Gå til innhold

Du vet du er mamma når

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du sitter med treåringen (som jeg trodde var ferdig med omgangssyken) på fanget og han spyr utover hele deg. Du tenker at "jaja, sånt skjer"

Hadde det vært noen andre som hadde spydd på meg, hadde jeg nok spydd selv også :P

Fortsett...

Anonym poster: b254e2d868e8d354c792a6b11e55ecad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hele baksetet på bilen er full av smuler :P

Skrevet

Du er jævlig fyllesyk og vil sove, men det vil ikke ungen :}

Anonym poster: 06a0eafe7319538b5520ac76288b5a59

Skrevet

Du ikke bryr deg om det er snørr, bæsj, tiss, oppkast eller sikkel du har på henda

Anonym poster: 7ba564909701d04aa8bd45d20c8e4788

Skrevet

Når det ser ut som ett bombet horehus kl 19 når ungen er lagt, og barnets fortsatt står på ;)

Anonym poster: e746d62c91bc1b8e4edc548c02601e14

Skrevet

Når det ser ut som ett bombet horehus kl 19 når ungen er lagt, og barnets fortsatt står på ;)

Barnetv*

Skrevet

Når din reaksjon til prosjektiloppkast på sofaen er å prøve å fange det i hendene for å hindre flekker......

Skrevet

....og: du følger gjester ut med en pupp ute :lol:

Skrevet

Når du kommer på jobb og har glemt adgangskortet, lommebok og mobil hjemme, men om noen skulle ha behov for bleier, våtservietter eller smokk så er du rette dama å spørre.

Skrevet

Når din reaksjon til prosjektiloppkast på sofaen er å prøve å fange det i hendene for å hindre flekker......

Haha:)

Skrevet

...når du blir så akrobatisk at du går på do og tisser mens du ammer ungen!!!

Det gjorde jeg for et par netter siden, ungen hylte som bare det når jeg forsøkte å koble fra henne, men ikke kunne jeg vente heller. Var imponert over meg selv faktisk.

Skrevet

Når du ikke finner jobbnøkler å adgangskort fordi jenta på 1,5 år har lagt dem i pappas fjellsko;)

Anonym poster: 64729d189a00a260f1621353d0bfbfd6

Skrevet

Mens du rydder roter barnet det ut igjen

Anonym poster: a7f4bb5c2e2df11c80eb9eec57cd877e

Skrevet

Når du går rundt med to ammeinnlegg på den ene puppen og ingen på den andre. Når du sover med klærne på fordi babyen våkner hele tiden og du går rundt med mascara på bare et øye fordi du ikke rakk det andre.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Når du spiser halvtygde brødskorper med den største selvfølgelighet...

Skrevet

Når du i fult alvor sier til treåringen som har hatt uhell "mammaer bryr seg ikke om de blir tisset eller bæsjet på".

Når du syns det er merkelig, nesten litt provoserende, at mannen prioriterer å gå på do selv om han risikerer å vekke babyen. Du selv holder deg som den største selvfølge.

Skrevet

Du er jævlig fyllesyk og vil sove, men det vil ikke ungen :}

Anonym poster: 06a0eafe7319538b5520ac76288b5a59

Øh...?

Anonym poster: 2f7a29b6a3c21c845c2243ea83b11113

Skrevet

Når det virker som det naturligste i verden å fortelle barnet ditt at Legoklossen I K K E skal inn i rompa eller øret på hunden, og at nei, mamma har ikke mistet tissen sin, den bare er sånn..

Skrevet

......når du ber en stille bønn på vei til barnehagen om morgenen om ikke å kræsje bilen siden du ikke har hatt tid til å ta på verken bh eller sokker i vinterskoene.

Skrevet

Når du endelig finner tid til å shoppe litt nytt tøy til deg selv, og kommer hjem med masse nye klær til poden istede...

Gjest Skofantomet
Skrevet

Når det å lakke neglene uten et eneste hakk plutselig er blitt en stor utfordring ;)

Skrevet

Når man er avslappet i støy, men så snart det blir stille spisser man ørene som en livredd kanin.

Skrevet

Når du for en gangs skyld drar i butikken uten baby, rugger du frenetisk på handlevognen (Tatt meg selv i å gjøre det en gang jeg var svært trøtt etter lite søvn. Kan tenke meg at det så snodig ut)

Når du ikke har helt oversikten over navnene til alle i regjeringen, men har stålkontroll på mannskapet til kaptein sabeltann.

Skrevet

... når du av og til føler deg som et pisket skinn og ser ut som du er ti år eldre enn du er. Når du tar deg selv i å føle deg som din egen mor. Når du kjenner øyeblikk av lykke hver eneste dag som visker vekk alle bekymringer og alt slit :)

Skrevet

...når du tar deg i å synge på sanger fra barne-tv mens du lager romantisk middag sammen med mannen etter barnets sengetid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...