Anonym bruker Skrevet 23. april 2013 #1 Skrevet 23. april 2013 er Laurine. Virker som det er litt poppis om dagen. På vei til å bli. Anonym poster: b81638c7eb838ead3383631c6aa2c23d
Frøken Ubesluttsom Skrevet 23. april 2013 #2 Skrevet 23. april 2013 Kun hørt det en gang jeg. Men syns ikke det er så stygt.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2013 #3 Skrevet 23. april 2013 Jeg synes færder er det styggeste navnet jeg har hørt. Anonym poster: 4d6abf3d3f4ea2d1d9167a9b4d45e2ee
Dahleramp1981 Skrevet 24. april 2013 #4 Skrevet 24. april 2013 Laurine?? Hvordan uttales det? Rett frem? Eller Lauriiin, LAUriN?
Birben Skrevet 24. april 2013 #5 Skrevet 24. april 2013 Tekla er det styggeste navnet jeg har hørt. Jentenavn.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #6 Skrevet 24. april 2013 Om vi skal holde oss til mote så må det være Lerke. Stakkars små som får et så tåpelig navn. En blanding av fugl og alkohol. Anonym poster: 5d27c91dd92d4c8fffeeb9ce5822a3e1
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #7 Skrevet 24. april 2013 Lykke er det styggeste jentenavnet jeg vet om. Det er ikke et navn, men en tilstand. Av guttenavn er navn i kategorien Robert, Steffen, Tommy, Jonny, Jimmy osv mindre pene. Anonym poster: 6c6bd2e9360dd5a68c4d4d9e6361cc6f
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #8 Skrevet 24. april 2013 Synes Laurine var ganske pent Aldri hørt det før... Uttales det Lauriin tro? Anonym poster: 7d04255ed6a03097a70497e4aca4bdaa
Bustetroll Skrevet 24. april 2013 #9 Skrevet 24. april 2013 (endret) Lykke er det styggeste jentenavnet jeg vet om. Det er ikke et navn, men en tilstand. Av guttenavn er navn i kategorien Robert, Steffen, Tommy, Jonny, Jimmy osv mindre pene. Anonym poster: 6c6bd2e9360dd5a68c4d4d9e6361cc6f Haha, der ramset du jo opp hele Tveita borettslag. Jeg ville faktisk kalle datteren min Lykke Evelina , syntes lykke er et nydelig navn jeg. Jeg syntes Iben er et av de "styggeste" . På en jente, altså Endret 24. april 2013 av Skeptisimo
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #10 Skrevet 24. april 2013 Sture synes jeg er stygt! Anonym poster: 9f43fc207c9387884fbaa17c5bc0d651
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #11 Skrevet 24. april 2013 Skjalg er superstygt synes jeg... Stakkars unger som heter det! Anonym poster: 68ea52e095b98077d59000009a1229ec
LittLykkelig Skrevet 24. april 2013 #12 Skrevet 24. april 2013 Skjalg er superstygt synes jeg... Stakkars unger som heter det! Anonym poster: 68ea52e095b98077d59000009a1229ec Enig!! Gyselig.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #13 Skrevet 24. april 2013 Erle er drit stygt Anonym poster: 884696a025b58432bed76d1d7be07779
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #14 Skrevet 24. april 2013 Lykke er det styggeste jentenavnet jeg vet om. Det er ikke et navn, men en tilstand. Av guttenavn er navn i kategorien Robert, Steffen, Tommy, Jonny, Jimmy osv mindre pene. Anonym poster: 6c6bd2e9360dd5a68c4d4d9e6361cc6f Haha, der ramset du jo opp hele Tveita borettslag. Jeg ville faktisk kalle datteren min Lykke Evelina , syntes lykke er et nydelig navn jeg. Jeg syntes Iben er et av de "styggeste" . På en jente, altså Jeg synes Iben er et flott navn! Vet om ei som heter det. Tok litt tid før jeg ble vant med det, men nå liker jeg det kjempegodt Anonym poster: ebcff4cd551d61657965e46346949222
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #15 Skrevet 24. april 2013 Iben ble fint når jeg ble vant til det. Tyra derimot er fælt Anonym poster: 3eb84ff6ac4dc098382a583aca3412b5
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #16 Skrevet 24. april 2013 Liker ikke Saga. Men kan hende pga en pub heter det her jeg bor, så forbinder det med alkispuben i byen Anonym poster: 845e96bbbded90933b152c712553c986
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #17 Skrevet 24. april 2013 Ei venninne av meg valgte navnet Kåre-Harry til sin sønn...gutten er en sjarmør på 15 nå, men navnet er ikke så sjarmerende synes jeg. Anonym poster: e95328663a7477f2e759fb7d12453ac1
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #18 Skrevet 24. april 2013 Jeg synes idun er et grusomt navn. Samme med maximillian... Anonym poster: 9a431f229e04a9b8b9daa19be82dcb2c
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #19 Skrevet 24. april 2013 Nora..syltetøy. Anonym poster: 10d72f5571395c4555db869035617c44
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #20 Skrevet 24. april 2013 Maximillian er vel et av de verste jeg hører. Maximillian Hansen, Olsen eller Johansen... Da er det noen som har misforstått en god del, mener jeg. Det gjelder vel forsåvidt de fleste overpompøse navn, forresten. Anonym poster: d366cb101f9a991e4bf7e717c0d1876d
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #21 Skrevet 24. april 2013 Laurine er ikke det verste jeg har hørt.. Vet om en som døpte sønnen sin Keylon. DET er fælt,det. Hun er norsk, faren er norsk. Men hun er ung mor da, så det kan jo forklare litt. Anonym poster: 3126fb832d53a23876770ad2bf8f852b
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #22 Skrevet 24. april 2013 Harley er det styggeste guttenavnet jeg vet om..... Anonym poster: 8a20a596656e090c2d86c0ca9bdbce12
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #23 Skrevet 24. april 2013 Jeg kjenner en gutt som heter Kvive. Det er virkelig stygt, høres ut som kvise... Anonym poster: ca0f4f2a44446e2e51d2aa870d004281
Edelweis Skrevet 24. april 2013 #24 Skrevet 24. april 2013 mentz er et av de navnene jeg ikke har sansen for. uttales mens, og alt jeg tenker er mensblod. hoho..
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #25 Skrevet 24. april 2013 Hva er det som gjør at voksne mennesker har glede av å sitte på et forum og ramse opp navn de synes er de styggeste? Anonym poster: 88bcd3b21594db3d68b0235eca417308
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå