Gå til innhold

Flere som skal på tidlig UL?


Tyr86:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg tror vi tar en tur også. Men jeg tror vi skal vente til uke 13, 14 for da er det muligheter for å se kjønnet. Tålmodige meg, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var igår:) så og hørte ett lite hjerte:) og til min store lettelse fikk jeg utvendig UL, og bildene der ble faktisk bedre der enn når jeg var gravid med første mann og tok innvendig på ca samme tidspunkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på tidlig UL i dag, fordi jeg ikke visste hvor langt jeg var på vei. Det viser seg at jeg var seks uker. Foreløpig termin er 13. desember. Er det noen som klarer å regne ut hvor langt jeg da er på vei?

Sånn 6+1 liksom?

Jeg er så veldig fersk i dette her, førstegangsgravid og fant det ut på fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på tidlig UL i går etter at jeg hadde blødning på mandag. Blør litt fortsatt men de så da i alle fall en fostersekk på UL (er kun 5+3). Var en del blod opp i egglederne og mot magen også så det spørs hvordan det går.

Målte hcg og skal måle igjen i morgen. Deretter ny UL om 2 uker. Spent på hvordan dette går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på tidlig UL i dag, fordi jeg ikke visste hvor langt jeg var på vei. Det viser seg at jeg var seks uker. Foreløpig termin er 13. desember. Er det noen som klarer å regne ut hvor langt jeg da er på vei?

Sånn 6+1 liksom?

Jeg er så veldig fersk i dette her, førstegangsgravid og fant det ut på fredag!

 

Med termin 13. desember er du akkurat 6 uker idag (6+0). Jeg har termin 7. desember og er 6+4 idag. Men det kommer jo veldig an på når siste mens var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på tidlig UL i dag, fordi jeg ikke visste hvor langt jeg var på vei. Det viser seg at jeg var seks uker. Foreløpig termin er 13. desember. Er det noen som klarer å regne ut hvor langt jeg da er på vei?

Sånn 6+1 liksom?

Jeg er så veldig fersk i dette her, førstegangsgravid og fant det ut på fredag!

 

Med termin 13. desember er du akkurat 6 uker idag (6+0). Jeg har termin 7. desember og er 6+4 idag. Men det kommer jo veldig an på når siste mens var.

 

Tusen takk :)

Det stemmer ikke helt med når jeg pleier å ha eggløsning, men men. Ultralydmannen sa han kunne se ganske nøyaktig hvor langt embryoet var kommet, fordi det forandrer seg visstnok for hver dag... Anyways, da er jeg altså 6+0 i dag, da. Selv om jeg ikke helt forstår at du jeg har 6+0, og du 6+4, hvis det er seks dager mellom terminene våre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på tidlig UL i dag, fordi jeg ikke visste hvor langt jeg var på vei. Det viser seg at jeg var seks uker. Foreløpig termin er 13. desember. Er det noen som klarer å regne ut hvor langt jeg da er på vei?

Sånn 6+1 liksom?

Jeg er så veldig fersk i dette her, førstegangsgravid og fant det ut på fredag!

 

Med termin 13. desember er du akkurat 6 uker idag (6+0). Jeg har termin 7. desember og er 6+4 idag. Men det kommer jo veldig an på når siste mens var.

 

Tusen takk :)

Det stemmer ikke helt med når jeg pleier å ha eggløsning, men men. Ultralydmannen sa han kunne se ganske nøyaktig hvor langt embryoet var kommet, fordi det forandrer seg visstnok for hver dag... Anyways, da er jeg altså 6+0 i dag, da. Selv om jeg ikke helt forstår at du jeg har 6+0, og du 6+4, hvis det er seks dager mellom terminene våre??

 

Åå? Gynekologen sa til meg at alle fostre vokser forskjellig så det er ikke så lett å se nøyaktig hvor langt på vei man er, bare ca :S

 

Nei, sliter med å forstå det jeg også. Men utifra siste mens samt sykluslengden min då blir termin 7. Desember. Mens hvis jeg sjekker ut ifra 7. Desember som termin så får jeg at jeg skal være 6+6 idag...så ikke så lett å forstå seg på :P

Så jeg har slått meg til ro med 7. Desember også får jeg heller vente til vanlig ultralyd for å få endelig termin :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært 2 ganger alt. MA i februar gjør at jeg nå blir tett fulgt opp. 6 + 6 i dag, bankende hjerte på ul, håper det klamrer seg fast videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg var på tidlig UL i dag, fordi jeg ikke visste hvor langt jeg var på vei. Det viser seg at jeg var seks uker. Foreløpig termin er 13. desember. Er det noen som klarer å regne ut hvor langt jeg da er på vei?

Sånn 6+1 liksom?

Jeg er så veldig fersk i dette her, førstegangsgravid og fant det ut på fredag!

 

Med termin 13. desember er du akkurat 6 uker idag (6+0). Jeg har termin 7. desember og er 6+4 idag. Men det kommer jo veldig an på når siste mens var.

 

Tusen takk :)

Det stemmer ikke helt med når jeg pleier å ha eggløsning, men men. Ultralydmannen sa han kunne se ganske nøyaktig hvor langt embryoet var kommet, fordi det forandrer seg visstnok for hver dag... Anyways, da er jeg altså 6+0 i dag, da. Selv om jeg ikke helt forstår at du jeg har 6+0, og du 6+4, hvis det er seks dager mellom terminene våre??

 

Prøv:

http://www.babyverden.no/Verktoy/Terminkalkulator/

 

og legg inn termindatoen så kalkulerer den sånn ca. hvor langt du er på vei.

Ellers kan du legge inn første dag i siste TR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ultralyd 13 mai! Er veldig spent på om det er noen der, og om det er en eller to! :) skal også ta UL i uke 11ca å se etter nakkefold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det svart på hvitt! Alt stod bra til å fikk se og høre hjertet! <3 stilig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på tidlig UL 24. mai, og gleder meg masse, da vil jeg være 8+6.

Menstermin er 28. desember :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp vært på min første UL, og jeg er så lettet ovet at alt sto bra til. Er 7+5 idag og embryo var 1 cm langt og det var stort å se hjertet banke. Siden jeg har hatt noen SA'er før, og nå er gravid med prøverør, skal jeg få komme tilbake om to uker. Jammen godt å få en bekreftelse på at alt er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har nettopp bestillt time hos ultralydklinikken og skal dit på torsdag. Er i min 12 uke nå:) guuu som jeg gleder meg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...