Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

da har lille spiren vist seg på testen :) så da håper jeg den sitter der i di neste 9mnd :)

Hei.

Gratulerer så mye til deg!! :D

Fikk positiv test i dag jeg også!

Krysser fingrene for at spirene sitter :-)

takk :) å gratulere selv :)

vi får krysse fingre og tær får at di sitter :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144041554-januar-spirer/#findComment-145285148
Del på andre sider

Annonse

Sliter med å rekne ut hvor mange uker jeg er på vei, hvor kan jeg finne en slik terminkalkulator o.l? Prøvde google, men fant ingenting spes..:-)

Prøv babyverden sin terminkalkulator eller kalkulatoren her hos barn i magen. Jeg skal finne linkene til deg ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144041554-januar-spirer/#findComment-145293255
Del på andre sider

GRATULERER SÅ MYE JENTER, noe så fantastisk:)

Klarer ikke helt å tro dette, men jeg fikk positiv test selv i dag! Fortsatt føles det litt uvirkelig, kan jeg ha sett feil?! (streken var ganske sterk egentlig)... Klarer ikke helt å tro det, etter 1års prøving hvorav mannen fikk påvist lav motilitet (13%) på sædcellene sine denne mnd (prøven ble tatt bare ett par dager før min eggløsning også)..

Håper alle spirene her inne klamer seg fast:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144041554-januar-spirer/#findComment-145294163
Del på andre sider

så fint å se at det har klaffet for så mange :) vi får krysse fingrene for at alle spirene sitt trykt i alle magene til tiden er inne :) kjenner selv at jeg gleder meg som et barn på julaften, selv om detter er nr 3 :) like spenneende vær gang :wub: så nå gleder jeg meg bare til min mann kommer hjem for sesongen, slik at jeg kan fortelle dn godte nyheten til han :) må jo bli den beste bursdagsgaven som finnes ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144041554-januar-spirer/#findComment-145294320
Del på andre sider

Annonse

Klarer ikke helt å tro dette, men jeg fikk positiv test selv i dag! Fortsatt føles det litt uvirkelig, kan jeg ha sett feil?! (streken var ganske sterk egentlig)... Klarer ikke helt å tro det, etter 1års prøving hvorav mannen fikk påvist lav motilitet (13%) på sædcellene sine denne mnd (prøven ble tatt bare ett par dager før min eggløsning også)..

Gratulerer så mye!!:-) spes gøy at dere har fått det til etter mye prøving som du sier:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144041554-januar-spirer/#findComment-145295760
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!:-) spes gøy at dere har fått det til etter mye prøving som du sier:-)

Tusen takk, gratulerer så mye selv også:) Dette er spennende altså:D

Foreløpig termin er 4 januar:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144041554-januar-spirer/#findComment-145295958
Del på andre sider

Tusen takk, gratulerer så mye selv også:) Dette er spennende altså:D

Tusen takk, 4 januar her også!:-) håper på januar og ikke desember.. Blir kjipt å sende barnet av gårde på skolen i en alder av 5,5 år istedenfor 6,5 år!:-) hehe, allslags bekymringer en skal ha..;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144041554-januar-spirer/#findComment-145296247
Del på andre sider

Tusen takk, gratulerer så mye selv også :) Dette er spennende altså :D

Tusen takk, 4 januar her også!:-) håper på januar og ikke desember.. Blir kjipt å sende barnet av gårde på skolen i en alder av 5,5 år istedenfor 6,5 år!:-) hehe, allslags bekymringer en skal ha..;-)

hehe det har jeg faktisk tenkt på også. haha i tillegg har jeg tenkt at det er kjedelig for barnet å ha bursdag i romjulen med tanke på bursdagsselskap. Hvis man skal ha det før jul tenker jeg at ingen kommer pga stress i forhold til julen. Tenker også det blir kjedelig å flytte bursdagen til uti januar om man er født i rom julen, leeeenge etter man har hatt bursdag. hehe :)

4 januar du også, så moro å høre :o) har du noen symptomer ennå elelr?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144041554-januar-spirer/#findComment-145296283
Del på andre sider

4.januar her også :) Kanskje jeg får en fin bursdagsgave (7.januar), eller kanskje mannen min får det (31.desember).

.

Når det kommer til skole hadde jeg to gutter i klassen som var født sent i desember som da i prinsippet var 1 år eldre enn oss. Jeg selv er som sagt født tidlig januar og var eldre enn de fleste, og min bestevenninne hadde bursdag 31.desember samme år som meg, noe som gjorde henne yngst i klassen. Det eksisterte INGEN vesentlige forskjeller mellom oss skolemessig. Vi var alle like flinke, så jeg bekymrer meg ikke. Men allikevel så håper jeg at jeg får et januar barn som meg selv :)

Vi blir vel alle steinbukker i min lille familie. Hehe...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144041554-januar-spirer/#findComment-145296467
Del på andre sider

4.januar her også :) Kanskje jeg får en fin bursdagsgave (7.januar), eller kanskje mannen min får det (31.desember).

.

Når det kommer til skole hadde jeg to gutter i klassen som var født sent i desember som da i prinsippet var 1 år eldre enn oss. Jeg selv er som sagt født tidlig januar og var eldre enn de fleste, og min bestevenninne hadde bursdag 31.desember samme år som meg, noe som gjorde henne yngst i klassen. Det eksisterte INGEN vesentlige forskjeller mellom oss skolemessig. Vi var alle like flinke, så jeg bekymrer meg ikke. Men allikevel så håper jeg at jeg får et januar barn som meg selv :)

Vi blir vel alle steinbukker i min lille familie. Hehe...

Enda en 4 januar spire, så moro:D Blir en flott bursdagsgave for dere begge to dette da:) har dere barn fra før elelr er dette første? For min del er dette første graviditeten:)

Spennende det du sier vedrørende skole og alder. hehe tenk at vi bare er rundt 4 uker på vei, å her sitter vi å tenker på skolealder allerede. hehe. Tror nok ikke alltid det trenger å bety noe om man er eldst eller yngst i klassen, mens andre ganger har det noe å si. Men det kan jo være tilfeldigheter også, som ikke går på om man er januar barn eller desember barn:).

Krysser fingre og tær for at dette kommer til å gå bra jenter:) Vi har en spennende tid i møte:D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144041554-januar-spirer/#findComment-145296946
Del på andre sider

Enda en 4 januar spire, så moro:D Blir en flott bursdagsgave for dere begge to dette da:) har dere barn fra før elelr er dette første? For min del er dette første graviditeten:)

Spennende det du sier vedrørende skole og alder. hehe tenk at vi bare er rundt 4 uker på vei, å her sitter vi å tenker på skolealder allerede. hehe. Tror nok ikke alltid det trenger å bety noe om man er eldst eller yngst i klassen, mens andre ganger har det noe å si. Men det kan jo være tilfeldigheter også, som ikke går på om man er januar barn eller desember barn:).

Krysser fingre og tær for at dette kommer til å gå bra jenter:) Vi har en spennende tid i møte:D

Ja, vi gleder oss masse. Dette blir den perfekte bursdagsgaven :)

Dette er også min første graviditet, så alt er nytt, spennende og litt skummelt. Google og forumet her blir brukt flittig for å si det slik. Jeg har lest om alt fra sovestillinger, til hvor lenge barna skal sove, barnehage/skole... osv. selv om jeg vet at dette evt. er veldig lenge til jeg må ta stilling til. Jeg klarer ikke å fokusere på noe annet, og jeg har en eksamen om mindre en ei uke til. Det er vel ikke så mye jeg kan gjøre med det.

Jeg håper inderlig at dette går veien for oss alle :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144041554-januar-spirer/#findComment-145296979
Del på andre sider

hehe det har jeg faktisk tenkt på også. haha i tillegg har jeg tenkt at det er kjedelig for barnet å ha bursdag i romjulen med tanke på bursdagsselskap. Hvis man skal ha det før jul tenker jeg at ingen kommer pga stress i forhold til julen. Tenker også det blir kjedelig å flytte bursdagen til uti januar om man er født i rom julen, leeeenge etter man har hatt bursdag. hehe :)

4 januar du også, så moro å høre :o) har du noen symptomer ennå elelr?

Hehe, godt å høre jeg ikke er alene med å tenke på slikt;-)

Ja blir spennende å se om UL termin blir noenlunde lik, kjedeli om den blir skrudd til 20 januar..:-/ da er det jo nesten slik at jeg ikke er gravid enda..:-) husker terminen min med førstemann var 10 feb, men ul timen førte til termin 22 feb og prinsessa kom 29 feb!!:-/ krysser fingrer å tær:-)

Når det gjelder symptom så er jer mere trøtt om morgenen, kunne tenke meg å sove myyye lenger:-) og ømme bryst.. Ellers lite.. Du da?:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144041554-januar-spirer/#findComment-145297427
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...