Gå til innhold

Flere som skal på tidlig UL?


Tyr86:-)

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært på 12 ukers UL :D er 12 uker imorgen :) alt så kjempe bra ut :D stabeistet inni magen nektet å snu seg så fikk bare sett ryggen :P men den vinket til meg <3

Så imorgen flytter jeg endelig over i 2. Trim...yay :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på ul i uke 9 fikk beskjed om MA, kom på ul i uke 10 og da var den en sprellete liten tass. Har. Bestillt privat ul i uke 15. Gleder meg stort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp bestillt time hos ultralydklinikken og skal dit på torsdag. Er i min 12 uke nå:) guuu som jeg gleder meg :-D

 

Varpå Ultralydklinikken i Bergen i dag! Var å utrolig kjekt å se den lille knollen på 2 cm og høre hjertet banke! Er 8+5 i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp bestillt time hos ultralydklinikken og skal dit på torsdag. Er i min 12 uke nå:) guuu som jeg gleder meg :-D

 

Varpå Ultralydklinikken i Bergen i dag! Var å utrolig kjekt å se den lille knollen på 2 cm og høre hjertet banke! Er 8+5 i dag!

 

Så spennende! Var du førnøyd med hun Marcha tror jeg hun heter?:-) blir så deilig å høre hjertet til den lille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp bestillt time hos ultralydklinikken og skal dit på torsdag. Er i min 12 uke nå :) guuu som jeg gleder meg :-D

 

Varpå Ultralydklinikken i Bergen i dag! Var å utrolig kjekt å se den lille knollen på 2 cm og høre hjertet banke! Er 8+5 i dag!

 

Så spennende! Var du førnøyd med hun Marcha tror jeg hun heter?:-) blir så deilig å høre hjertet til den lille.

 

Jeg var kjempefornøyd med opplevelsen! Hun var kjempehyggelig og forklarte alt hva hun så og gjorde. Og kontoret og venterommet hadde skikkelig hyggelig atmosfære. :-) Så vil helt klart anbefale henne!

 

Tenker å dra tilbake når jeg er lengre ut i svangerskapet, etter den ordinære UL på KK. Funderer kanskje på å dra tilbake i uke 11-12, for å se om alt utvikler seg som det skal - men det er jo litt dyrt så vi står sannsynligvis over og holder ut til ordinær UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp bestillt time hos ultralydklinikken og skal dit på torsdag. Er i min 12 uke nå :) guuu som jeg gleder meg :-D

 

Varpå Ultralydklinikken i Bergen i dag! Var å utrolig kjekt å se den lille knollen på 2 cm og høre hjertet banke! Er 8+5 i dag!

 

Så spennende! Var du førnøyd med hun Marcha tror jeg hun heter?:-) blir så deilig å høre hjertet til den lille.

 

Jeg var kjempefornøyd med opplevelsen! Hun var kjempehyggelig og forklarte alt hva hun så og gjorde. Og kontoret og venterommet hadde skikkelig hyggelig atmosfære. :-) Så vil helt klart anbefale henne!

 

Tenker å dra tilbake når jeg er lengre ut i svangerskapet, etter den ordinære UL på KK. Funderer kanskje på å dra tilbake i uke 11-12, for å se om alt utvikler seg som det skal - men det er jo litt dyrt så vi står sannsynligvis over og holder ut til ordinær UL.

 

Åh, nå gleder jeg meg bare enda mer! Greit å vite at hun er hyggelig:-) dette er tross alt den første ultralyden. Så kjempe er spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal på ultralyd i dag (8+3). Gleder meg enormt mye, men er likevel en anelse bekymret. Håper alt er bra med den lille <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ultralyd i dag (8+3). Gleder meg enormt mye, men er likevel en anelse bekymret. Håper alt er bra med den lille <3

 

Lykke til :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Hewe. Alt var fantastisk bra. Det lille hjertet banket så bare det, og jeg så både hode, armer og ben. Herlig! Nå begynner det å bli litt mer virkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på ul i dag, 12+4 og den lille reka jeg så i uke 7 var blitt en liten mini baby! :) så herlig og se lille rulle rundt, bokse og sparke! Hjertelyden fikk tårene til å trille :) nå bærer det over i 2tri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på ul i dag, 12+4 og den lille reka jeg så i uke 7 var blitt en liten mini baby! :) så herlig og se lille rulle rundt, bokse og sparke! Hjertelyden fikk tårene til å trille :) nå bærer det over i 2tri!

 

Hurra! :-)

Og liker termindatoen din! 11.12.13!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tidlig UL pågrunn av medfødt hjertefeil hos samboer, men alt så fint ut:) Var 12+1 på UL. Såå gøy å oppdage at jeg virkelig har en baby i magen, og ikke noen reke lenger:) Virkelig like mye stas som med nr. 1:)

Snart 13 uker nå, og tiden går fort!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...