Gå til innhold

Turndrakt, tåhette og hårnett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke turnjente, men ballettjente :) Når det gjelder butikker m.danseutstyr anbefaler jeg LaDanse i Kr.Augustsgate - den er sååå bra også er det en butikk m.utstyr ved siden av, men jeg sverger til LaDanse. Lengre vest vet jeg at det er Lisbeths dancewear" i Vækerøveien og den som ligger i Sandvika - husker ikke hva den heter i farten. Ikke handlet der selv

Hårnett og hårnåler har de som regel på Glitter eller Vita.

Tips: det er lettere å sette opp "ikke helt nyvasket" hår enn nyvasket hår. En "dough nut" kan hjelpe til å holde toppen bedre på plass ;)

Trusekanter uten for ballett/turndrakten er fyyy!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke turnjente, men ballettjente :) Når det gjelder butikker m.danseutstyr anbefaler jeg LaDanse i Kr.Augustsgate - den er sååå bra også er det en butikk m.utstyr ved siden av, men jeg sverger til LaDanse. Lengre vest vet jeg at det er Lisbeths dancewear" i Vækerøveien og den som ligger i Sandvika - husker ikke hva den heter i farten. Ikke handlet der selv

Tips: det er lettere å sette opp "ikke helt nyvasket" hår enn nyvasket hår. En "dough nut" kan hjelpe til å holde toppen bedre på plass ;)

Takk for gode tips :)

Skrevet

Takk for gode tips :)

Bare send pm om det er noe mer :)
Skrevet

Da har vi prøvekjørt turndrakt og hårnett. Vet sånn ca hvordan det blir. Tåhetter får vente til vi kommer til en by som har sånne. Nå er det bare å vente på show 1, 2 og 3 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...