Gå til innhold

Januar spirer


Erill

Anbefalte innlegg

Termin 11. januar!

Jeg ser mange er bekymret for et evt. romjulsbarn, og det syns jeg ikke dere skal være. Jeg har ei som er født i romjulen, og det har gått så fint. Vi pleier å samle familien til familiebursdag på selve dagen, mens med barnehager og venner har vi det gjerne i midten av desember. Det er jo ofte at man ikke får feiret på selve dagen uansett om man er født i midten av januar, eller i desember. Syns i grunn det var litt koselig å være på sykehuset i romjulen, og når bursdagen hennes nærmer seg, er det uansett så mye festligheter og kos, at bursdagen ikke kan bli noen nedtur :) Tenkte bare å nevne det. Jeg hadde termin 1. januar med henne, men fødte noen få dager før terminen. Var bare litt skuffa jeg ikke fikk nyttårsbabyen da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da melder jeg meg inn i gruppen:-) termin 7.januar.. Første gang, så veldig spennende :-)

 

Hei januspire.

 

Jeg er også førstegangsgravid og har termin 7.januar (på min bursdag).

Dersom alt går etter planen og jeg føder på termin, vil jeg få verdens beste bursdagspresang.

Gleder meg utrolig mye. På mandag skal jeg på ultralyd, og jeg håper jeg får se og høre min lilles hjertebank.

Endret av Anaira
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har iflg kalkulatoren termin 18 januar! Men går å bekymrer meg. Hadde Blighted Ovum i November, måtte ta medisinsk abort- oppdaget det i uke 9-10. Tom fostersekk.. Til tross at gravid hormonene herjet helt frem til jeg tok UL. Så jeg kunne ikke gjettet meg til det overhodet. Denne gangen har jeg like mye symptomer, og er i tillegg ufattelig kvalm. Legen sier at de som har sterk kvalme sjelden aborterer. Har lest det på nettet og.

 

Er det noen som har hatt sterk kvalme i et tidligere svangerskap, men har abortert likevel?

 

Spent på svar, jeg er ny her inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke opplevd tom forstersekk selv, men da jeg var hos akupunktør på torsdag, sa hun sykepleieren/akupunktøren det samme som legen din. Kvalme kan være et tegn på at spiren har festet seg skikkelig! Så kanskje du må prøve å tenke positivt? Du får sikkert tidlig ultralyd? Må være vanskelig å vente med å vite om det er noen spire der inne, eller ei.

Håper på det beste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen og gratulerer så mye til alle som fikk positiv :D

 

Jeg er ikke fra Norge, så unnskyld meg for jeg skriver mange feil.

Jeg er gravid for den første gang og jeg er 6+2.

Gleder meg masse!!! Temin er 20/01 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei jenter :)

Førstegangs gravid her! Er 7+4 idag og foreløpig termin 20/01-14! Blir morro å følge alle her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her ventes å en liten knøtte! Testet meg først hjemme idag, så en tur til legen for å få dette bekreftet da jeg sliter med PCOS. Dette kom som et sjokk idag.. Jeg har enda ikke ord. Hadde egentlig slått meg til ro med at jeg aldri kom til å bli mamma, men nå..... Nå kom lykken min vei å <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...