Gjest Kira bjeffer! Skrevet 27. april 2013 #26 Skrevet 27. april 2013 Kjæresten er whisky-entusiast ... og har nok smittet meg litt ... whisky er godt, is er godt, sammen må det bli nammenam Da tror jeg kjæresten din og mannen min hadde kommet godt overens. Jeg aner ikke hvor mange forskjellige typer med whisky mannen har i vinkjelleren, men det er mange (kjenner jeg er litt redd for å finne ut antallet). Ønsker seg aldri noe annet enn det til f.eks bursdager og jul.
Poteto Skrevet 27. april 2013 Forfatter #27 Skrevet 27. april 2013 Åh Du godeste som jeg savner å gå ut!! Kjæresten kommer seeeent i kveld. Nå DiB'er jeg, ser på "Sex and the City"-filmen på DVD og spiser Ben&Jerry's ;-) hehe! Fått med meg du liker den isen Kanskje den bør prøves Den et fantastisk! Jeg har vært laktoseintolerant siden jeg var 11-12 år. Etter at jeg ble gravid har intoleransen forsvunnet (ikke uvanlig i følge fastlegen). Det er kjempestas å f.eks. kunne spise is, drikke sjokolademelk og kose meg med bananmilkshake uten å bli dårlig Eg er laktoseintolerant, men litt tåler eg. Så noen skeier må vell gå ann
Poteto Skrevet 27. april 2013 Forfatter #28 Skrevet 27. april 2013 Her er det party i dag!! Jeg har funnet 2 nye typer eplemost jeg kan smake på mens jeg ligger på sofaen i slækkebukse, og mannen griller middag!! Tar det helt av så kan det hende jeg tar frem strikketøyet, og gjør ferdig vognpose prosjektet mitt... Ok, jeg kunne "drept" noen for en flaske prosecco, og litt glamfaktor... Hehe! Skal ikkje være lett Men kos deg med eplemost! Godt det og
Mammaaaaaa Skrevet 27. april 2013 #29 Skrevet 27. april 2013 Først ta meg et bad når ungene er lagt, så legge meg i rent sengetøy og se film og spise digg! I senga!!! Hihi! (Mannen er ikke hjemme så idag gjør jeg akkurat det jeg har lyst til!!)
Frøken Ubesluttsom Skrevet 27. april 2013 #30 Skrevet 27. april 2013 Skal til et vannepar på brettspillkveld, saqmmen med et annet vennepar. Det blir koselig. Jeg er veldig glad i å spille brettspill. Kanskje blir det en dram eller to også.. Hvem vet..?
MammantilNurket Skrevet 27. april 2013 #31 Skrevet 27. april 2013 Åh Du godeste som jeg savner å gå ut!! Kjæresten kommer seeeent i kveld. Nå DiB'er jeg, ser på "Sex and the City"-filmen på DVD og spiser Ben&Jerry's ;-) hehe! Fått med meg du liker den isen Kanskje den bør prøves Den et fantastisk! Jeg har vært laktoseintolerant siden jeg var 11-12 år. Etter at jeg ble gravid har intoleransen forsvunnet (ikke uvanlig i følge fastlegen). Det er kjempestas å f.eks. kunne spise is, drikke sjokolademelk og kose meg med bananmilkshake uten å bli dårlig Eg er laktoseintolerant, men litt tåler eg. Så noen skeier må vell gå ann Kommer veldig an på dagsform, syklus og hva jeg har spist før på dagen. F.eks. sushi+is=katastrofe
☆☆☆ Skrevet 27. april 2013 #32 Skrevet 27. april 2013 Lisja søv, pizzaen er snart i omnen og den skal etast foran tv med munkholm til.
MammantilNurket Skrevet 27. april 2013 #33 Skrevet 27. april 2013 Kjæresten er whisky-entusiast ... og har nok smittet meg litt ... whisky er godt, is er godt, sammen må det bli nammenam Da tror jeg kjæresten din og mannen min hadde kommet godt overens. Jeg aner ikke hvor mange forskjellige typer med whisky mannen har i vinkjelleren, men det er mange (kjenner jeg er litt redd for å finne ut antallet). Ønsker seg aldri noe annet enn det til f.eks bursdager og jul. Hmm ... det er vel det man kan kalle to alen av samme stykke
Poteto Skrevet 27. april 2013 Forfatter #34 Skrevet 27. april 2013 Åh Du godeste som jeg savner å gå ut!! Kjæresten kommer seeeent i kveld. Nå DiB'er jeg, ser på "Sex and the City"-filmen på DVD og spiser Ben&Jerry's ;-) hehe! Fått med meg du liker den isen Kanskje den bør prøves Den et fantastisk! Jeg har vært laktoseintolerant siden jeg var 11-12 år. Etter at jeg ble gravid har intoleransen forsvunnet (ikke uvanlig i følge fastlegen). Det er kjempestas å f.eks. kunne spise is, drikke sjokolademelk og kose meg med bananmilkshake uten å bli dårlig Eg er laktoseintolerant, men litt tåler eg. Så noen skeier må vell gå ann Kommer veldig an på dagsform, syklus og hva jeg har spist før på dagen. F.eks. sushi+is=katastrofe Ja, samme her!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2013 #35 Skrevet 27. april 2013 Mannen min er ute med en kompis og alle barna er (nettopp) lagt, så nå skal jeg slenge bena på bordet og sløve med internett og tv en liten stund, før jeg skal male siste veggen i gangen. Deretter tenkte jeg faktisk å ta kvelden, for jeg har sovet ALTfor lite den siste uken. Gjesp! Har saftis i frysen som jeg er litt fysen på, men er ennå mett etter kveldsmat, så me lyt sjå... ;-) Ha en flott kveld, folkens! :-D Anonym poster: bcf64fcd3d49df55a399c2e28d62c1db
Poteto Skrevet 27. april 2013 Forfatter #36 Skrevet 27. april 2013 Først ta meg et bad når ungene er lagt, så legge meg i rent sengetøy og se film og spise digg! I senga!!! Hihi! (Mannen er ikke hjemme så idag gjør jeg akkurat det jeg har lyst til!!) Høres fantastisk ut! Det burde eg og gjort, men mangler badekar!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2013 #37 Skrevet 27. april 2013 Ungene er dydusjet og sovnet i min seng i kveld :-) mannen jobber og jeg skal kose meg med et par øl, ostepop og "country strong" filmen på tv :-). Bra film sett drn før! Anonym poster: d01ecf3738a0b82a8dc1d47ccc85af05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå