Gjest Emea Skrevet 14. april 2013 #26 Skrevet 14. april 2013 All venting på flyplasser er det som irriterer meg mest. Bagdrop, sikkerhetskontrollen, ved gate, for å få baggasjen, listen med venting er uendelig.
Himmel og hav Skrevet 14. april 2013 #27 Skrevet 14. april 2013 (endret) Jeg skjønner ikke helt irritasjonen over folk som står på rullende fortau. Mange er slitne, er dårlig til beins, eller har ikke hverken helse eller behov for å rase avgårde. Om man er så sprek at man nærmest småløper nedover de rullende fortauene, mens man vekselvis kjefter på småbarn og skumper til pensjonister, så hadde man kanskje vært like raskt framme om man løp ved siden av båndet. En flyplass er ikke et helsestudio, og rullende fortau er ikke tredemøller, Jeg forbeholder meg retten til å stå de få meterne jeg kan fraktes. Jeg står alltid på høyre side, og vil ha meg frabedt å få kjeft av strømlinjeformede, profesjonelle stressere som mener at fordi de vil gå/løpe langs det rullende fortauet eller i rulletrappa, så må alle gjøre det. Det er så vidt jeg vet ingen forbud mot å stå. Akkurat som det ikke er forbudt å ferdes på en flyplass om man er gammel, har vondt for å gå, er sliten, har tung koffert, bærer et sovende barn, har en eller annen sykdom el. Det jeg irriterer meg over når jeg er på en flyplass er folk som ikke kan, eller høyst sannsynlig vil, høre på beskjeder. Når det ved ombordstigning ropes at rad 15-30 skal ombord først, så er det alltid noen fra rad 4 el som stiller seg i køen, og som skal krangle med personalet, og ha et unntak for "bare akkurat meg". Endret 14. april 2013 av "Himmel og hav"
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #28 Skrevet 14. april 2013 Forberede seg til sikkerhetskontrollen - hva er det? Ta flasker oppi poser og sånn, ta av seg klokke og sko? Det plager meg litt at flyplassene som oftest er smekkfulle av mennesker, men det er jo naturlig... Egentlig like enkelt å bare gå på et tog en km fra der du bor, og gå av toget direkte i den byen du skal til. Men de siste timene av togreisen pleier å være veeeldig lange og kjedelige. Anonym poster: cfc6e8f143d1773f2d52ba313e900fe3
LanzaroteJenta Skrevet 14. april 2013 #30 Skrevet 14. april 2013 Dette gjelder spesielt på Gardermoen: Når man kommer fra utlandet og skal hente bagasjen sin, men må vente i evigheter fordi bagasjebåndet er fullt og de kan ikke legge på resterende kofferter. Dette skjer fordi halve flyet er å handler på taxfree.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå