Gå til innhold

Hadde dere orket dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri. 3 barn fra 0 til 3 år. Da hadde jeg såvidt orket dra i butikken med alle:P Neida, men spar deg for den turen. Det blir stress.

 

Anonym poster: a4422afce8135116e9416bb860448f7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøre så langt med små er ikke noe problem om du kan kjøre kveld og natt. Stell de ferdig før dere drar, kveldsmat i bilen til de to største og så sover de meste parten av turen etter det.

 

Men du må jo stoppe en del ganger allikevel for babyen da som skal ha mat og ny bleie.

 

Jeg hadde gjort det om jeg tok det som en tur og skulle være hos familien minst en uke for å få litt hjelp og avslapping når jeg var der. Om du skal opp og ned på en helg hadde jeg latt være

 

Anonym poster: ce7ce5e1842fa0076e0db42ffce49fa3

 

En mamma som er alene med 3 små barn skal kjøre på natt? Det høres i hvert fall ikke bra ut.

 

Anonym poster: 9dea49750c0c79a65f154ebaca51f68a

Skrevet

Hadde jeg aldri gjort for dåpen til søskenbarnet mitt sitt barn. Til nød til mitt tantebarn.

 

Anonym poster: 6e5788953cb6cbdfcc784865901333e7

Skrevet

Jeg hadde ALDRI tatt med meg tre unger å kjørt om natten! Skal du ikke sove? Hva om du sovner bak rattet? Nei nei... Jeg har ikke peiling på hvor det er, men det virker dom om du skal fra nord til sør, da kan jo dere stoppe en tur i Trondheim?

 

God tur!

Skrevet

Jeg hadde ALDRI tatt med meg tre unger å kjørt om natten! Skal du ikke sove? Hva om du sovner bak rattet? Nei nei... Jeg har ikke peiling på hvor det er, men det virker dom om du skal fra nord til sør, da kan jo dere stoppe en tur i Trondheim?

 

God tur!

Vi skal fra nord til enda lengre nord, og vi skal ikke innom en eneste by på turen. Men jeg finner nok en løsning som passer, må bare forhøre meg litt rundt med familie som skal den veien om de har mulighet til å hjelpe til på turen :)

 

Anonym poster: 52393513c82e31f0ae9378f5edbb0436

Skrevet

Hadde jeg absolutt aldri i livet begitt meg ut på alene! Hadde ikke giddi det selv om mannen hadde vært med. 5 timer i bil med tre små barn er min smertegrense.

 

Og å fly er vel uaktuelt uansett. En voksen kan vel ikke ha med seg to barn under to år?

Skrevet

Skal flere fly samme vei som du skal ? 1 barn under to år pr. Voksen er vel gratis ? Så er jo bare deg og eldste som må betales for ? Eller om du og eldste kjører og noen andre tar med de to minste på fly ? Sånn løste vi det ved ferie engang vi skulle langt men måtte ha med bil,, min mor tok med minstemann på 4 mnd. på flyet og jeg kjørte med eldste ;) lykke til uansett. Du har sikkert veldog behov for å komme deg itt bort når du tydeligvis har et litt kjipt samlivsbrudd bak deg nå ;) godt med familie rundt seg ;)

Skrevet

Jeg hadde reist!:) og jeg har 4:)

 

Det med at små babyer må ha pauser hele tiden har de gått bort ifra. Sover babyen er det bare å kjøre:)

 

Anonym poster: 9ecacfb4207cdcc5d3489ab76594b63a

Skrevet

Når vi skal reise til familien til mannen har vi en reisetid på 12 timer. Vi bruker å legge inn en overnatting på veien, gøy for oss og barna :) men tips, start tidlig slik du har kommet langt på vei før de begynner å våkne til. Bøker, kanskje tver i bilen etc til underholdning.

Dette klarer du fint. Jeg tar mine tre tette med på mye ting alene, ingen problem! :)

Skrevet

Hvis du er alene med tre så små og er i permisjon, så trenger du kanskje å komme deg hjemover også for din egen del? Aner at det har skjedd noe akutt ift faren som gjør at du er helt alene om alt ansvaret? Det er jo relevant i vurderingen av om jeg ville reist. Hvis du har anledning til å være borte et par uker, snakke om det som har skjedd med dem som står deg nær, få avlastning i forhold til de eldste og å samtidig være en del av storfamilien, ja da tror jeg faktisk jeg ville reist. Hva med å annonsere et sted om at du tilbyr gratis skyss hvis noen bidrar litt på veien? Evt høre med moren din eller en annen om du kan kjøpe/evt spleise på en flybillett slik at noen kommer til deg for å kjøre sammen med dere.

 

For min egen del høres overnatting på veien helt grusomt ut. Å få tre små barn og deg selv til å sove på et fremmed sted, er ikke bare enkelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...