Gjest Vicky Pollard Skrevet 25. april 2013 #26 Skrevet 25. april 2013 Ja 100000% Men det har ikke alltid vært slik. Tillit er noe som kommermed tiden og som må fortjenes. Issues må tas opp for dt hjelper ikke å gå å lure på om noe har skjedd. Få det ut i verden og bearbeid tingene hvis noe har skjedd. Et forhold som skal vare er og krever hardt arbeide men etterhvert blir jobben lettere fordi alle disse tingene faller på plass. Vi har "jobbet" med hverandre og forholdet i 9 år nå og det er 100% tillit i alle ender og det er gull! 100000%? Det tror jeg ikke på!
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 25. april 2013 #27 Skrevet 25. april 2013 Ja 100000% Men det har ikke alltid vært slik. Tillit er noe som kommermed tiden og som må fortjenes. Issues må tas opp for dt hjelper ikke å gå å lure på om noe har skjedd. Få det ut i verden og bearbeid tingene hvis noe har skjedd. Et forhold som skal vare er og krever hardt arbeide men etterhvert blir jobben lettere fordi alle disse tingene faller på plass. Vi har "jobbet" med hverandre og forholdet i 9 år nå og det er 100% tillit i alle ender og det er gull! 100000%? Det tror jeg ikke på! Vet du? Det er ingen jeg stoler mer på... Det er faktisk ikke tull!
Gjest Vicky Pollard Skrevet 25. april 2013 #28 Skrevet 25. april 2013 Ja 100000% Men det har ikke alltid vært slik. Tillit er noe som kommermed tiden og som må fortjenes. Issues må tas opp for dt hjelper ikke å gå å lure på om noe har skjedd. Få det ut i verden og bearbeid tingene hvis noe har skjedd. Et forhold som skal vare er og krever hardt arbeide men etterhvert blir jobben lettere fordi alle disse tingene faller på plass. Vi har "jobbet" med hverandre og forholdet i 9 år nå og det er 100% tillit i alle ender og det er gull! 100000%? Det tror jeg ikke på! Vet du? Det er ingen jeg stoler mer på... Det er faktisk ikke tull! Pøff, 100000% går ikke an, sådetsåh!
Gemini77 Skrevet 25. april 2013 #29 Skrevet 25. april 2013 Jeg stolte 100% på min tidligere samboer over 11 år og som også er far til mine 2 barn. Trodde aldri han ville være utro. Det var han men i fylla en gang og ble så psykisk dårlig av seg selv at vi hadde det grusomt hjemme i 1.5 år uten at jeg visste grunnen til det. Så kom det fram... Det ble slutt etter en del terapi-timer. Lang historie men begynte å se andre lite tiltrekkende sider. Er nå forlovet med en ny mann. Uansett om jeg har blitt sveket 2 ganger tidligere så stoler jeg 100% på min forlovede. Ser nå at jeg ikke kan ha stolt på min tidligere samboer 100% for var aldri så trygg som jeg er nå.. Fantastisk følelse og jeg kan ikke forklare hvorfor jeg et så sikker.. Vi er nok bare veldig rett for hverandre... :-) sukkersøtt, men sant.. Helt objektivt sett selvfølgelig! ;-)
LittLykkelig Skrevet 25. april 2013 #30 Skrevet 25. april 2013 Har jobbet med å stole på at jeg er et varp og at han er heldig som har meg. Tenker at om han vil risikere alt vi har og være utro så vær så god. Men han vet at da går jeg på dagen. Gidder ikke være sjalu, spionere osv. Synes jeg han går over streken med å flørte så sier jeg det. Men jeg eier han ikke og han eier ikke meg. Vi er sammen fordi vi ønsker det, ikke fordi vi må
Gjest Hercule Poirot Skrevet 25. april 2013 #31 Skrevet 25. april 2013 Jepp, jeg stoler 100 % på min mann. Har kjent han i 30 år faktisk, så jeg kjenner ham ganske godt...
Anonym bruker Skrevet 25. april 2013 #32 Skrevet 25. april 2013 Jeg stoler ikke 100% på noen, og det tror jeg ingen skal gjøre. Hvorfor skal man det?ingen i verden er perfekte, alle kan gjøre feil. Anonym poster: 50234028311b20e4d50ab8112f1e615f
Anonym bruker Skrevet 25. april 2013 #33 Skrevet 25. april 2013 Har jobbet med å stole på at jeg er et varp og at han er heldig som har meg. Tenker at om han vil risikere alt vi har og være utro så vær så god. Men han vet at da går jeg på dagen. Gidder ikke være sjalu, spionere osv. Synes jeg han går over streken med å flørte så sier jeg det. Men jeg eier han ikke og han eier ikke meg. Vi er sammen fordi vi ønsker det, ikke fordi vi må Er han like arbeidsledig og lat da eller? Anonym poster: d4c3cda49e727e5b147ad020ee6699f2
Gjest yrild Skrevet 25. april 2013 #34 Skrevet 25. april 2013 Det er nok det at du selv har vært utro som gjør at du ikke stoler på ham. Slik du beskriver det så ville jeg stolt på mannen, men for sikkerhetsskyld ihvertfall ha blitt kjent med denne venninnen... jo bedre kjent jo mindre fare ;-) Stoler 100 % på min mann, men har ikke vært utro i noe forhold og har heller ikke vært i et forhold der det har vært (eller blitt oppdaget) utroskap, så jeg har jo ikke så stor grunn til å være generelt mistenksom.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2013 #35 Skrevet 25. april 2013 Nei, jeg stoler ikke 100% på andre enn meg selv, og knapt nok det Vi er bare mennesker. Mennesker forandrer seg, mennesker har svake øyeblikk, mennesker havner i ulike mentale tilstander, mennesker misforstår... Å si at ens partner aaaaldri ville vært utro er ekstremt naivt. Dog litt søtt Leste en artikkel om det der en gang. Det viste seg at de som tror utroskap aldri vil skje en selv, er de som er mest utsatt. Mens de som har garden litt oppe, er bevisste uten å være paranoide, ja, rett og slett er realistiske i forhold til dette med utroskap, er mest skånet for det. Spesielt om dette var noe partene pratet om innimellom. Så nei, stoler ikke 100% på mannen min. Men er overhode ikke sjalu eller setter begrensninger for ham, for jeg er likevel rimelig sikker på at han aldri hadde gjort noe så dumt. Og det holder for meg Anonym poster: ed1ab3451f544ed4f134cc60f6b2e441
LittLykkelig Skrevet 25. april 2013 #36 Skrevet 25. april 2013 Har jobbet med å stole på at jeg er et varp og at han er heldig som har meg. Tenker at om han vil risikere alt vi har og være utro så vær så god. Men han vet at da går jeg på dagen. Gidder ikke være sjalu, spionere osv. Synes jeg han går over streken med å flørte så sier jeg det. Men jeg eier han ikke og han eier ikke meg. Vi er sammen fordi vi ønsker det, ikke fordi vi må Er han like arbeidsledig og lat da eller? Anonym poster: d4c3cda49e727e5b147ad020ee6699f2 Not anymore
Anonym bruker Skrevet 25. april 2013 #37 Skrevet 25. april 2013 Har jobbet med å stole på at jeg er et varp og at han er heldig som har meg. Tenker at om han vil risikere alt vi har og være utro så vær så god. Men han vet at da går jeg på dagen. Gidder ikke være sjalu, spionere osv. Synes jeg han går over streken med å flørte så sier jeg det. Men jeg eier han ikke og han eier ikke meg. Vi er sammen fordi vi ønsker det, ikke fordi vi må Er han like arbeidsledig og lat da eller? Anonym poster: d4c3cda49e727e5b147ad020ee6699f2 Not anymore Bra det da! Anonym poster: d4c3cda49e727e5b147ad020ee6699f2
2005&2010 Skrevet 25. april 2013 #38 Skrevet 25. april 2013 Nei, stolte på han 100% til i januar, og da var han utro i fylla. Var dum og naiv, trodde noe sånt aldri skulle skje meg, men det gjorde det. Etter 10 år samboerskap, 4 år som gift og 2 barn. Er fortsatt sammen og prøver alt for at det skal gå bra Når jeg møtte mannen min, så hadde han ei venninne. Hun var ute etter han, så da ga jeg han ett ultimatum, meg eller henne. Å være litt sjalu tror jeg er sunt for forholdet, på en litt rar måte, så viser det jo at man setter pris på hverandre, være litt redd for å miste den man er glad i . Nå mener jeg ikke at man skal nekte kjæresten sin forskjellige ting. Men å ha litt slike tanker gjør nok noe bra med en og;-)
Liljekonvall<3 Skrevet 25. april 2013 #39 Skrevet 25. april 2013 Jeg stoler på mannen min til det motsatte er bevist. Så får det være opp til han om han vil misbruke den tilliten vi har bygd opp gjennom disse ti årene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå