verdenskrig..

Og nå leste jeg resten av det du skrev, og vet du.. Det virker ikke som han ønsker et familieliv. Han vil være fri som fuglen og styre sin egen fritid uten å måtte ta hensyn til noen :(

Her hadde jeg nok gått i tenkeboksen om jeg hadde vært deg..

Skrevet

Du får si til han at heretter skal du skrive at du sklir ned fra stolen på alle profilbilder av kjekkaser.

Skrevet

Skjønner at jeg skal være glad gubben ikke har Facebook.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...