Gå til innhold

Nicklørdag : Hvem tror dere


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den mest kinkye? Frekkeste og uredde her inne?

 

Jeg trur faktisk Elsker Livet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pashla! Ingen som er frekkere enn henne!

 

Anonym poster: 55a2486f7914585ddd28ff7972d6b428

Skrevet

Yzma

 

Anonym poster: a27563306b4b3aa56a0ac4165072226c

Skrevet

Jeg tror at Papegøyeblomst er ganske så frekk :)

Skrevet

altså ja, for å understreke, frekk seksuelt sett :)

 

Elsker livet ja, og kanskje Pashla ja, hun virker ganske lik meg, uten at jeg skal røpe så mye ;)

Skrevet

Papegøyeblomst.:)

Skrevet

Holder en knapp på papegøyeblomsten jeg og :)

Skrevet

Er den mest kinkye? Frekkeste og uredde her inne?

 

Jeg trur faktisk Elsker Livet.

 

Roaaarh ;)

Skrevet

Hva skjedde med nick fredag??

har jo vært fredager siden jeg ble dib dame for 6år siden..

Skrevet

Btw, få som slår meg når jeg er i rett humør ;)

Skrevet

Er den mest kinkye? Frekkeste og uredde her inne?

 

Jeg trur faktisk Elsker Livet.

 

Roaaarh ;)

 

Hehe hjeeelp! ;)

Skrevet

Hva skjedde med nick fredag??

har jo vært fredager siden jeg ble dib dame for 6år siden..

 

 

Hehe, jer er ganske "nyskapende" ;) haha

Skrevet

Btw, få som slår meg når jeg er i rett humør wink.png

 

 

Jeg utfordrer deg! ;)

Skrevet

Er den mest kinkye? Frekkeste og uredde her inne?

 

Jeg trur faktisk Elsker Livet.

 

Roaaarh ;)

 

Hehe hjeeelp! ;)

 

Ble du redd? Jeg er ikke kjent for å angripe noen.

Skrevet

Svinger ikke den veien ;)

kun kjekkasen som får erfare :)

 

 

Gjest Antarctica
Skrevet

Enig med nr 3. Det MÅ være meg. Kan jo ikke være noen bløtaktig pusekatt bak dette faaaarrrrrrlige nicket!

 

(Ellers syns jeg Mamman til Nurket begynner å vise klør her - puppedusker? Now we're talking!)

Skrevet

Er den mest kinkye? Frekkeste og uredde her inne?

 

Jeg trur faktisk Elsker Livet.

 

Roaaarh ;)

 

Hehe hjeeelp! ;)

 

 

 

Ble du redd? Jeg er ikke kjent for å angripe noen.

 

 

Nei, men du brølte jo, eller var det ikke et brøl? ;)

Skrevet

Svinger ikke den veien wink.png

kun kjekkasen som får erfare smile.png

 

 

FILLERN! ;)

Skrevet

Er den mest kinkye? Frekkeste og uredde her inne?

 

Jeg trur faktisk Elsker Livet.

 

Roaaarh ;)

 

Hehe hjeeelp! ;)

 

 

 

Ble du redd? Jeg er ikke kjent for å angripe noen.

 

 

Nei, men du brølte jo, eller var det ikke et brøl? ;)

 

JO! Men reagerer du på et brøl så syns jeg du er litt sart altså.

Skrevet

Hehe, endelig ble jeg også nevnt i en fredagsnick-tråd!

Skrevet

Men har nå ikke fått klager hvertfall, så så lenge han er fornøyd er det det som teller :)

Skrevet

Er den mest kinkye? Frekkeste og uredde her inne?

 

Jeg trur faktisk Elsker Livet.

 

Roaaarh ;)

 

Hehe hjeeelp! ;)

 

 

 

Ble du redd? Jeg er ikke kjent for å angripe noen.

 

 

Nei, men du brølte jo, eller var det ikke et brøl? ;)

 

JO! Men reagerer du på et brøl så syns jeg du er litt sart altså.

 

Ja huff. Det kan godt være det er morfinen som spiller meg et puss ikveld ;)

Skrevet

Men har nå ikke fått klager hvertfall, så så lenge han er fornøyd er det det som teller smile.png

 

 

Exactly :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...