Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #26 Skrevet 10. april 2013 De som ikke ammer er late?? Vet dere hvor mye ekstra arbeid det er å gi tillegg? Varme vann og vaske og koke flaske. Opp på natten. Nei, glad jeg klarte å amme, men den første var tung, vond og mange tårer. Gikk mye lettere med de andre. Fullammet til 4 og 6 mnd. De fleste som ikke ammer har en grunn. Anonym poster: 92517f66a4b8534b7e4046998c1e7bd8 Ja, de har jo en grunn. For mange latskap. Da trenger jo ikke de gi mat, men kan jage opp mannen feks. Og de tror at ungene sover bedre/lengre av det. Anonym poster: 1693107b41baa4b470cfa1005d114770 Jeg fullamet ikke ved seks måneder, barnet hang i puppen konstant og gikk ned vi vekt ved fem måneder slik at vi begynte med grønnsaker i tilegg ca da, til hans store begeistring. Likevel ammet jeg t avokado minst 15 ganger i døgnet til han var åtte måneder, etter det krevde han mindre. 80% ammer ved seks måneder, det finnes ulike behov hos baby og ulike resultater av kombinajsonen av mor og barn samt rammevilkår gir mange ulike situasjoner, men ett fullammet barn får kke nødvendigvis mer mm eller bedre nærlig enn ett som får litt avokado til middagstid. Ikke la meg starte med historien om det premature førstebarnet mitt. Men latskap hadde ingenting med at det ikke ble fullamming. Jeg jobbet 12 -16 timer i døgnet kun med mating lg med premature kan en ikke bare kitte ut mme helt og håpe på det beste, Anonym poster: 68d9d341e596e8cf9c7cdfb6f48220b6
Anonym bruker Skrevet 10. april 2013 #27 Skrevet 10. april 2013 Ja det er ikke så rart det, når de blir sparka tilbake i jobb etter 3 mnd! Det setter ting litt i perspektiv synes jeg, og MANGE her inne skulle tenke på hvor bra vi har det her på vår lille rike hylle, der familie og fritid kommer først, og så kommer jobb... Anonym poster: 6300ef83c5532cc5de277a7355cd6554
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå