Gå til innhold

Inspirert: Hva irriterer deg mest på flyplassen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I sikkerhetskontrollen, bagdrop, innsjekking og å gå på,flyet ? Og selvsagt taxfree da.

Anonym poster: 01305c043f032400bf23a68f82fe3ae1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som MÅ stå klin inntil bagasjebåndet, i stedet for utenfor den merkede linjen.

De sperrer sikten for andre, og også fremkommeligheten.

Skrevet

Og på flyet : De som sperrer hele midtgangen fordi di skal ta vesken opp i hyllene, ta av jakken, hente telefonen som ligger i den vesken de la inn i hyllen for så skru den av, legge vesken opp igjen osv osv.

Argh !

Skrevet

Når det ikke er folk i innsjekkingen og ingen kan fortelle deg hva som skjer. Sist vi var på ferie kom det ikke folk til innsjekkingen før 15 minutter før flyet skulle gått. Ingen beskjeder og sikkert 100 m lang kø.

Anonym poster: 344af14b357c5ec7982b172cb16e78a9

Skrevet

Tykke folk som tyter ut av sitt eget sete slik at det nesten ikke blir plass til meg. (Riktignok på flyet, men nær nok)

Skrevet

18 år gamle jenter i sikkerhetskontrollen på tur alene for første gang. Du kan være sikker på at de ikke har tatt lotion og kremer ut av veska, og at det blir styr fordi kremene er dyre og de ikke kan kaste dem..

Gjest lykkeliggift
Skrevet

De som ikke gjør noen som helst slags forberedelser til sikkerhetskontrollen.

De som sperrer midtgangen når man skal gå på flyet.

De som sitter å,roper og vræler til hverandre fordi de ikke fikk sete sammen.

At det er sånn stress med å komme seg opp av setet når flyet lander.

Skrevet

Folk som kommer helt uforberedt fram til sikkerhetskontroll og begynner å gjøre seg klar først når det er deres tur til å gå gjennom porten. Ikke så ofte man opplever det i Norge, bortsett fra i de verste ferieutfartene, men i utlandet er det ganske vanlig.

Det, også det at folk må stå klint inntil bagasje båndet, det er ingen fornuftig grunn til å gjøre det. Hva om alle tok to skritt bakover? Da ville alle fått se, og det gikk ikke utover noen.

Anonym poster: 610d0aefb6be4334169d99f0d5e6ef35

Skrevet

Folk som står på rullefortau, i stedet for å gå. Gjerne to ved siden av hverandre med kofferter, slik at ingen kan komme forbi. Sier som Seinfeld: "It isn't a ride"

Anonym poster: 610d0aefb6be4334169d99f0d5e6ef35

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Eneste som irriterer meg er forsinkelser.

Sjelden jeg lar andre menneske plage meg.

Skrevet

Barn som løper fritt rundt.

At sikkerhetsvaktene ikke stopper små barn når de går først gjennom kontrollen.Hallo, flyplassen er stort og jeg kan faktisk ikke løpe etter.

Folk som tar opp fire fem seter med håndbagasje, poser, jakker eller bare legger seg ned for å sove mens de venter på flyet.

Folk som presser i kø på fligths uten setereservasjon.

Folk som skal stå oppå bagasjebåndet.

Foreldre som lar barna leke på bagasjebåndet, eller i rulletrapper. Det er faktisk farlig.

Når de flighten er innstilt eller flyplassen stengt så forventer jeg å bli prioritert hvis jeg reiser med små barn og jeg forventer service!

Flyplassansatte som ikke vet noe om noe. eks hvordan kommer jeg til gate B, vet ikke er ikke et godkjent svar selv om du jobber med noe helt annet på flyplassen.

Anonym poster: ecc59139637489d592129f71940fc70f

Skrevet (endret)

Folk som står klina opppå rullebåndet når bagasjen kommer. Verste tilfellet så jeg på Kypros en gang, hvor da kvinnemennesket SKULLE ha den kofferten, trangt var det og mye folk stod steamet sammen. Enden på visa var at kjerringa hang i håndtaket på kofferten og ble med båndet rundt!!!

Alle fikk vi dagens höjadere :P

Endret av Gjest
Skrevet

Ingenting. Jeg elsker flyplasser og det å reise.

Skrevet

De som står nesten oppå baggasjebåndet slik at vi andre ikke kommer fram for å hente vår koffert.

Personalet på bag-drop...spesielt Norwegians folk på Gardermoen. Frekke og usympatiske flere av dem!

De som står 10 minutter i kø i sikkerhetskontrollen og ikke har forberedt NOE når det er deres tur.

Sure sikkerhetskontrollpersonell.

Anonym poster: 0fd70a0fc83faf89667d45babd1d1dfa

Skrevet

De som står nesten oppå baggasjebåndet slik at vi andre ikke kommer fram for å hente vår koffert.

Personalet på bag-drop...spesielt Norwegians folk på Gardermoen. Frekke og usympatiske flere av dem!

De som står 10 minutter i kø i sikkerhetskontrollen og ikke har forberedt NOE når det er deres tur.

Sure sikkerhetskontrollpersonell.

Anonym poster: 0fd70a0fc83faf89667d45babd1d1dfa

Ja sure sikkerhetspersonell kan jeg skrive under på. Var ute å reiste forrige helg, og ikke et spor av smil hos den "traktordama" som jeg fikk på Gardermoen.
Skrevet

Sytete folk som synes alt og alle bør tilpasse seg dem og deres behov... spesielt når grunnen er at de har barn med seg. ...

Anonym poster: 360ba5dc50fe6fbc80f8442419c0a4d7

Skrevet

Å bli tvunget til å gå gjennom taxfreebutikken på Gardermoen.

Skrevet

Folk som står oppå bagasjebåndet.

De som ikke har gjort seg klar til å gå igjennom sikkerhetskontrollen.

Taxfree butikkene som stinker parfyme over hele flyplassen (er allergisk og får pusteproblemer)

Folk på flyet med mye parfyme (kan ikke akkurat gå ut for å få frisk luft)

Fulle folk på flyet

Skrevet

Andre mennesker.

Anonym poster: 86e5b4d98fdec5d74586c13fdfd95167

Skrevet

Iiiik! Skal straks ut å fly, i vinden. Jeg HATER å fly. Så det jeg irriterer meg over på flyplasser er ventetiden før vi får satt oss inn på flyet og bare får overstått den der flyturen. Og det jeg elsker med flyplasser er følelsen når flyet endelig lander!

Anonym poster: 3a7674a090ea31b9f316842c4f3db9a9

Skrevet

Folk som står stille på rullende fortau, to i bredden. Eller to i bredden i rulleyrappen.

Sinnsykt lange køer for å droppe bagasjen, selv om alle har sjekket inn på automat på forhånd.

At det ikke er mulig å tappe drikkevann på en flaske, slik at vann må kjøpes til perverse priser.

Anonym poster: 650a8c52d87abf25c68780fa63a90c7e

Skrevet

De som skynder seg å presse seg helt foran like etter at det er sagt at de med små barn skal gå først.

Anonym poster: e710ddf1eeb8b0385b5e5a1f7b92d5a7

Skrevet

De som skynder seg å presse seg helt foran like etter at det er sagt at de med små barn skal gå først.

Altså de som ikke har barn med seg i det hele tatt...

Skrevet

De som MÅ stå klin inntil bagasjebåndet, i stedet for utenfor den merkede linjen.

De sperrer sikten for andre, og også fremkommeligheten.

Enig!

Skrevet

Alle idiotene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...