Gå til innhold

Kva er planen deres i kveld da damer/menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det sofa sliting med litt cola og chips. Og kanskje eit kinderegg :P

(shit! samvittigheten tok meg med en gang, *hiver den bort*)

:D

Videoannonse
Annonse
Gjest Anybody
Skrevet

Her blir det ut med jentene! Så høye heler er på Sminken er lagt og jeg er på vei til vors. Litt klein fra i går onsdag og onsdag, men sånn ble det visst denne uken ;)

Kos deg med godis! Drit i dårlig samvittighet !

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Hiver du bort kinderegget eller samvittigheten ;)

Mannen er på jobb, og jeg skal kose meg med film, cola og nonstop.

Skrevet

Her blir det sofa og pizza etter at jeg var ute på byen i går. Orker egentlig ikke stort mer enn å ligge på sofaen:=)

Anonym poster: f3f4620f05380bca17c480d29d6749ac

Skrevet

Hiver du bort kinderegget eller samvittigheten wink.png

Mannen er på jobb, og jeg skal kose meg med film, cola og nonstop.

Blir vell med samvittigheten :P men burde vell kaste kinderegget ;) Men er kun lørdag en dag i uka! :)

Skrevet

Her blir det ut med jentene! Så høye heler er på Sminken er lagt og jeg er på vei til vors. Litt klein fra i går onsdag og onsdag, men sånn ble det visst denne uken wink.png

Kos deg med godis! Drit i dårlig samvittighet !

Kos deg masse med jentene! Alltid kjekt det! :)

Skrevet

Jeg skal gjøre absolutt ingenting. :D Har vært ute med barna i hele dag, har kost oss masse, er kjempesliten og har kjempegod samvittighet, så det fortjener jeg. :P

Anonym poster: d363a7f671b036c6b948be4c23ee30ab

Skrevet

Snop og ny bok! Gillian Flynn "Flink pike". Noen som har lest den?

Skrevet

Åh Du godeste som jeg savner å gå ut!!

Kjæresten kommer seeeent i kveld. Nå DiB'er jeg, ser på "Sex and the City"-filmen på DVD og spiser Ben&Jerry's ;-)

Skrevet

Snop og ny bok! Gillian Flynn "Flink pike". Noen som har lest den?

Lest litt om den! Si ifra om den er god :)

Skrevet

Kjæresten kommer seeeent i kveld. Nå DiB'er jeg, ser på "Sex and the City"-filmen på DVD og spiser Ben&Jerry's ;-)

hehe! Fått med meg du liker den isen ;) Kanskje den bør prøves ;)

Skrevet

Her ligger nå 5 nybada og slitne barn under 6 år og sover (allerede!), venninnen min er ute å henter ei venninne til og en hel drøss med sushi. :)) helt perfekt jentekveld i vente!

Anonym poster: e27953fea72f5888d0a612636f83e179

Skrevet

Her ligger nå 5 nybada og slitne barn under 6 år og sover (allerede!), venninnen min er ute å henter ei venninne til og en hel drøss med sushi. :)) helt perfekt jentekveld i vente!

Anonym poster: e27953fea72f5888d0a612636f83e179

Hærlligt! Her er ikke barnet på 5 år i nærheten av å være i seng :P

Kos dere!

Skrevet

Skal bare være hjemme foran pcn og tvn som vanlig, og skal passe bikkja til naboen i kveld/natt :-)

Skrevet (endret)

hehe! Fått med meg du liker den isen ;) Kanskje den bør prøves ;)

Den et fantastisk! Jeg har vært laktoseintolerant siden jeg var 11-12 år. Etter at jeg ble gravid har intoleransen forsvunnet (ikke uvanlig i følge fastlegen). Det er kjempestas å f.eks. kunne spise is, drikke sjokolademelk og kose meg med bananmilkshake uten å bli dårlig :D Endret av MammantilNurket
Skrevet

Se litt tv med gutta før de jages i seng kl 9. Mannen i huset er på hyttetur. Så nå gutta er i seng skal jeh holde meg på sofan med febern min, bomullshodet, brus, godis og fjernkontroll!

Skrevet

Pils & popcorn :D Og en film mens jeg venter på at mannen skal komme hjem.

Skrevet

Kvelden skal nytes. Greys i reprise, popcorn og kos med min kjære. :)

Skrevet

Åh, jeg var på meny isted, på leit etter ben&jerry's, men måtte gå skuffet hjem! :( og jeg som ikke har smakt den isen engang men elsker haagendasz (hvordan skrives det?) Cookies and cream så det ble den istedet... Ungene har ikke helt sovnet enda så jeg pusler litt rundt, men med is i tankene :)

Anonym poster: d27801394a73eab5f92841a1e32d4a97

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Nå vet jeg ikke om du bare er champagne-damen, men mannen min har faktisk introdusert meg for litt whisky på isen. Verdt å teste den dagen ungen er ute og puppen er tom.

Skrevet

Her er det party i dag!!

Jeg har funnet 2 nye typer eplemost jeg kan smake på mens jeg ligger på sofaen i slækkebukse, og mannen griller middag!!

Tar det helt av så kan det hende jeg tar frem strikketøyet, og gjør ferdig vognpose prosjektet mitt...

Ok, jeg kunne "drept" noen for en flaske prosecco, og litt glamfaktor... :P

Skrevet

Nå vet jeg ikke om du bare er champagne-damen, men mannen min har faktisk introdusert meg for litt whisky på isen. Verdt å teste den dagen ungen er ute og puppen er tom.

Kjæresten er whisky-entusiast ... og har nok smittet meg litt ... whisky er godt, is er godt, sammen må det bli nammenam :)
Skrevet

Blir hentet om 30 min skal ut og spise og drikke litt.

Skrevet

Her er det party i dag!!

Jeg har funnet 2 nye typer eplemost jeg kan smake på mens jeg ligger på sofaen i slækkebukse, og mannen griller middag!!

Tar det helt av så kan det hende jeg tar frem strikketøyet, og gjør ferdig vognpose prosjektet mitt...

Ok, jeg kunne "drept" noen for en flaske prosecco, og litt glamfaktor... :P

Hear ye, hear ye!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...