Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gratulerer til alle sammen :)

Jeg er 4+4 i dag og har termin 4.januar (ifølge terminkalkulatorer på nett).

Vet noen hvor tidlig man kan gå å ta ultralyd? Jeg skal til legen 7.mai og lurte på om det kanskje

er for tidlig å be om det?

Hvis du skal ta tidlig UL så må du gjøre det privat og betale for det. Da ringer du direkte til klinikken du vil bruke. Vanlig UL gjennom det offentlige er ikke før i uke 17-18. Jeg har bestilt tidlig UL privat, i uke 9. Klinikken jeg skal på kan gjøre UL fra uke 7 og oppover..

Endret av eneleh_

Gratulerer til alle sammen :)

Jeg er 4+4 i dag og har termin 4.januar (ifølge terminkalkulatorer på nett).

Vet noen hvor tidlig man kan gå å ta ultralyd? Jeg skal til legen 7.mai og lurte på om det kanskje

er for tidlig å be om det?

Hvis du skal ta tidlig UL så må du gjøre det privat og betale for det. Da ringer du direkte til klinikken du vil bruke. Vanlig UL gjennom det offentlige er ikke før i uke 17-18. Jeg har bestilt tidlig UL privat, i uke 9. Klinikken jeg skal på kan gjøre UL fra uke 7 og oppover..

Takk skal du ha eneleh :) Da har jeg ihvertfall blitt litt klokere :)

Gratulerer alle januardamer : ) hvordan er formen ? Jeg er trøtt, trøtthet som kommer i bølger. Litt stikkinger nederst ved lysken noen ganger , litt stikkinger i puppene og litt tyngre pupper. De er ikke ømme . Tisser om natten ... Ellers merker jeg ikke noe : ) spent på om kvalmen kommer !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...