Gå til innhold

Flere som skal på tidlig UL?

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært på 12 ukers UL :D er 12 uker imorgen :) alt så kjempe bra ut :D stabeistet inni magen nektet å snu seg så fikk bare sett ryggen :P men den vinket til meg <3

Så imorgen flytter jeg endelig over i 2. Trim...yay :D

Fortsetter under...

Jeg har nettopp bestillt time hos ultralydklinikken og skal dit på torsdag. Er i min 12 uke nå:) guuu som jeg gleder meg :-D

Varpå Ultralydklinikken i Bergen i dag! Var å utrolig kjekt å se den lille knollen på 2 cm og høre hjertet banke! Er 8+5 i dag!

Jeg har nettopp bestillt time hos ultralydklinikken og skal dit på torsdag. Er i min 12 uke nå:) guuu som jeg gleder meg :-D

Varpå Ultralydklinikken i Bergen i dag! Var å utrolig kjekt å se den lille knollen på 2 cm og høre hjertet banke! Er 8+5 i dag!

Så spennende! Var du førnøyd med hun Marcha tror jeg hun heter?:-) blir så deilig å høre hjertet til den lille.

Jeg har nettopp bestillt time hos ultralydklinikken og skal dit på torsdag. Er i min 12 uke nå :) guuu som jeg gleder meg :-D

Så spennende! Var du førnøyd med hun Marcha tror jeg hun heter?:-) blir så deilig å høre hjertet til den lille.

Jeg var kjempefornøyd med opplevelsen! Hun var kjempehyggelig og forklarte alt hva hun så og gjorde. Og kontoret og venterommet hadde skikkelig hyggelig atmosfære. :-) Så vil helt klart anbefale henne!

Tenker å dra tilbake når jeg er lengre ut i svangerskapet, etter den ordinære UL på KK. Funderer kanskje på å dra tilbake i uke 11-12, for å se om alt utvikler seg som det skal - men det er jo litt dyrt så vi står sannsynligvis over og holder ut til ordinær UL.

Jeg har nettopp bestillt time hos ultralydklinikken og skal dit på torsdag. Er i min 12 uke nå :) guuu som jeg gleder meg :-D

Jeg var kjempefornøyd med opplevelsen! Hun var kjempehyggelig og forklarte alt hva hun så og gjorde. Og kontoret og venterommet hadde skikkelig hyggelig atmosfære. :-) Så vil helt klart anbefale henne!

Tenker å dra tilbake når jeg er lengre ut i svangerskapet, etter den ordinære UL på KK. Funderer kanskje på å dra tilbake i uke 11-12, for å se om alt utvikler seg som det skal - men det er jo litt dyrt så vi står sannsynligvis over og holder ut til ordinær UL.

Åh, nå gleder jeg meg bare enda mer! Greit å vite at hun er hyggelig:-) dette er tross alt den første ultralyden. Så kjempe er spent!

Annonse

Vært på ul i dag, 12+4 og den lille reka jeg så i uke 7 var blitt en liten mini baby! :) så herlig og se lille rulle rundt, bokse og sparke! Hjertelyden fikk tårene til å trille :) nå bærer det over i 2tri!

Hurra! :-)

Og liker termindatoen din! 11.12.13!

Fikk tidlig UL pågrunn av medfødt hjertefeil hos samboer, men alt så fint ut:) Var 12+1 på UL. Såå gøy å oppdage at jeg virkelig har en baby i magen, og ikke noen reke lenger:) Virkelig like mye stas som med nr. 1:)

Snart 13 uker nå, og tiden går fort!:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...