Gå til innhold

Hvem tror dere de 6 brukermoderatorene er ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonym poster: 03d95a505e30da2788e30a48a9b4b9f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

here we go......

Anonym poster: 71d4442534fad772f34e7c64a01eeb87

Skrevet

E de så nøge då?

Om de fikser jobben sin så er vel det greit nok.

Skrevet

Før denne debatten går over stokk og stein må jeg bare si at det ikke kommer ut.

Grunnen til dette er at vi må prøve oss litt frem først, slik at vi ser at det fungerer.

Så får dere heller rope ut om dere ser at det ikke fungerer! :)

Skrevet

Sikkert av de 20 mest kjente her. De som sitter her inne dagen lang. Må jo nesten ha noen som er her mer enn en time pr dag naturlig nok :)

Anonym poster: 825c49772e5b0a6da0157e119138ea4c

Skrevet

Sug lut, pashla, overlord, himmel og hav, lektor doppler, himmel og hav.. og jeg har mine kilder ;)

Anonym poster: 8be1dfff3019b11c3f5758ea4f72a6ca

Skrevet

Synes ikke noe om dette. Hva får brukermoderatorene ut av dette? Er det lønna arbeid?

Anonym poster: 8d89aa67354fe77ba1cc1df8c194a47e

Skrevet

Sug lut, pashla, overlord, himmel og hav, lektor doppler, himmel og hav.. og jeg har mine kilder ;)

Tipper også det er noen av dem og at vi kan forvente enda mer spesiell moderering enn før ;)

Skrevet

Tipper også det er noen av dem og at vi kan forvente enda mer spesiell moderering enn før ;)

Om det nå er dem og modereringen er helt på jorde vil de jo bli fjernet, så ser egentlig ikke problemet.

Gjest sug lut
Skrevet

Stemmene i hodet?
Skrevet

Sug lut, pashla, overlord, himmel og hav, lektor doppler, himmel og hav.. og jeg har mine kilder wink.png

Stemmene i hodet?

hehehe... sorry, men tror dette var ditt innlegg nr 6 666.... MÅTTE bare påpeke det ;)

Skrevet

Med tanke på at Sug Lut er 99 år er "han" sikkert for gammal for dem!:P

Gjest sug lut
Skrevet

Sug lut, pashla, overlord, himmel og hav, lektor doppler, himmel og hav.. og jeg har mine kilder wink.png

Stemmene i hodet?

hehehe... sorry, men tror dette var ditt innlegg nr 6 666.... MÅTTE bare påpeke det ;)

The post of the beast :D
Skrevet

Juliea

Anonym poster: 5d0c2f4f984a822567357e1a7205cdcc

Gjest overlord
Skrevet

Før denne debatten går over stokk og stein må jeg bare si at det ikke kommer ut.

Grunnen til dette er at vi må prøve oss litt frem først, slik at vi ser at det fungerer.

Jeg har allerede ropt, men gjør det gjerne igjen. Fikk svar fra deg da jeg klaget, men har ikke fått svar på spørsmålet jeg stilte moderator om hvordan vedkommende først kunne påstå at slettede tråder ikke kunne finnes igjen, for så å legg den ut på ny.

Vet jeg gjentar meg selv her, men jeg ble kraftig irritert. Jeg visste imidlertid ikke at det var brukere som modererer her inne. Tanken på det må jeg si jeg ikke liker. Det blir helt feil for meg å diskutere med brukere som kan slette trådene mine dersom de ikke liker det jeg skriver.

Gjest lykkeliggift
Skrevet

Jeg har allerede ropt, men gjør det gjerne igjen. Fikk svar fra deg da jeg klaget, men har ikke fått svar på spørsmålet jeg stilte moderator om hvordan vedkommende først kunne påstå at slettede tråder ikke kunne finnes igjen, for så å legg den ut på ny.

Vet jeg gjentar meg selv her, men jeg ble kraftig irritert. Jeg visste imidlertid ikke at det var brukere som modererer her inne. Tanken på det må jeg si jeg ikke liker. Det blir helt feil for meg å diskutere med brukere som kan slette trådene mine dersom de ikke liker det jeg skriver.

Sier meg fullstendig enig i dette. Jeg ser ikke hvordan det kan være positivt med brukermoderatorer i det hele tatt.
Skrevet

Det som må ha skjedd her er at det er to forskjellige moderatorer som har svart deg, hvor den ene ikke kunne finne igjen posten.

Og du skulle helt klart fått svar. Uholdbart at du ikke har fått det.

Brukermoderatorene har ikke fått tilgang før i dag, så det er ikke de som har gjort dette. Bare for å understreke det.

Jeg håper du kan bli vant til det. Brukermoderatorene skal heller ikke redigere poster i tråder de selv deltar i. Det er ikke lov for en brukermoderator å moderere et innlegg basert på egen mening. Det må helt klart være brudd på reglene eller spam.

Skrevet

Sier meg fullstendig enig i dette. Jeg ser ikke hvordan det kan være positivt med brukermoderatorer i det hele tatt.

Jeg håper det positive kan være at modereringen blir enda bedre og at vi er mer tilgjengelig. Det bidrar så til at tonen blir bedre, at vi slipper spam og at brukere som ikke forholder seg til reglene får advarsler.

Med brukermoderatorer får vi også moderatorer som kjenner til tonen her inne.

Skrevet

Ser for meg en popularitet konkurranse. Og at modratorer ikke skal moderere tråder de selv deltar i? Hvem passer på det? De kan like gjerne poste anonymt... de mest fremtredende brukerne (som som oftest blir Moderatorer fordi eier føler h*n kjenner dem) deltar jo i de fleste trådene...

Moderatorer burde ikke være brukere og omvendt.

Skrevet

Fins det TO himmel og hav? :o

Anonym poster: 97ac04c4c0d1a9c11ddb97057eee5240

Skrevet

Såvidt jeg vet, er det brukermoderatorer på de aller fleste forum. Det fungerer jo fint, ihvertfall på de forum hvor jeg har vært. Da må det vel fungere fint her inne også.

Jeg tror det blir mer positivt enn negativt.

Anonym poster: 299bbdcfd01fd5d60c40fabd33b5290a

Skrevet

Jeg blåser egentlig fullstendig i hvem disse brukerne er (men antar at det er medlemmer av kosemoseklubben på "krangle"),

Men lurer på om de får betalt for jobben?

Anonym poster: a1c17e34a0f30d1eb9395145268a3195

Skrevet

Jeg blåser egentlig fullstendig i hvem disse brukerne er (men antar at det er medlemmer av kosemoseklubben på "krangle"),

Men lurer på om de får betalt for jobben?

Anonym poster: a1c17e34a0f30d1eb9395145268a3195 signerer. Og de burde ikke få være anonyme.

Anonym poster: 221bd48aec7eb2c31b3e5439e78a653a

Skrevet

De fleste av disse nickene er altfor kontroversielle til å bli valgt ut som moderatorer, vil jeg gjette. Vi er på jakt etter seks aktive, "all-round" brukere som ikke utmerker seg veldig i noen retninger.

Og ja, jeg er en evig nysgjerrig-per, når man annonserer at seks anoynyme brukere her inne er utpekt som moderatorer, begynner jeg selvsagt å lure på hvem det er... :)

Skrevet

Hvordan kvalifiserer man seg til brukermoderator? Hva er kriteriene for å bli utvalgt? Er det tilfeldig eller er det nick som har utmerket seg på en spesiell måte som blir forespurt?

Bare nysgjerrig.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...