Gå til innhold

Nicklørdag : Hvem tror dere

Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica
Skrevet

Hehe, endelig ble jeg også nevnt i en fredagsnick-tråd!

På én måte er det litt smigrende, men på en annen måte litt skuffende. Hvem er mest kinky, liksom???

Vil du ikke heller bli nevnt i "hvem lager det lekreste bakverket" eller "hvem har de peneste barna"-trådene? Er det ikke derfor vi er her, for å bli bekreftet som kvinne, mor og husmor? (Jeg har muligens forvilla meg inn på feil forum.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker livet!

Jeg respekterer hennes meninger fordi vi har mange like verdier mtp yrkesvalg. Men mest respekt fordi hun og mannen har sett hverandre i øynene og kommet med sine forventninger, ønsker og krav, for så å jobbe seg mot en felles forståelse. Jeg er religiøs, men langt fra på det nivået. Jeg ville ønsket og valgt noe lignende om mine tidligere valg i livet var forenlige. Hadde jeg vært nogenlunde ren, ville jeg gjort mye for å vært Elsker Livet sin venninne - med ungene på slep :-) ;-)

Anonym poster: 9fdfa37ae1c4cf77d544e8baa28eefac

Skrevet

1G+1G:D ! Hun svarer alltid på sextråder og har ganske kinkye tips og råd!

Anonym poster: e0a4cbb23ff7bf7381aedfb98a0439d0

Skrevet

På én måte er det litt smigrende, men på en annen måte litt skuffende. Hvem er mest kinky, liksom???

Vil du ikke heller bli nevnt i "hvem lager det lekreste bakverket" eller "hvem har de peneste barna"-trådene? Er det ikke derfor vi er her, for å bli bekreftet som kvinne, mor og husmor? (Jeg har muligens forvilla meg inn på feil forum.)

Jeg har hengt innpå her i 6 år - og dette forumet er ren underholdning for meg. Ingen vet hvem jeg er, så jeg tar ingenting personlig. Nå har jeg vel svart på en del tråder om sex, derfor husker folk meg i forbindelse meg det. Mer stas å bli husket for ei god kake? Tja, whatever liksom .-)

Skrevet

Jeg har hengt innpå her i 6 år - og dette forumet er ren underholdning for meg. Ingen vet hvem jeg er, så jeg tar ingenting personlig. Nå har jeg vel svart på en del tråder om sex, derfor husker folk meg i forbindelse meg det. Mer stas å bli husket for ei god kake? Tja, whatever liksom .-)

Jeg opplever at du gir veldig gode svar på de trådene - at du har peiling, liksom ;) Var ikke meningen å støte deg - jeg ser for meg at du er en fargerik og sensuell dame med et dampende sex-liv som mange gjerne skulle hatt maken til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...