Gå til innhold

Har dere grått når barna ser det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, en ukes tid i fjor da vi trodde vi skulle miste babyen i magen. (Alt gikk bra heldigvis :))

Anonym poster: 61f46fa38ae654c21aa0e7ce99122ca5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gråt nok så eldste så det da mormor døde, men da var han bare 2 år. Hadde en akutt innleggelse med yngste med feberkramper, men når ting står på gråter jeg aldri, det kommer alltid tid nok til tårer etterpå, når man vet hvordan det går.

Jeg kan felle noen tårer når jeg ser noe rørende på tv, men ser jo aldri på tv/film når ungene er oppe. Så har lite gråtetrang foran ungene.

Har snakket med dem i dag om at voksne også gråter når de blir lei seg.

Takk for mange innspill.

Hi.

Anonym poster: f456e4924cd907e972e7ede85e48310f

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Ja, det har jeg gjort, ikke bare en gang.. Senest på torsdag knakk jeg helt sammen foran ungene (type ned på kne på gulvet, hendene mot ansiktet og "ule".. Men av betydelig god grunn) Ungene mine er vandt til denne følelsen hos mor; sorg/utslitthet, de er 1 og 2 år, de viser forståelse for det, kommer å gir meg en klem og prøver nok så tydelig å få tankene mine over på noe annet (lillesøster kommer med leker/bøker og storebror gjør også det + han starter å snakke om det meste)

Skrevet

Ja, det hender.... ikke ofte... jeg har en mamma med kreft og det er veldig tungt til tider. Jeg har snakket med datteren min om at mormor er syk (ikke brukt ordet kreft) for jeg tror på åpenhet - og jeg skal ikke si det går bra (for det gjør det mest sannsynlig ikke).

Barn har ikke vondt av å se at voksne har følelser.

Anonym poster: 0486f8d6a307ab05bbba24b8f4580020

Skrevet

Det har hendt noen ganger, men de bryr seg ikke. Er det rart? De er 2 og 6.

Anonym poster: 4f326ca8a1c729cd441c4062a0c0e95e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...