Gå til innhold

Januar spirer


Erill

Anbefalte innlegg

Nordine. Så kjipt å høre. Sender over en varm klem. Håper spiren klorer seg fast neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Melder meg på her jeg også foreløping beregniner blir termin 7 januar.

Har en gutt på 18 mnd. Litt rart å tenke på at det snart blir en til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fick reda på för en uke siden att jeg er gravid. Har termin 4:e januar så melder meg inn her jeg å ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 januar var det visst termin var :)

 

Krysser fingrene for mange januar bebsiser!!

 

Hvordan er formen da damer? Jeg er litt små trøtt og sulten, venter på kvalmen... kommer nok i uke 6 tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei, ny her inne :-) fikk positiv test i dag etter laaaaaang tids prøving :-/

Håper spiren sitter godt der inne no :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 januar var det visst termin var :)

 

Krysser fingrene for mange januar bebsiser!!

 

Hvordan er formen da damer? Jeg er litt små trøtt og sulten, venter på kvalmen... kommer nok i uke 6 tenker jeg...

 

Gratulerer så mye:o) Jeg er straks i uke 7 nå,med termin 4 januar:o) Jeg er mye trøtt, sover 10-12 timer hver dag, sulten som fy (lagt på meg ett par kg grunnet det høye matintaket mitt, hehe) og har litt mensensmerter fra og til. Noe morgenkvalm også men ikke noe nevneverdig egentlig;o) Krysser fingrene for at kvalmen holder seg unna;o)

 

Lykke til videre:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satser på å melde meg inn her jeg også, selv om det er veldig tidlig. Fikk svakt positivt resultat idag, 10 dpo, med beregnet termin 27 januar. Jeg har en sønn på 9 mnd fra før av, så det blir nok en tøff periode når neste barnet forhåpentligvis kommer! Men jeg gleder meg helt utrolig til å gi han en lillesøster eller lillebror :-) :-)

Gratulerer så mye til alle sammen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! :D Også er det bare 7 dager mellom termindatoene ;) Blir det ditt første barn? Hvor gammel er du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg også inne her:) Tok en test 2 mai og den var negativ, men testet meg på nytt 10 mai og den var postiv med ukesidikator som viste 2-3 uker, tok en ny en 11 mai og den viste det samme. For å være på den sikre siden tok jeg en i dag også som viste det samme ;) noen som har erfaring med clearblue med ukesidikator? Av legen har jeg fått foreløpig termin 4 januar. Men jeg er vel ikke så mye som 6 uker på vei?? Dette er min første og derfor hundre spørsmål ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! :D Også er det bare 7 dager mellom termindatoene ;) Blir det ditt første barn? Hvor gammel er du? :)

 

Jeg er 34 år og venter barn nummer 3 :wub: Har en gutt på 5 og en jente på 2,5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg inn her.. :) Termin 22. januar i følge terminkalkulator hos jordmorsiri.no.. ;) Det er første gang, og veldig spennende.. Svært ønsket, så håper spiren forblir der frem til januar.... Klarer ikke helt å være så super glad, for jeg går å bekymrer meg for at det blir abort..

 

Men krysser fingre og alt annet som kan krysses både for meg og for dere andre.. :D:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! :) Jeg går også rundt å bekymrer meg for dette, og tror det er mange som gjør det de første ukene. Men det er jo størst sannsynlighet for at det går bra da! Ønsker deg lykke til ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 mai begynte jeg å blø :( Har nå blødd i 3 døgn, men det har stoppet nå. Er så lei meg, og så er det jo typisk at dette skjer i pinsen og jeg må vente helt til tirsdag før jeg kan bestille meg ultralyd. Har googlet meg i hjel på emnet og jeg ser jo at det er flere som blør i løpet av svangerskapet og at det kan gå bra. Men når jeg blør i 3 døgn ( kun friskt blod, ingen klumper) så er det vel over ut for denne gang tenker jeg. Noen andre som har dette har skjedd med? Holder dere oppdatert til uka.

Endret av power puff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 mai begynte jeg å blø :( Har nå blødd i 3 døgn, men det har stoppet nå. Er så lei meg, og så er det jo typisk at dette skjer i pinsen og jeg må vente helt til tirsdag før jeg kan bestille meg ultralyd. Har googlet meg i hjel på emnet og jeg ser jo at det er flere som blør i løpet av svangerskapet og at det kan gå bra. Men når jeg blør i 3 døgn ( kun friskt blod, ingen klumper) så er det vel over ut for denne gang tenker jeg. Noen andre som har dette har skjedd med? Holder dere oppdatert til uka.

 

Hei power puff. Jeg har aldri vært borti noe lignende og kan dermed dessverre ikke være til mye hjelp, men jeg håper at alt er bra med den lille. Du får holde oss oppdatert såfremt du ønsker dette. Masse lykke til. Jeg tenker på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har hatt 3 spontanaborter så lang i år, og er nå gravid igjen :-) Spontanabortene var ganske udramatiske. Blødde 3-5 dager, friskt blod og hadde noe vondt i ryggen da. Alle gangene i uke 5-6. Jeg ble i grunnen ikke lei meg fordi jeg følte det var for tidlig og usikkert å innstille seg mentalt på at det var en baby der, for det er jo bare et befruktet egg. Det er ikke at jeg er kald og ufølsom, men kanskje en innstilling jeg har hatt for å beskytte meg selv. Det har bare vært helt utrolig at jeg faktisk har blitt så lett gravid på alle forsøkene. Men jeg blir skikkelig gretten hvis jeg må igjennom alle disse symptomene en fjerde gang for moroskyld! Så jeg håper inderlig at denne lille spiren vil gro til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lica86: akkurat der er jeg nå, uke 5 begynte jeg å blø, kun frisk blod uten klumper. ingen særlige smerter. Hadde du klumper eller bare blod de gangene du hadde SA? typisk at det skjer når det er 4 dager fri og jeg ikke får kontaktet lege :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Power Puff! Hvis du ikke har noen smerter, men kun blod så skal du ikke miste håpet riktig enda. Fremdeles mulighet for at du kun har en ufarlig blødning, som kan oppstå dersom flere egg har blitt befruktet. Da er det på en måte disse som faller ut. Men jeg er ingen ekspert! Det jeg gjorde var å bestille tidlig ultralyd hos gynekolog, og si i fra om blødning i svangerskapet. Da får du det dekket og med god oppfølging. Jeg har lest dette med klumper i blodet, men så ikke at jeg hadde det, så jeg var veldig usikker. Men jeg hadde vondt i korsryggen og smerter i underlivet dagene før blødningene kom. Blødde aldri mye, holdt med truseinnlegg. Jeg håper det ikke er en spontanabort du har. Prøv å slappe av og ikke ta noen gleder eller sorger på forskudd! Det er uansett ikke noe man får gjort. Hold oss oppdatert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG jeg fikk positiv test i dag :) :)

 

Så da har jeg akkurat kommet meg innafor januar med termin den 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hiver jeg meg på denne januargjengen.

Er førstegangsgravid og termin foreløpig er 20.januar :-).

Har allerede symptomer som kvalme og hva jeg mener er i overkant ømme pupper/brystvorter.

Noen flere der ute med symptomer så tidlig i svangerskapet (er 5+2)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...