MammantilNurket Skrevet 21. april 2013 #26 Skrevet 21. april 2013 Jeg er ikke turnjente, men ballettjente Når det gjelder butikker m.danseutstyr anbefaler jeg LaDanse i Kr.Augustsgate - den er sååå bra også er det en butikk m.utstyr ved siden av, men jeg sverger til LaDanse. Lengre vest vet jeg at det er Lisbeths dancewear" i Vækerøveien og den som ligger i Sandvika - husker ikke hva den heter i farten. Ikke handlet der selv Hårnett og hårnåler har de som regel på Glitter eller Vita. Tips: det er lettere å sette opp "ikke helt nyvasket" hår enn nyvasket hår. En "dough nut" kan hjelpe til å holde toppen bedre på plass Trusekanter uten for ballett/turndrakten er fyyy!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. april 2013 Forfatter #27 Skrevet 21. april 2013 Jeg er ikke turnjente, men ballettjente Når det gjelder butikker m.danseutstyr anbefaler jeg LaDanse i Kr.Augustsgate - den er sååå bra også er det en butikk m.utstyr ved siden av, men jeg sverger til LaDanse. Lengre vest vet jeg at det er Lisbeths dancewear" i Vækerøveien og den som ligger i Sandvika - husker ikke hva den heter i farten. Ikke handlet der selv Hårnett og hårnåler har de som regel på Glitter eller Vita. Tips: det er lettere å sette opp "ikke helt nyvasket" hår enn nyvasket hår. En "dough nut" kan hjelpe til å holde toppen bedre på plass Trusekanter uten for ballett/turndrakten er fyyy! Takk for gode tips
MammantilNurket Skrevet 21. april 2013 #28 Skrevet 21. april 2013 Jeg er ikke turnjente, men ballettjente Når det gjelder butikker m.danseutstyr anbefaler jeg LaDanse i Kr.Augustsgate - den er sååå bra også er det en butikk m.utstyr ved siden av, men jeg sverger til LaDanse. Lengre vest vet jeg at det er Lisbeths dancewear" i Vækerøveien og den som ligger i Sandvika - husker ikke hva den heter i farten. Ikke handlet der selv Hårnett og hårnåler har de som regel på Glitter eller Vita. Tips: det er lettere å sette opp "ikke helt nyvasket" hår enn nyvasket hår. En "dough nut" kan hjelpe til å holde toppen bedre på plass Trusekanter uten for ballett/turndrakten er fyyy! Takk for gode tips Bare send pm om det er noe mer
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. april 2013 Forfatter #29 Skrevet 23. april 2013 Da har vi prøvekjørt turndrakt og hårnett. Vet sånn ca hvordan det blir. Tåhetter får vente til vi kommer til en by som har sånne. Nå er det bare å vente på show 1, 2 og 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå