Gå til innhold

Det styggeste navnet jeg har hørt

Anbefalte innlegg

Gjest colorina
Skrevet

Og det var faktisk ikke meningen å signere med anonym #25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gorm

Anonym poster: 69465ec30959414eca26fd1f16bb40e5

Skrevet

Hva er det som gjør at voksne mennesker har glede av å sitte på et forum og ramse opp navn de synes er de styggeste?

Anonym poster: 88bcd3b21594db3d68b0235eca417308

Det har jeg lurt på mange ganger. Og tråder av denne typen kommer igjen og igjen.

Tipper disse damene er/har vært mobbere. Og man lurer på hvorfor barn mobber??? Når voksne snakker sånn om andre...Så hva tror du barna til disse gjør? Jeg blir faktisk kvalm.

Anonym poster: 20412c9d99e3aebf90a56fe089c05579

Skrevet

Dette handler om smak og hvilke navn man liker, sier vel ikke noe om hvor kompetent man er som forelder vel?

Jeg elsker navnet tyra som noen nevnte tidligere. Hadde jeg hatt en jente i magen skulle hun hete det. Tar meg ikke nær av at noen på dette forumet misliker det!

Er lite glad i ernst, lorns, britt og aud..

Anonym poster: 5e81ba9e5490dc9f9e1c4187cc634159

Skrevet

Dette handler om smak og hvilke navn man liker, sier vel ikke noe om hvor kompetent man er som forelder vel?

Jeg elsker navnet tyra som noen nevnte tidligere. Hadde jeg hatt en jente i magen skulle hun hete det. Tar meg ikke nær av at noen på dette forumet misliker det!

Er lite glad i ernst, lorns, britt og aud..

Tyra er et hundenavn.....

Anonym poster: 6c6bd2e9360dd5a68c4d4d9e6361cc6f

Gjest @---;-
Skrevet

Jeg elsker denne typen tråder. For da veit jeg at hvis min usikker 12 år gammle sønn/datter googler navnet sitt så får de vite for et stygt navn de har.

Veldig gjennomtenkt og veldig voksent gjort. Dere vil ikke starte diskusjonen om hvor stygt det er med briller, regulering, freiner, rødt hår, osv også?

Nei, la oss som utgir oss for å være voksne begynne å oppføre oss som voksne...

Skrevet

Navnet skjemmer ingen..... er det vel noe som heter.

Skrevet

Er enig at det et trist om noen får så usikre barn at de må google navnet sitt og tro på at det er stygt om det finnes i en tråd som denne..

Skrevet

Ja stakkars barn. Get the fuck over it, ladies. Er vel ingen som tvinger dere inn på denne tråden. Og hvis dere er redde for at barna deres skal bli traumatisert av DETTE så har dere rimelig mye spennende i vente etterhvert som barna vokser til. For øvrig så er jeg lite glad i norrøne guttenavn. Brage, brede, brynjar, borgar.. Er ikke min personlige stil nei.

Anonym poster: 6e9f55a56da69e0955b8b2a0a3caf1f6

Skrevet (endret)

Modulf og Gunnar er de minst sjarmerende guttenavnene jeg veit om. Uten helt å vite hvorfor. Men jeg aksepterer at andre syns de er fine, og jeg kjenner mennesker som heter det. Som er ålreite.

Og Jeanette er et jentenavn jeg missliker sterkt. (har med assosiasjoner og erfaringer å gjøre)

Hvorfor kan man ikke ytre sin mening om hva mans syns er stygt, så lange det er helt greit å ytre en mening om hva en syns er fint. Vi er alle forskjellige, men ytringsfrihet har vi alle sammen.

Endret av Scaniabusslastebilmjau
Gjest colorina
Skrevet

Det handler vel ikke om å være redd for at barna skal bli traumatisert av å google navnet sitt. Men det vil garantert virke sårende hvis du finner navnet ditt i denne tråden og allerede blir ertet for navnet ditt på skolen. Og jeg forstår fremdeles ikke hvorfor voksne mennesker ikke er opptatt av andre ting enn hvilke navn de har hørt som er styggest. Men meg om det.

Skrevet

Leste i en navnebok, der kom bergsvein opp. huff og huff ;)

Skrevet

Tjostolf. Ingen over, ingen ved siden. Og hvis han googler navnet sitt, er det vel ikke denne tråden han henger seg mest opp i ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...