Gilette Skrevet 25. april 2013 #26 Skrevet 25. april 2013 Sug lut, pashla, overlord, himmel og hav, lektor doppler, himmel og hav.. og jeg har mine kilder Anonym poster: 8be1dfff3019b11c3f5758ea4f72a6ca Fins det TO himmel og hav? Anonym poster: 97ac04c4c0d1a9c11ddb97057eee5240 Kanskje ett klassisk eksempel på splittet personlighet?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2013 #27 Skrevet 25. april 2013 Jeg håper Elsker livet er en av dem. Hun virker veldig rolig og rettferdig. Anonym poster: 4955a66d14e689f77f675b365d0661e5
Gjest sug lut Skrevet 25. april 2013 #28 Skrevet 25. april 2013 Før denne debatten går over stokk og stein må jeg bare si at det ikke kommer ut. Grunnen til dette er at vi må prøve oss litt frem først, slik at vi ser at det fungerer. Så får dere heller rope ut om dere ser at det ikke fungerer! Jeg har allerede ropt, men gjør det gjerne igjen. Fikk svar fra deg da jeg klaget, men har ikke fått svar på spørsmålet jeg stilte moderator om hvordan vedkommende først kunne påstå at slettede tråder ikke kunne finnes igjen, for så å legg den ut på ny. Vet jeg gjentar meg selv her, men jeg ble kraftig irritert. Jeg visste imidlertid ikke at det var brukere som modererer her inne. Tanken på det må jeg si jeg ikke liker. Det blir helt feil for meg å diskutere med brukere som kan slette trådene mine dersom de ikke liker det jeg skriver. Det var ikke brukermoderatorer her da du ble sletta, Overlord, det har jo kommet først i dag.
Gjest overlord Skrevet 25. april 2013 #29 Skrevet 25. april 2013 Før denne debatten går over stokk og stein må jeg bare si at det ikke kommer ut. Grunnen til dette er at vi må prøve oss litt frem først, slik at vi ser at det fungerer. Så får dere heller rope ut om dere ser at det ikke fungerer! Jeg har allerede ropt, men gjør det gjerne igjen. Fikk svar fra deg da jeg klaget, men har ikke fått svar på spørsmålet jeg stilte moderator om hvordan vedkommende først kunne påstå at slettede tråder ikke kunne finnes igjen, for så å legg den ut på ny. Vet jeg gjentar meg selv her, men jeg ble kraftig irritert. Jeg visste imidlertid ikke at det var brukere som modererer her inne. Tanken på det må jeg si jeg ikke liker. Det blir helt feil for meg å diskutere med brukere som kan slette trådene mine dersom de ikke liker det jeg skriver. Det var ikke brukermoderatorer her da du ble sletta, Overlord, det har jo kommet først i dag. Så det rett etter at jeg postet her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå