Gå til innhold

Turndrakt, tåhette og hårnett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner en ny verden åpne seg her. Og lommeboka.. hvor kjøper man sånne ting hen da? Og sporten er rytmisk gymnastikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åj, se det ja.

Har ikke mye å bidra med, men har funnet en gammel røver fra gymtimene på slutten av 70-begynnelsen av 80 tallet jeg sent vil glemme. Både synet og lukten var helt spesiell.

Sokkiplast anyone?

http://www.timarco.com/no/strømper/strømper/sokkiplast

Lykke til forresten.

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

RS er forresten fantastisk. Jeg drev med både det, klassisk ballett og isdans da jeg var ung og sprek :)

Skrevet

Som fotballjente er dette en helt fremmed verden. Ganske avskrekkende verden også faktisk. Tror mine venninners døtre får utstyr fra en eller annen ballettbutikk i Oslo sentrum. I nærheten av Bårdar lurer jeg på.

Skrevet

dodadans hadde i alle fall tåhetter. Ser på drakter på ebay. Blir jo helt matt, så mye peeent. Og faen så dyrt..

Skrevet (endret)

RS er forresten fantastisk. Jeg drev med både det, klassisk ballett og isdans da jeg var ung og sprek :)

RG er bra. De blir myke, spretne og kjappe. Og søte.. :)

Da kan du svare på, hvordan setter man opp håret så det ikke er i veien når man ruller etc?

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Gjest sug lut
Skrevet

Åj, se det ja.

Har ikke mye å bidra med, men har funnet en gammel røver fra gymtimene på slutten av 70-begynnelsen av 80 tallet jeg sent vil glemme. Både synet og lukten var helt spesiell.

Sokkiplast anyone?

http://www.timarco.c...mper/sokkiplast

Lykke til forresten.

Flashback de luxe!
Skrevet

Skal DU?

Betale, ja. Og se på.. første individuelle opptreden om to uker. Og så er det tropp på glade RG dager i Asker.

Gjest sug lut
Skrevet

Skal DU?

Betale, ja. Og se på.. første individuelle opptreden om to uker. Og så er det tropp på glade RG dager i Asker.

Ah, det var det jeg håpet :)
Skrevet

Selger de ikke drakter igjennom klubben da. Fytti katta så dyrt det er, betalte 600.- for ei lita tøyfille med glitter på i str 6 år. Hårnett finnes det enda? Kanskje svinge innom gamlehjemmet og låne noen ;)

Tåhetter er utenfor min viten.

Skrevet

Og når jeg ser på nett nå så er det 6-8 uker levering, og de lages på mål? jaja. Vi får søke i nære lag og høre om ikke noen lokale har noen drakter til overs.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg trodde RG var over? *mimrer om Shirin Zoriazatainy*

Skrevet

Ikke her jeg bor i alle fall..

Skrevet

Åj, se det ja.

Sokkiplast anyone?

http://www.timarco.c...mper/sokkiplast

Lykke til forresten.

Flashback de luxe!

"gode" gamle gymsokken fra barneskolen!

Hadde i både rød og marineblå

Skrevet (endret)

http://i.ebayimg.com...rv6cuw~~_12.JPG

Den hadde min lille blondie blitt søt i..

Er blitt reddet av en mer dreven mamma som har tre døtre i gamet, og en liten drakt. Så da kan vi heller kjøpe en drakt i Asker..

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Skrevet

RS er over, men RG lever i beste velgående har jeg skjønt. Ser innimellom på dem når minstebarnet svømmer lørdag formiddag, da er det RG-trening i hallen. De er søte, tynne, feminine og veldresserte. Og imponerende grasiøse...

Gjest sug lut
Skrevet

RS er over, men RG lever i beste velgående har jeg skjønt. Ser innimellom på dem når minstebarnet svømmer lørdag formiddag, da er det RG-trening i hallen. De er søte, tynne, feminine og veldresserte. Og imponerende grasiøse...

...akkurat som de var da jeg var ung. Hadde flere på trinnet mitt som drev med det - rimelig diametralt motsatt av meg, kan du si.
Skrevet

En av mine nærmeste venninner drev også med det. Veiing på trening, fantastisk kontroll over kropp og diverse ringer, bånd osv. Jeg selv gampet rundt i en shorts som var minst tre nummer for stor og var del av et lag der jålete var det verste man kunne bli kalt.

Underlig nok har jeg tre unger på fotballbanen, venninnen min har to Freestyle/RG-jenter. Så mye for å la ungene velge selv :P

Gjest sug lut
Skrevet

Fnis, de grasiøse og så oss andre - som drev med idretter der man var driiiiitmøkkete og driiitsvett og ofte sint.

Jeg har forøvrig en teori om at RS og tilsvarende kun kan drives av folk uten svettekjertler.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Fnis, de grasiøse og så oss andre - som drev med idretter der man var driiiiitmøkkete og driiitsvett og ofte sint.

Jeg har forøvrig en teori om at RS og tilsvarende kun kan drives av folk uten svettekjertler.

Det har du helt rett i.

Gjest FinogFjong
Skrevet

-det tror jeg faktisk er vitenskaplig bevist.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Tåhetter - slike med strikk bak som skal gjøre det lettere å ta en piruett eller to på matten? For tåhetter brukes også innen alle moders tortursko; tåspisssko.. Men de er tykkere i den tro at det skal gjøre dansing oppå tåspissene noe mer behagelig.

Til knærne satte en stopper så brukte jeg lommepengene på Boutique La Danse (som er den butikken rett ved Baardar på vei mot tinghuset). Mulig de har hetter der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...