Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hjelp!!

Tok en test nå, rfsu... og der kom det opp en tydelig strek, og en strek man også så tydelig etter 5 minutter, men litt mer blury... det står at testen skal leses av innen 30 min, og at en positiv test vil som oftest forbli uforandret.. MEN etter 25 min har teststreken blitt så svak at jeg så vidt kan skimte den i lyset, så da vet jeg ikke helt hva jeg skal tro allikevel..?!

samme skjedde med meg da jeg prøvde å bli gravid.. Flere tester ble helt positive før tiden og gikk nesten helt vekk 10 min etter. Det var min spontanabort.. Heldigvis ikke sånn for alle kan jeg tenke meg!

:/ Begynte å blø kraftig noen dager senere, så vet ikke helt hva det var jeg... Mens er over nå, så da får vi se om det skjer noe spennende denne mnd;) Jeg stresser ikke, og "ønsker" meg egentlig en jun-juli baby:) :)

Hmm.. I går fikk jeg en liten blødning..Lys, ikke knallrødt og ganske lite. Samme i dag, bare enda mindre.

Kan dette være et veldig tidlig tegn på graviditet? Har også svake murringer..Venter ikke mens før om rundt rett over 1 uke til.

Har noen av dere som har vært eller er gravid opplevd det samme? :)

Vil tippe det er en festeblødning jeg ;) Virker jo sånn siden det er en uke før mens og ca da egget fester seg :)
Åååååh jeg håper så inderlig det er det <3 Får krysse fingrene og ta en test om en liten stund.. For det vises vel ikke på test riktig ennå i såfall?

Jeg testa positivt 4 dager før ikm og det er tidlig så ville venta noen dager:) hold oss oppdatert da!:)

Hmm.. I går fikk jeg en liten blødning..Lys, ikke knallrødt og ganske lite. Samme i dag, bare enda mindre.

Kan dette være et veldig tidlig tegn på graviditet? Har også svake murringer..Venter ikke mens før om rundt rett over 1 uke til.

Har noen av dere som har vært eller er gravid opplevd det samme? :)

Vil tippe det er en festeblødning jeg ;) Virker jo sånn siden det er en uke før mens og ca da egget fester seg :)
Åååååh jeg håper så inderlig det er det <3 Får krysse fingrene og ta en test om en liten stund.. For det vises vel ikke på test riktig ennå i såfall?
Jeg testa positivt 4 dager før ikm og det er tidlig så ville venta noen dager:) hold oss oppdatert da!:)
Ja jeg tenker jeg ventet en uke å så tar jeg en test.

Ja det skal jeg!:))

Hei. Er 27 år gammel og planlegger barn nr 3 nå under høsten. Lurer bare på om det er noen her inne som vet hvor lang tid det tar og bli gravid etter at man har sluttet på p-piller?

Har startet på mitt siste brett nå, og planen er å slutte opp med p-piller etter at dette brettet er tomt. Ønske er å få et barn i juni, juli el aug. Har fra før av to tvilling jenter, og de var ikke planlagt den gangen. Så er på den måten litt usikker på hvor fort man blir gravid ved slutt av p-piller. :)

Annonse

Hei. Er 27 år gammel og planlegger barn nr 3 nå under høsten. Lurer bare på om det er noen her inne som vet hvor lang tid det tar og bli gravid etter at man har sluttet på p-piller?

Har startet på mitt siste brett nå, og planen er å slutte opp med p-piller etter at dette brettet er tomt. Ønske er å få et barn i juni, juli el aug. Har fra før av to tvilling jenter, og de var ikke planlagt den gangen. Så er på den måten litt usikker på hvor fort man blir gravid ved slutt av p-piller. :)

Hei :) Det å vite hvor lang tid det tar er helt individuelt, noen blir gravid første mnd andre bruker litt lengre tid på å få ut alle hormoner og det å bli gravid. Eg slutta på pillen i Juni, og er fortsatt ikkje gravid.  Er bare å vente å se ;)

Er tvilling selv, spennende!

Lykke til med prøvinga og hold oss oppdatert :)

Hei  :)  Dette ser ut som en velig koselig tråd. Jeg er 22 og min samboer er 26 og vi her akkurat begynt å prøve. Dette blir vår første gang som prøvere, så vi er veldig spente på tiden frammover :D Hadde siste dag av mens for en uke siden, usikker på hvordan syklusen min er enda siden jeg nettopp sluttet på prevn men det får vell vise seg ;) 

Koslig å se hvor mange som har lyktes med å bli gravid her inne ^_^ å lykke til til alle som er prøvere :D

Hei  :)  Dette ser ut som en velig koselig tråd. Jeg er 22 og min samboer er 26 og vi her akkurat begynt å prøve. Dette blir vår første gang som prøvere, så vi er veldig spente på tiden frammover :D Hadde siste dag av mens for en uke siden, usikker på hvordan syklusen min er enda siden jeg nettopp sluttet på prevn men det får vell vise seg ;)

Koslig å se hvor mange som har lyktes med å bli gravid her inne ^_^ å lykke til til alle som er prøvere :D

Spennende tider for dere! Er litt usikker selv med syklus merker eg. Fikk el smerter i juli, men ingenting nå. Å sku hatt el i helga. Men får bare vente å se kva som skjer ;)

Lykke til!

Så spennende å høre at det er flere som er i gang og prøver, håper på resultat nå under høsten for oss alle. Men er innstilt på at det kan ta sin tid også. Er som du sier det med syklusen som først må komme i gang, og vet liksom ikke helt hvordan den er uten piller. :wub:

Annonse

Så spennende å høre at det er flere som er i gang og prøver, håper på resultat nå under høsten for oss alle. Men er innstilt på at det kan ta sin tid også. Er som du sier det med syklusen som først må komme i gang, og vet liksom ikke helt hvordan den er uten piller. :wub:

Eg trodde eg var innstilt på at dette tok tid, men er skikkelig utålmodig merker eg! Dagene mellom el og ikm går så uendelig treigt! å bare det å vente på at sambo skal komme hjem å veit at det er 1 mnd til el igjen! rett før han reiser på jobb igjen! 

Er skikkelig utålmodig jeg også, og synes tiden går så tregt nå. Er ikke før i begynnelsen av september som jeg kan sette i gang og prøve. Og håper da på positiv test i løpet av de 3 mnd jeg har planlagt en graviditet. Så får håpe samboeren min kan levere under den tiden :P;)  

Er ikke rart vi blir utålmodige, vi venter jo på noe STORT :D Kjenner jeg alt begynner å kjenne etter graviditetssymtomer selv om ikm ikke er før om ca 2 uker  :P 

Men over til noe litt annet. Er det noen flere her inne som har Hund fra før og er spente på hvordan hunden(e) vil reagere når det en dag kommer et mini menneske i hus?

Er ikke rart vi blir utålmodige, vi venter jo på noe STORT :D Kjenner jeg alt begynner å kjenne etter graviditetssymtomer selv om ikm ikke er før om ca 2 uker :P

Men over til noe litt annet. Er det noen flere her inne som har Hund fra før og er spente på hvordan hunden(e) vil reagere når det en dag kommer et mini menneske i hus?

Samme her.. Hehe, kjenner etter symptomer hele tiden:P Har kjent en del men skummelt å håpe for mye.. Er så kjedelig å bli skuffet:(

Jeg har ikke hund.. Men har 2 meget sære men snille katter. Veldig spent på hvordan det kommer til å gå siden de er vant til å ha vært babyene i huset i 2 år nå.. Hehe:)

Har til og med testet i aug (når sambo har vore på jobb hele mnd!) Hehe.

Men noken dager tenker eg at "jaja, blir man ikkje gravid så er det greit det og" men noken dager så skal eg helst blitt gravid i går!

Lykke til damer! Satser på vi slipper å bli altfor galne! ;)

Hei! Jeg snublet over denne tråden, og lurer på om det er plass til meg også? :) hehe.. Jeg og samboer er begge 24år. Har en liten gutt fra før på 4 år og vi er nettopp startet med å prøve på nr 2! :D Er skikkelig spent!

Hei! Jeg snublet over denne tråden, og lurer på om det er plass til meg også? :) hehe.. Jeg og samboer er begge 24år. Har en liten gutt fra før på 4 år og vi er nettopp startet med å prøve på nr 2! :D Er skikkelig spent!

Velkommen skal du være Mamma&Pappa+2små!:) Masse lykke til, og hold oss oppdatert:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...