Gå til innhold

Det styggeste navnet jeg har hørt


Anbefalte innlegg

Skrevet

er Laurine. Virker som det er litt poppis om dagen. På vei til å bli.

 

Anonym poster: b81638c7eb838ead3383631c6aa2c23d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kun hørt det en gang jeg. Men syns ikke det er så stygt.

Skrevet

Jeg synes færder er det styggeste navnet jeg har hørt.

 

Anonym poster: 4d6abf3d3f4ea2d1d9167a9b4d45e2ee

Skrevet

Laurine?? Hvordan uttales det? Rett frem? Eller Lauriiin, LAUriN?

Skrevet

Tekla er det styggeste navnet jeg har hørt. Jentenavn.

Skrevet

Om vi skal holde oss til mote så må det være Lerke.

Stakkars små som får et så tåpelig navn. En blanding av fugl og alkohol.

 

Anonym poster: 5d27c91dd92d4c8fffeeb9ce5822a3e1

Skrevet

Lykke er det styggeste jentenavnet jeg vet om. Det er ikke et navn, men en tilstand. Av guttenavn er navn i kategorien Robert, Steffen, Tommy, Jonny, Jimmy osv mindre pene.

 

Anonym poster: 6c6bd2e9360dd5a68c4d4d9e6361cc6f

Skrevet

Synes Laurine var ganske pent :) Aldri hørt det før... Uttales det Lauriin tro?

 

Anonym poster: 7d04255ed6a03097a70497e4aca4bdaa

Skrevet (endret)

Lykke er det styggeste jentenavnet jeg vet om. Det er ikke et navn, men en tilstand. Av guttenavn er navn i kategorien Robert, Steffen, Tommy, Jonny, Jimmy osv mindre pene.

 

Anonym poster: 6c6bd2e9360dd5a68c4d4d9e6361cc6f

Haha, der ramset du jo opp hele Tveita borettslag.

Jeg ville faktisk kalle datteren min Lykke Evelina , syntes lykke er et nydelig navn jeg.

Jeg syntes Iben er et av de "styggeste" . På en jente, altså

Endret av Skeptisimo
Skrevet

Sture synes jeg er stygt!

 

Anonym poster: 9f43fc207c9387884fbaa17c5bc0d651

Skrevet

Skjalg er superstygt synes jeg... Stakkars unger som heter det!

 

Anonym poster: 68ea52e095b98077d59000009a1229ec

Skrevet

Skjalg er superstygt synes jeg... Stakkars unger som heter det!

 

Anonym poster: 68ea52e095b98077d59000009a1229ec

Enig!! Gyselig.
Skrevet

Erle er drit stygt

 

Anonym poster: 884696a025b58432bed76d1d7be07779

Skrevet

Lykke er det styggeste jentenavnet jeg vet om. Det er ikke et navn, men en tilstand. Av guttenavn er navn i kategorien Robert, Steffen, Tommy, Jonny, Jimmy osv mindre pene.

 

Anonym poster: 6c6bd2e9360dd5a68c4d4d9e6361cc6f

Haha, der ramset du jo opp hele Tveita borettslag.

Jeg ville faktisk kalle datteren min Lykke Evelina , syntes lykke er et nydelig navn jeg.

Jeg syntes Iben er et av de "styggeste" . På en jente, altså

Jeg synes Iben er et flott navn! Vet om ei som heter det. Tok litt tid før jeg ble vant med det, men nå liker jeg det kjempegodt :)

 

Anonym poster: ebcff4cd551d61657965e46346949222

Skrevet

Iben ble fint når jeg ble vant til det. Tyra derimot er fælt :(

 

Anonym poster: 3eb84ff6ac4dc098382a583aca3412b5

Skrevet

Liker ikke Saga. Men kan hende pga en pub heter det her jeg bor, så forbinder det med alkispuben i byen :P

 

Anonym poster: 845e96bbbded90933b152c712553c986

Skrevet

Ei venninne av meg valgte navnet Kåre-Harry til sin sønn...gutten er en sjarmør på 15 nå, men navnet er ikke så sjarmerende synes jeg.

 

Anonym poster: e95328663a7477f2e759fb7d12453ac1

Skrevet

Jeg synes idun er et grusomt navn. Samme med maximillian...

 

Anonym poster: 9a431f229e04a9b8b9daa19be82dcb2c

Skrevet

Nora..syltetøy.

 

Anonym poster: 10d72f5571395c4555db869035617c44

Skrevet

Maximillian er vel et av de verste jeg hører. Maximillian Hansen, Olsen eller Johansen... Da er det noen som har misforstått en god del, mener jeg.

 

Det gjelder vel forsåvidt de fleste overpompøse navn, forresten.

 

Anonym poster: d366cb101f9a991e4bf7e717c0d1876d

Skrevet

Laurine er ikke det verste jeg har hørt..

 

Vet om en som døpte sønnen sin Keylon. DET er fælt,det.

Hun er norsk, faren er norsk. Men hun er ung mor da, så det kan jo forklare litt.

 

 

Anonym poster: 3126fb832d53a23876770ad2bf8f852b

Skrevet

Harley er det styggeste guttenavnet jeg vet om.....

 

Anonym poster: 8a20a596656e090c2d86c0ca9bdbce12

Skrevet

Jeg kjenner en gutt som heter Kvive. Det er virkelig stygt, høres ut som kvise...

 

Anonym poster: ca0f4f2a44446e2e51d2aa870d004281

Skrevet

mentz er et av de navnene jeg ikke har sansen for. uttales mens, og alt jeg tenker er mensblod. hoho..

Skrevet

Hva er det som gjør at voksne mennesker har glede av å sitte på et forum og ramse opp navn de synes er de styggeste?

 

Anonym poster: 88bcd3b21594db3d68b0235eca417308

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...